Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Адам бақыты" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: _______________
№: 7
Мұғалімі:
Сыныбы: 7
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Адам бақыты
Құндылығы: Ішкі тыныштық.
Қасиеттер: Дұрыс ырғақпен демалу, шыдамдылық, ызақорлық, сараңдық, жалқаулықты қадағалай білу.
Мақсаты: Оқушылардың Ішкі тыныштық құндылығы арқылы бақыт туралы түсініктерін кеңейту. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1. http://oilar.kz 2. www.on.kz |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 5 Т – ережесі: 1. Тәртіп. 2. Талап. 3. Тыныштық. 4. Тазалық. 5.
Татулық. Жағымды көңіл – күйге
келу. «Нұрға
бөлену». |
|
2. Үй тапсырмасы. 1. №6 – сабақ. Құрбы-құдастарыңның арасында «Өмірдің мәні –адамгершілік болса?!» тақырыбында сауалнама жүргiзiңдер. Сауалнама нәтижесi бойынша қорытынды жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №7, Джеймс Аленнің «Адам қалай ойлайды» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Адамның қол жеткізген жетістіктері – өзінің ойы мен ниеті арқылы» деген ойды қалай түсінесіңдер? 2. Автордың «Ойы мен ниетін жақсылыққа бағыттай алмаған адамдар бақытсыз болады...» деген көзқарасымен келісесіңдер ме? Неліктен? 3. Мәтінде айтылған ойлармен қаншалықты келісесіңдер? 4. Өзің «дәл бүгіннен бастап» нені мақсат етер едің? Мәтіндегі ойға тағы да қандай мәселелер қосар едің? Әңгімелеп беріңдер. |
|
3. Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Кім көп еңбек етсе, бақыт соған қонады Леонардо да Винчи Леонардо да Винчи - италияндық ұлы суретші әрі ғалым Сұрақтар: 1.
Бақытты болу дегенімізді қалай
түсінесіңдер? 4. Дәйексөзден не ой түйдіңіз? Сонымен, бақыт дегеніміз - алға қойған мақсатың мен көксеген арманыңның орындалуы. |
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). Бақыт Бір күні бір бай кісі халық арасында жарыс жариялайды: бақыт сезімін қағаз бетіне түсіре алатын ең жақсы суретшіге мыңдаған ақшаны жүлде береді. Жарысқа көптеген суретші қатысады. Бірнеше апта бойы бір-бірінен өткен әдемі суреттер салынады. Жарыс соңында барлық жұмыстарды іріктеп болған соң, қазылар алқасы екі суреттен ең жақсысын таңдай алмай қиналып қалады: Суреттердің бірінде тұнық бір көлдің суреті болды. Көлдің бетіне айнадай болғаны соншалық айналасындағы таулардың бейнесі шағылып тұрды. Көлдің үстінде аппақ, мақтадай ақ бұлттар бар. Суретке кім қараса бірден “қандай жарастық, тыныштық. Бақыт осы болар” деп ойлайды. Басқа суретте таулар салынған. Бірақ тік, күрделі таулар. Күн күркіреп, жаңбыр жауып тұр. Тау бөктерінде сарқырама бар. Қысқасы сурет еш ғанибет суреті еместі. Бірақ бай кісі суретке қарап сарқыраманың қасында кішкентай құстың бейнесін көреді. Қасында құс ұясы да салынған екен. Кішкентай құс судың ортасында ұя құрған. Бақыт пен ғанибеттің керемет үлгісі. Бірден жеңімпаз болып осы сурет атанды. Өйткені, бақыт қиындық пен тапшылықтың болмаған жерде емес, барлық қиындықтарға қарамастан жүрегімізде жарастық таба білуде жатады. Сұрақтар:
Махаббат қайда деме – жүрегінде, Шапағат қайда деме – тілегінде. Берекем қайда деме – отбасында, Мерекем қайда деме – көп қасында. Ай, күнім қайда деме – аспаныңда, Байлығым қайда деме – бас жағыңда, Қайғы, мұң қайда деме – қас қағымда. Тірлігім қайда деме – таң атқанда, Ырзығым қайда деме – Жаратқанда. |
|
4. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 1 – топ: «Бақыт» 2 – топ: «Сәттілік» 3 – топ: «Ішкі тыныштық» Тапсырма: «Бақыт деген не?». Өз ойларын постерге бейнелеп көрсетуі тиіс (суретпен, өлеңмен, көрініспен т.б. бейелеуге болады). |
|
6. Топпен ән айту. «Бақыт
құшағында» |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №7 – сабақ. «Менің бақытты сәттерім» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №8, Бауыржан Момышұлының «Бақыт дегеніміз...» мәтінін оқып келу. |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қпойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|