Материалдар / Ашық сабақ Адам досымен мықты 3 сынып

Ашық сабақ Адам досымен мықты 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары оқушының жас ерекшелігіне сай жасалынған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Ашық сабақ





Тақырыбы: «Адам досымен мықты»

Пәні: Дүниетану

Пән мұғалімі: Тулеуова З

Сыныбы: 3



























2023-2024оқу жылы



Бөлім

Өзім туралы

Педагогтің аты-жөні:

Тулеуова З

Күні:

17.10.2023 ж

Сынып: 3

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Адам досымен мықты»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.4 өз тәжірибесінен мысал келтіре отырып, адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдеу

Сабақтың мақсаты

Адамдар арасындағы достықты біліп, әңгімелейді

Достықтың түрлеріне өз тәжірибесінен мысалдар келтіреді

Адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдейді

Құндылық: Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі екенін үйрету

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Өзіңді таны»

«Ғажайып шеңбер» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

Ширату тапсырмасы.

Мақалды аяқта

1.Досы көпті ...........

2.Доссыз адам

Бұлбұлсыз ..........

3.Досыңды сатпа

Аққуды .........

Осы мақал-мәтелдердегі ортақ мағына,тақырып қандай?


Оқушылар сабаққа назар аударады.





Оқушылар сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір – бірін бағалау

https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw


Сабақтың ортасы

(5 мин)













7 мин


«Судағы сиқыр» әдісі

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу


БК 1. Адамдар арасындағы достықты әңгімелейді

ҰЖ «Балмұздақ таяқшасы» әдісі

1. Дос дегеніміз кім?

2. Достың түрлерін ата

3. Достар дегеніміз кімдер?

4.Адал дос, амал дос қандай болады?
5. Дос қандай болу керек?

Дескриптор:

  • сұрақтарға жауап береді

  • достық түрлерін атайды

  • дос түрлерін ажырата алады

ТЖ: «Бірге ойлаймыз» әдісі

Саралау: Дереккөздер бойынша

1 -қатар . «Ертегілер елінде» оқулығынан «Екі дос» ертегісі

Дескрипторы:

  • ертегіні оқиды

  • дос түрлерін атайды

  • адамдар арасындағы достықты әңгімелейді

2 – қатар «Балалар әлемі» журналы «Достық» өлеңі

Дескрипторы:

  • өлең жолдарын оқиды

  • адамдар арасындағы достықты өлең негізінде әңгімелейді

3-катар «Адал ниетті достар» мультфильмін қарайды

Дескрипторы:

- «Балапан» арнасынан «Адал ниетті достар» мультфильмін көреді

- адамдар арасындағы достықты айтады

- адал ниетті достардың қандай болатынын түсіндіреді


ӨЖ: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Егер мен достықты бағалар болсам ...

Дескрипторы:

  • сөйлеммен танысады

  • сөйлемді өз ойымен толықтырып жазады

  • адамдар арасындағы достықты әңгімелейді

ТЖ. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі

Саралау: Тапсырма бойынша саралау

1- қатарЖағдаят шешу

Досың сенің үйіңе қонаққа келді. Оған саған ағаң сыйлаған әдемі сувенир ұнады. Қайта-қайта сувенирді қызықтаумен болды. Сенің іс-әрекетің. Қимас досың сұраса бересің бе?

Дескрипторы:

- жағдаятпен жеке танысады;

- жұпта достықты талқылайды;

- топ болып адамдар арасындағы достықты әңгімелейді

2- қатар Суретке әңгіме құрастыру

Дескрипторы:

- суретке қарайды

- сурет бойынша топта әңгімн құрастырады

-адамдар арасындағы достықты сурет бойынша әңгімелейді

3- қатар Мінсіз достықтың моделін құрастыру

Дескрипторы:

  • мінсіз достық моделін құрастырады

  • құрастырған моделдері бойынша адамдар арасындағы ---достықты әңгімелейді


Судан жаңа сабақтың тақырыбын табады.














