Білім алушыға арналған маршрут парағы
Нұсқаулық: маршрут парағы электронды форматта толтырылуы және мұғалімге «Кунделік» жүйесі немесе кез келген қолжетімді мессенджер арқылы тексеруге жіберілуі мүмкін. Мұндай мүмкіндік болмаған жағдайда тапсырмалар дәптерге орындалады, суретке түсіріледі және мұғалімге қол жетімді мессенджер арқылы тексеруге жіберіледі.
|
Пән |
Өзін-өзі тану |
|
Мұғалімнің Т.А.Ә. |
|
|
Оқулық |
1-сыныпқа арналған « ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ» ОҚУЛЫҒЫ, Р.Ә. Мұқажанова.,Г.А.Омарова.,Р.О.Ізғұттынова.,Ж.Ж.Әкімбаева., Л.Ж.Жетпісбаева. Алматы «Бөбек» ҰҒПББСО,2016Ж |
|
№ сабақ, сабақтың тақырыбы |
№27 «Денсаулыққа апарар жол» |
|
Оқыту мақсаты (қысқаша) |
Балаларға адамның денсаулығының оның өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |
|
Білім алушының Т.А. (оқушы толтырады) |
|
|
Іс-әрекет тәртібі |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалу (оқушы толтырады) |
|
Оқып-үйрен |
Тыныс алуға зейін қою. Аяқ-қолыңды айқастырмай, түзу отыр. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуанышты қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Көзіңді жұмып...,арқаңды тіктеп..., қолдарыңды тізеге қойып, жаймен Дем алып, .... демді шығасың (жаймен 9-10 рет) 2.Оқулықтан теориялық материалды оқыңыз: §27 120-беттегі сабақтың дәйексөзі: «Жаны саудың -тәні сау» халықтың нақыл сөзін және «Жақсылық» ертегісін үлендердің көмегімен мазмұндау. |
Танысқан материалды «+» белгісімен белгілеу: ( ) |
|
Жауап бер |
Оқытылған материал бойынша мұғалімнің сұрақтары: 1.Бала бұлаққа жету жолындағы сынақтардан қалай өтті? 2.Адам қандай қасиеттері арқылы мақсат-мұратына жетеді? 3.Адамның денсаулығына қандай қасиеттер қуат береді? Төмендегі сілтеме бойынша денсаулық жөнінде бейнероликті тамашала: https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y Мұғалімнің сұрағы: Бұл бейнероликтен өзің үшін маңыздыны түсіндің бе? |
Бейнеролик бойынша қойылған сұраққа (+) немесе (-) белгілерін қой : ( ) |
|
Орында |
Сергіту сәті: (төмендегі сілтемеге кіріп,бойыңды сергітіп ал) https://www.youtube.com/watch?v=xyS4WWbtttM 1-тапсырма: Оқулықтың 121-бетіндегі 1-тапсырманы орында: Берілген сөздердің ішінен денсаулықты жақсартатын қасиеттерді тауып жаз. (Дәптерге орында) 2-тапсырма: Оқулықтың 122-123- беттегі суреттерге қарап ,қай балаға ұқсағың келеді?(«+» белгісі-ұқсағың келеді; «-» белгісі -ұқсағың келмейді)
Төмендегі сілтеме арқылы кіріп, «Мен бақытты баламын!» әнін бірге қосылып айтып көр. https://mussic.kz/kazahskie-pesni/2898-aysaryzy-sabina-men-baytty-balamyn-2019.html |
1,2,3,4- суреттер бойынша (+), немесе (-) белгілерін қой: 1-сурет: ( ) 2-сурет: ( ) 3-сурет: ( ) 4-сурет: ( )
|
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді смайлик арқылы белгіле. Үлкен рахмет! (1,2,3 номерінің біреуін таңда) |
1 2 3 ( ) |
|
Ұстаздан кері байланыс (сөздік бағалау және / немесе комментарий) |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Адал және ақ көңіл брлу"
Ашық сабақ "Адал және ақ көңіл брлу"
Білім алушыға арналған маршрут парағы
Нұсқаулық: маршрут парағы электронды форматта толтырылуы және мұғалімге «Кунделік» жүйесі немесе кез келген қолжетімді мессенджер арқылы тексеруге жіберілуі мүмкін. Мұндай мүмкіндік болмаған жағдайда тапсырмалар дәптерге орындалады, суретке түсіріледі және мұғалімге қол жетімді мессенджер арқылы тексеруге жіберіледі.
