Ұйымдастыру
|
Оқушылар арасында
психологиялық
ахуал
туғызу;
Мен қандай
адаммын
О
қушыларға
геометриялық фигуралар
беріледі.
Осы фигуралардың қалаған
біреуін таңдау ұсынылады.
Бұл фигуралар
мінез-құлқыңыздағы ерекшеліктер мен тәртібіңізді анықтауға
мүмкіндік береді. Таңдап көрелік.
|
Жыл мезгілдеріне байланысты
топқа бөлу (Оқушылардың туылған күндеріне
байланысты)
Қалаған геометриялық
фигураларды таңдайды.
|
Сабақтың
басы
|
Жаңаны
білеміз
Бүгінгі сабағымызда Адам бол!
тақырыбын ары қарай жалғастырамыз. Білгенімізді толықтырып шыңдай
түсеміз. Адамды бір бірінен ерекшелендіріп тұратын оның мінезі
болады. Жақсы мінезді адам басқа адамдармен дұрыс қарым қатынас
жасай алады. Жақсы мінезді адамның ойы таза,сөзі сыпайы, ісі ізгі
болады. Мінезің жақсы болса кез-келген ортаға оңай сіңісіп. тіл
табыса аласың. Әр адам өзінің мінезінің жақсы тұстарын әрдайым
дамытып, кемшін тұстарын түзетіп отыру керек. Мінезді жақсарту
әркімнің өзінің қолында.
Ойымызды әрі қарай
сабағымыздың дәйексөзімен жалғастырайық. Әлемге
әйгілі
Әл-Фарабидің «Мінез
–адамның айнасы» атты қанатты сөзін бүгін де
сабағымызға тірек етеміз.
Бейне ролик
көрсету.
Жақсылық әрбіріміздің
қолымыздан келеді.
https://www.youtube.com/watch?v=9qewvkzdvv4
|
А йтарым
бар
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Шығармашылық жұмыс.
1-тапсырма
Жүректері таза сүйіспеншілікке
толы адамдарды қалайша тануға
болады?
Дұрыс әрекетке тән
қасиеттерді ата,
түсіндір.
Қиянат жасамау дегенді қалай
түсінесің, өмірмен байланыстыр.
Қазына
Оқушыларға ұяшық таңдату
арқылы тапсырмаларға жауап береді.
1-ші терезе
Мақал-мәтелдер
2-ші терезе Ұлы
тұлғалар
3-ші терезе Тосын
сый
-
Ұлы қазақ ақыны, ағартушы,
ғұлама, 45 қара сөз авторы? Толық адам қандай болу керектігін
айтқан.
-
Абайдың дәстүрін жалғастырушы ірі ақын,
ғұлама кім?
-
Биыл ұлы ағартушы, педагог, ғалым, этнограф,
бас ұстазға 180 жыл толып отыр.
-
Аристотельден кейінгі екінші
ұстаз атанған шығыстыңт ұлы ойшылы?
-
Қара өлеңнің құлагері атанған
қазақтың ақиық ақыны кім? Шығармалары (Туған жер, табиғат лерикасы,
ана туралы, Отан соғыс туралы)
-
Аты мұсылман әлеміне әйгілі, сопылық
әдебиеттің ірі өкілі, кемеңгер, ойшыл
ақын?
2-тапсырма.
Қазына
Тосый сый
Бірінші шақырылған Парламент Мәжілісінің
депутаты, тұңғыш қазақ тілінде жазылған «Халықтың көші-қоны туралы»
заңының авторы, қоғам қайраткері «Жыл адамы-1997» атағының иегері,
ақын, сазгер. Әкім Ысқақтың тілек
лебізі.
|
Әр топ өздері қалаған ұяшықты
таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.
Атаңның баласы
болма,
Адамның баласы
бол.
***
***
Тамағы
тоқтық,
Жұмысы
жоқтық,
Аздырар адам
баласын.
***
***
Адам болатын
бала
Алысқа
қарайды
***
***
Әдепті бала-арлы
бала,
Әдепсіз бала-сорлы
бала.
***
***
Адам жаманнан
жиренбей, Жақсыны
үйренбейді
***
***
Әдепсіз өскен
адамнан
Тәртіппен өскен тал
артық
***
***
Ақылсыз атқа
мінсе,
Атасын басып кете
жаздайды.
Ұяшықтар таңдау
арқылы
тапсырмалар
орындайды.
|
Сабақтың
соңы
|
«Жақсы адамдарым»
әні
Сөзі: Ж.Төлебаев,
Әні:С.Ботабаев
Тірліктен іздеп келеміз
пайда
Қол созамыз көп неге біз
айға?
Күш табатындай құс
қанатындай
Мейірім қайда? мейірім
қайда?
Береке дейтін базарым
қайда?
Иман мен дәстүр ғажабым
қайда?
Әр қазақ менің жалғызым
дейтін
Қазағым қайда қазағым
қайда?
[Қайырмасы] Жақсы адамдарым, жақсы
адамдарым
Бақытты өмірдің бас
қадамдарын
Тектілік пенен татулық
дитін
Берік болсыншы тас
қамалдарың
Жақсы адамдарым, жақсы
адамдарым
Кем емессіңдер патшадан
бәрің
Бес күн өмірде жасалсын
ылғи
Жақсы амалдарың, жақсы
амалда
|
Караокемен ән
шырқайды.
|