Екі дос ертегісін айтып береді







Достық өлеңін мәнерлеп оқып ,мағынасын түсіндіреді








Смартфоннан мультфильм көріп,түсінгенін айтып береді














Мадақтау











Басбармақпен бағалау

Оқулық

8- 9 бет








7 мин
















Сергіту сәті

2 минут

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

ҰЖ «Кезбе тілші» әдісі.

Сұрақтар:

Дос, достық сөздерінің мағынасын қалай түсінесің?

Адамдар неге достасады?

Нағыз достар қандай болады?

Қиын сәттерде досыңның саған немесе сенің досыңа көмектескен кездері болды ма?

Егер сенің досың болмаса не болады?

Дескрипторы:

- сұрақтарға жауап береді

- достықтың мағынасын сипаттайды;

- адамдар арасындағы достықты әңгімелейді



Сергіту сәті: «Достар биі»



ЖЖ. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

Дескрипторы:

-.достар арасындағы этикалық ережелерді атайды:

- өз достары туралы мысал келтіреді

- достықтың қажеттілігін әңгімелейді


Саралау: Диалог және қолдау көрсету:

- Достар қандай болуы керек?

- Достың қажеттілігі неде?

- Досыңның бойындағы жақсы қасиеттерін ата

Дескрипторы:

- достарының жақсы қасиеттерін айтады

- өз достары туралы мысал келтіріп, достықтың маңыздылығын дәлелдейді


Сұрақтарға жауап береді











БК 2. Өз тәжірибесінен мысал келтіреді, достықтың маңыздылығын дәлелдейді.


«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау» Бағалау : : «Смайлик» әдісі

егер адамдар арасындағы достықты түсіндіре алса

егер адамдар арасындағы достықты біледі, бірақ адамдар арасындағы достықты түсіндіре алмаса

егер адамдар арасындағы достықты түсіндіре алмаса


Таратпа

қалам




Сабақтың соңы

6 мин

Рефлексия. «Көңіл – күй ағашы»

Жапырақ стикерлерге сабаққа қатысты пікірлерін жазып, тақтадағы плакатқа жабыстырады.



«Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау»

Таратпа

Қаламсап

























































Shape4 Shape3 Shape2 Shape1



Shape6 Shape5




Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7

















































Бөлім

Өзім туралы

Пәні:

Дүниетану

Күні:


Педагогтің аты-жөні:


Сынып: 1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің күн тәртібім.

Р.Л Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау

Сабақтың мақсаты

Өзінің күн тәртібімен салыстырады

Іс – әрекеттерді уақытымен сәйкестендіреді

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Сәлем, сәлем»

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Өлеңге сәйкес қозғалыс жаттығуларын жасайды.

«Отшашу» арқылы бір – бірін бағалау

https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw


Сабақтың ортасы

(5 мин)












7 мин

«Ой қозғау» әдісі

Жұмбақтың шешуін тап.

Уақытты өлшеп,сана

Таппайды тағат.

Бұл не? (сағат)

- Бұл сағат не үшін керек деп ойлайсыңдар?

- Сағаттың көмегімен нені өлшейді?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Күн тәртібінің не екенін білесің

Күн тәртібін қалай құрастыруды білесің


1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Суреттер сөйлейді» әдісі

Суреттерге қара. Балалардың таңертең, күндіз, кешке және түнде не істейтіндерін әңгімеле.

Дескриптор:

- сурет бойынша әңгіме құрастырады

- өзінің күн тәртібімен салыстырады

Жұмбақтың шешеуін табады

Сұрақтарға жауап береді













1.Сурет бойынша әңгіме құрастырады

2.Өзінің күн тәртібімен салыстырады




Мадақтау
















Басбармақпен бағалау

Оқулық

10- 11 бет

Мектептің суреті













Оқулық

10 бет

Сұрақтар жазылған

кубик

7 мин








Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма Жеке жұмыс

«Дәл тап» әдісі

Күні бойы не істегеніңді ретімен белгіле

Дескриптор:

- іс әрекеттерді ретімен белгілейді

- себебін түсіндіреді


Нейрогимнастикалық жаттығу

«Ағаш және алма»


1.Іс әрекеттерді ретімен белгілейді

2.Себебін түсіндіреді




Оқушылар ағаш пен алманы саусақтары арқылы көрсетеді

«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау»

Таратпа

қалам




Сабақтың соңы

6 мин

3 –тапсырма

Сәйкестендір” әдісі

Жұптық жұмыс

Мына істерді қай уақытта орындайтыныңды бағыттауыш сызықпен көрсет.