|
Пән |
Өзін-өзі тану |
|
Мұғалімнің Т.А.Ә. |
|
|
Оқулық |
1-сыныпқа арналған « ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ» ОҚУЛЫҒЫ, Р.Ә. Мұқажанова.,Г.А.Омарова.,Р.О.Ізғұттынова.,Ж.Ж.Әкімбаева., Л.Ж.Жетпісбаева. Алматы «Бөбек» ҰҒПББСО,2016Ж |
|
№ сабақ, сабақтың тақырыбы |
№27 «Денсаулыққа апарар жол» |
|
Оқыту мақсаты (қысқаша) |
Балаларға адамның денсаулығының оның өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |
|
Білім алушының Т.А. (оқушы толтырады) |
|
|
Іс-әрекет тәртібі |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалу (оқушы толтырады) |
|
Оқып-үйрен |
Тыныс алуға зейін қою. Аяқ-қолыңды айқастырмай, түзу отыр. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуанышты қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Көзіңді жұмып...,арқаңды тіктеп..., қолдарыңды тізеге қойып, жаймен Дем алып, .... демді шығасың (жаймен 9-10 рет) 2.Оқулықтан теориялық материалды оқыңыз: §27 120-беттегі сабақтың дәйексөзі: «Жаны саудың -тәні сау» халықтың нақыл сөзін және «Жақсылық» ертегісін үлендердің көмегімен мазмұндау. |
Танысқан материалды «+» белгісімен белгілеу: ( ) |
|
Жауап бер |
Оқытылған материал бойынша мұғалімнің сұрақтары: 1.Бала бұлаққа жету жолындағы сынақтардан қалай өтті? 2.Адам қандай қасиеттері арқылы мақсат-мұратына жетеді? 3.Адамның денсаулығына қандай қасиеттер қуат береді? Төмендегі сілтеме бойынша денсаулық жөнінде бейнероликті тамашала: https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y Мұғалімнің сұрағы: Бұл бейнероликтен өзің үшін маңыздыны түсіндің бе? |
Бейнеролик бойынша қойылған сұраққа (+) немесе (-) белгілерін қой : ( ) |
|
Орында |
Сергіту сәті: (төмендегі сілтемеге кіріп,бойыңды сергітіп ал) https://www.youtube.com/watch?v=xyS4WWbtttM 1-тапсырма: Оқулықтың 121-бетіндегі 1-тапсырманы орында: Берілген сөздердің ішінен денсаулықты жақсартатын қасиеттерді тауып жаз. (Дәптерге орында) 2-тапсырма: Оқулықтың 122-123- беттегі суреттерге қарап ,қай балаға ұқсағың келеді?(«+» белгісі-ұқсағың келеді; «-» белгісі -ұқсағың келмейді)
Төмендегі сілтеме арқылы кіріп, «Мен бақытты баламын!» әнін бірге қосылып айтып көр. https://mussic.kz/kazahskie-pesni/2898-aysaryzy-sabina-men-baytty-balamyn-2019.html |
1,2,3,4- суреттер бойынша (+), немесе (-) белгілерін қой: 1-сурет: ( ) 2-сурет: ( ) 3-сурет: ( ) 4-сурет: ( )
|
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді смайлик арқылы белгіле. Үлкен рахмет! (1,2,3 номерінің біреуін таңда) |
1 2 3 ( ) |
|
Ұстаздан кері байланыс (сөздік бағалау және / немесе комментарий) |
|
шағым қалдыра аласыз













