Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі:
Күні: _______________
№: 9
Мұғалімі:
Сыныбы: 7
Тақырыбы: Адам абыройы
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттер: жақсыдан жаманды ажырата білу, шыншылдық, өз-өзіне адал болу
|
Оқушылардың саны: 3. Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту)
Абырой – ар
еңбегі. Сұрақтар: 1. Абырой дегеніміз не? 2. Абыройдың адам өміріндегі маңыздылығы қандай? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? |
|
||||||
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). Айлакер өтірікші Ертегі Ерте заманда қулығы асқан бір ад Тақырыбы: Адам абыройы Құндылығы: Ақиқат Қасиеттер: жақсыдан жаманды ажырата білу, шыншылдық, өз-өзіне адал болу
ам өмір сүріпті. Ол адамдарды алдап сулауға өте құштар болыпты. Бұл жағынан оған тең келетін жан болмаған. Адамдарды өз өтірігіне сендірген сайын рахатқа бөленеді екен. Бір күні ол өзенге суға түсуге келеді. Өзеннің қатты ағысымен суға батып бара жатып: «Батып барам, құтқарыңдар!», – деп айқайлайды. Оның өтірігінен шаршаған адамдар мән бермейді. Осылайша өтірікті ақиқаттан жоғары санайтын өтірікшінің өмірі өкінішті аяқталыпты. Сұрақтар: 1. Әңгімеде адамның өмірі неліктен қайғылы оқиғамен аяқталды? 2. Адамдар неліктен өтірік айтады деп ойлайсыңдар? 3. Әңгіме кейіпкерінің бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер ашылмаған деп ойлайсыңдар? 4. Осы ертегіден өздеріңе қандай сабақ алдыңдар? |
|
||||||
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма:Мақалды жалғастыр. 1 – топ: «Ар» 1. Қызыл тіл жанның
мияты, 2. ... жүрген
жерде 3. Абыройыңды ... сақта (жасыңнан) 2 – топ: «Ұят» 1. ... абырой әпереді (адамгершілік) 2. Еңбек мұратқа
жеткізер, 3. ... сыйлаған абыройға бөленер «атасын» 3 – топ: «Намыс» 1. Ала жіпті аттамағанңың абыройы ... (биік) 2. ... бала
өсірсең, 3. Әрбір ер жүрек, әрбір шыншыл адам өз ... абырой әкеледі (отанына) |
|
||||||
|
6. Топпен ән
айту. |
|
||||||
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №9 – сабақ. «Абыройлы болу – парызың» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №10, Жұбан Молдағалиевтың «Кішіпейілдік» мәтінін оқып келу. |
|
||||||
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Адам абройы" 7 сынып
Ашық сабақ "Адам абройы" 7 сынып
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі:
Күні: _______________
№: 9
Мұғалімі:
Сыныбы: 7
Тақырыбы: Адам абыройы
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттер: жақсыдан жаманды ажырата білу, шыншылдық, өз-өзіне адал болу
|
Оқушылардың саны: 3. Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту)
Абырой – ар
еңбегі. Сұрақтар: 1. Абырой дегеніміз не? 2. Абыройдың адам өміріндегі маңыздылығы қандай? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? |
|
||||||
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). Айлакер өтірікші Ертегі Ерте заманда қулығы асқан бір ад Тақырыбы: Адам абыройы Құндылығы: Ақиқат Қасиеттер: жақсыдан жаманды ажырата білу, шыншылдық, өз-өзіне адал болу
ам өмір сүріпті. Ол адамдарды алдап сулауға өте құштар болыпты. Бұл жағынан оған тең келетін жан болмаған. Адамдарды өз өтірігіне сендірген сайын рахатқа бөленеді екен. Бір күні ол өзенге суға түсуге келеді. Өзеннің қатты ағысымен суға батып бара жатып: «Батып барам, құтқарыңдар!», – деп айқайлайды. Оның өтірігінен шаршаған адамдар мән бермейді. Осылайша өтірікті ақиқаттан жоғары санайтын өтірікшінің өмірі өкінішті аяқталыпты. Сұрақтар: 1. Әңгімеде адамның өмірі неліктен қайғылы оқиғамен аяқталды? 2. Адамдар неліктен өтірік айтады деп ойлайсыңдар? 3. Әңгіме кейіпкерінің бойында қандай құндылықтар мен қасиеттер ашылмаған деп ойлайсыңдар? 4. Осы ертегіден өздеріңе қандай сабақ алдыңдар? |
|
||||||
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. Тапсырма:Мақалды жалғастыр. 1 – топ: «Ар» 1. Қызыл тіл жанның
мияты, 2. ... жүрген
жерде 3. Абыройыңды ... сақта (жасыңнан) 2 – топ: «Ұят» 1. ... абырой әпереді (адамгершілік) 2. Еңбек мұратқа
жеткізер, 3. ... сыйлаған абыройға бөленер «атасын» 3 – топ: «Намыс» 1. Ала жіпті аттамағанңың абыройы ... (биік) 2. ... бала
өсірсең, 3. Әрбір ер жүрек, әрбір шыншыл адам өз ... абырой әкеледі (отанына) |
|
||||||
|
6. Топпен ән
айту. |
|
||||||
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №9 – сабақ. «Абыройлы болу – парызың» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №10, Жұбан Молдағалиевтың «Кішіпейілдік» мәтінін оқып келу. |
|
||||||
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|
шағым қалдыра аласыз