Дескриптор:

- іс – әрекеттерді уақытымен сәйкестендіреді

-себебін түсіндіреді

1.Іс – әрекеттерді уақытымен сәйкестендіреді

2.Себебін түсіндіреді

«Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау»

Таратпа

Қаламсап

Рефлексия

5 мин

«Смайлик» әдісі

Берілген смайликтардың тұсына бүгінгі сабақтан алған әсеріңді белгілеп көрсет

Жасыл – бүгінгі сабақтан өзіме қажетті көп ақпарат алдым

Ақшыл жасыл - бүгінгі сабақтан өзіме қажетті ақпарат алдым, бірақ сұрағым бар

Сары – бүгінгі сабақтан өзіме қажетті ақпарат алдым алайда бірнеше сұрақтарым бар

Қызылсары - бүгінгі сабақтан өзіме қажетті ақпарат алдым алайда көмек қажет

Қызыл - бүгінгі сабақтан өзіме ештеңе ала алмадым

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін саусақтар арқылы әңгімелейді

«Комментарий» арқылы

Таратпа

қаламсап



Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12

































Бөлім

Өзім туралы

Пәні:

Дүниетану

Күні:


Педагогтің аты-жөні:


Сынып: 1

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бір аптада неше күн бар?

Р.Л Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.2.4 күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру

1.1.2.5 тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану

Сабақтың мақсаты

Аптадағы күн санын белгілейді

Күнтізбедегі жоқ күнді анықтайды

Демалыс күндері отбасымен немен айналысқанын сурет дәптерге салады

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Сәлем, сәлем»

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Өлеңге сәйкес қозғалыс жаттығуларын жасайды.

«Отшашу» арқылы бір – бірін бағалау

https://www.youtube.com/watch?v=qM2j9lq_pEw


Сабақтың ортасы

(5 мин)




















7 мин

«Ой қозғау» әдісі

-Балалар, уақыт деген не? -Уақыттың қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?

-Ең кіші өлшем бірлікті ата? -Уақытты біз немен өлшейміз?

Жұмбақтың шешуін тап.

Уақытты өлшеп,сана

Таппайды тағат.

Бұл не? (сағат)

- Бұл сағат не үшін керек деп ойлайсыңдар?

- Сағаттың көмегімен нені өлшейді?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Күн тәртібінің не екенін білесің

Күн тәртібін қалай құрастыруды білесің


1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Дәл тап» әдісі

1.Сен аптаның қай күндері мектепке барасың?

2.Қай күндері сабақ болмайды?

3.Бүгін аптаның қай күні?

4.Кеше аптаның қай күні болды?

5.Ертең аптаның қай күні?

6. Саған аптаның қай күні ұнайды?

Бір аптада неше күн бар? Белгілеп көрсет.

Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді

-аптадағы күн санын белгілейді

Жұмбақтың шешеуін табады

Сұрақтарға жауап береді



















1. Сұрақтарға жауап береді

2.Аптадағы күн санын белгілейді




Мадақтау























Басбармақпен бағалау

Оқулық

12- 13 бет

Апта күндерінің

суреті



















Оқулық

Таратпа

қаламсап

7 мин








Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма Жұптық жұмыс

«Жоғын тап» әдісі

Күнтізбені қарап шық.

Қай күн жетіспейді?

Толықтыр.

Дескриптор:

- күнтізбедегі жоқ күнді анықтайды

- жазылмаған күнді толықтырады


Нейрогимнастикалық жаттығу

«Ағаш және алма»


1. Күнтізбедегі жоқ күнді анықтайды

2. Жазылмаған күнді толықтырады





Оқушылар ағаш пен алманы саусақтары арқылы көрсетеді

«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау»

Таратпа

қалам




Сабақтың соңы

6 мин

3 –тапсырма

Бояулар сыры” әдісі

Жеке жұмыс

Демалыс күндері отбасыңмен немен айналысатыныңды сурет дәптерге сал.

Дескриптор:

- берілген тақырып бойынша сурет салады

-суреттің мазмұны бойынша ортада әңгімелейді

1.Берілген тақырып бойынша сурет салады

2.Суреттің мазмұны бойынша ортада әңгімелейді


«Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау»

Сурет дәптер

Түрлі – түсті қарындаш

Рефлексия

5 мин

«Смайлик» әдісі

Берілген смайликтардың тұсына бүгінгі сабақтан алған әсеріңді белгілеп көрсет

Жасыл – бүгінгі сабақтан өзіме қажетті көп ақпарат алдым

Ақшыл жасыл - бүгінгі сабақтан өзіме қажетті ақпарат алдым, бірақ сұрағым бар

Сары – бүгінгі сабақтан өзіме қажетті ақпарат алдым алайда бірнеше сұрақтарым бар

Қызылсары - бүгінгі сабақтан өзіме қажетті ақпарат алдым алайда көмек қажет

Қызыл - бүгінгі сабақтан өзіме ештеңе ала алмадым

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін саусақтар арқылы әңгімелейді

«Комментарий» арқылы

Таратпа

қаламсап




5 6 7 10

Shape18

Shape21 Shape20 Shape19






















































Бөлім

Өзім туралы

Пәні:

Дүниетану

Күні:

23.09.2022ж.

Педагогтің аты-жөні:

Нурбекова Б

Сынып: 1

1 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Отбасы өмірі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру

Сабақтың мақсаты

Үлкендердің қамқорлығын бақылайды

Отбасы мүшелері туралы әңгімелейді

Сабақ барысы

Сабақ

кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдас-тыру

2 минут


Өткенді еске түсіру

5 минут

1. Ынтымақтастық ахуал орнату: «Жылы лебіз»

2. «Жедел сұрақ» «әдісі»

- Бір аптада неше күн бар?

- Бүгін аптаның қай күні?

- Кеше аптаның қай күні болды?

- Ертең аптаның қай күні?

- Аптаның қай күндері мектепке барасың?

- Қай күндері сабақ болмайды?

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Қол көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді



Жұлдызшалар беру

мадақтау



Жұлдызшалар

Жаңа сабақ

20 минут




















«Ой қозғау» әдісі

Сұрақтарға «иә»немесе «жоқ»деп жауап беріңдер:

Біз мектепте білім аламыз. (иә)

Кітапханашы бізге дәрі береді.(жоқ)

Жолда жаяу келсе жатсаң, жаяу жүргіншісің.(иә)

Мектепте шаштараз, дүкен бар.(жоқ)

Мектепте асхана, кітапхана бар.(иә)

Сабаққа кешігіп келуге болады.(жоқ)

Біз — бір — бірімізбен доспыз.(иә)

Біз сыныптағы қарым — қатынас ережесін білеміз.(иә)

Біздің сыныпты бір сөзбен отбасы деп атауға бола ма?


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Қамқорлық дегеннің не екенін білесің

Өз отбасың туралы айтып беруді үйренесің


1-тапсырма. Ұжымдық жұмыс

Отбасы дегеніміз не?

Суреттерге қарап, сұрақтарға жауап бер.








Сұрақтарға жауап береді













Дескриптор:

- отбасы мүшелерін атайды

- мамандық түрін анықтайды

- отбасы мүшелері немен айналысып жатқанын айтады

- бір-біріне жасаған қамқорлық түрін айтады




Мадақтау



















Басбармақпен бағалау

Оқулық

14- 15 бет

Әртүрлі отбасының суреті
















Оқулық

Таратпа

суреттер

2- тапсырма Жұптық жұмыс

«Бақыла» әдісі

Үлкен адамдардың балаларға қандай қамқорлық жасайтынын бақыла. Соған сәйкес суреттердің дөңгелекшелерін қызыл түспен боя.


Сергіту сәті

Нейрогимнастикалық жаттығу

«Ағаш және алма»

Дескриптор:

- үлкендердің қамқорлығын бақылайды

-сәйкес суреттердің дөңгелекшелерін бояйды

Оқушылар ағаш пен алманы саусақтары арқылы көрсетеді

«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау»

Таратпа

қалам




Сабақты бекіту

6 мин

3 –тапсырма.“Сұхбат” әдісі

Жеке жұмыс

Өз отбасың туралы айтып бер.

Отбасы мүшелерін ата.

Олар саған кім болатынын әңгімеле.


Дескриптор:

- отбасы туралы айтады

-отбасы мүшелерін атайды

-отбасы мүшелері туралы әңгімелейді

«Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау»

Микро-фон

Кері байланыс

2 минут


1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің?

2. Сабақта кімдер туралы әңгімеледің?

3. Отбасында ең басты нәрсе не екен?

4. Бүгінгі сабақ ұнады ма?


Бүгінгі сабақтан алған білімдерін әңгімелейді

«Комментарий» арқылы
















































Shape25 Shape24 Shape23 Shape22























Бөлім

Менің мектебім

Пәні:

Дүниетану

Күні:

30.09.2022ж.

Педагогтің аты-жөні:

Нурбекова Б

Сынып: 1

1 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мектеп-ортақ үйіміз.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру

1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау

Сабақтың мақсаты


Мектептің адам өміріндегі маңызы туралы біледі. Мұғалімнің көмегімен мектепте кімдер жұмыс істейтінін анықтап, олар туралы айтуды үйренеді.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру

2 минут


Өткенді еске түсіру

5 минут

1. Ынтымақтастық ахуал орнату: «Жылы лебіз»

2. «Жедел сұрақ» «әдісі»

- Отбасы мүшелерін ата

- Ат-ана балаға қандай қамқорлық жасайды?

- Ата мен әже және балалар немен айналысады?

-Өзің отбасыңа қандай қамқорлық көрсетесің?

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Қол көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді



Жұлдызшалар беру

мадақтау



Жұлдызшалар

Жаңа сабақ

20 минут

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.


1-тапсырма.Ұжымдық жұмыс

Сұрақтарға жауап беру

1.Суретте не көріп тұрсың?

2.Өзің оқитын мектебің туралы не білесің?

3.Балалар мектепке не үшін барады?

4.Сен мектепте не үйренгің келеді?


2-тапсырма. Мектептің қандай ережелерін сақтап, орындап жүрсің?

Сыныпта қандай ережені сақтау керектігін көрсетеді және айтады

Сабақ мақсатымен танысады


Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді



- мектеп ережелерін айтады

- партада қалай отыру керектігін, оқу құралдарын қалай қоюды көрсетеді

Мадақтау











Оқулық

18- 19 бет




Суреттер






Оқу құралдары


3- тапсырма Жеке жұмыс

Мектепте не бар?

«Сынып» деген не деп ойлайсың?

Мектептің суреттегі бөлмелері қалай аталады?

Онда кімдер жұмыс істейді?

Оқушылар не істеп жатыр?

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

-мектеп бөлмелерін атайды

- онда кімдер жұмыс жасайтынын айтады

Бас бармақ әдісі



Суреттер

Сабақты бекіту

6 мин

4 –тапсырма. “Саяхат” әдісі

Ұжымдық жұмыс

Суреттегі адамдар қайда жұмыс істейді?

Мектепте жұмыс істейтін адамдар туралы әңгімеле

Дескриптор:

- мамандықтар туралы айтады

- мектепте жұмыс істейтін қызметкерлерді атайды

«Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау

суреттер

Кері байланыс

2 минут

Бүгінгі сабақтан нені білдің?

Қай тапсырма қызықты болды?

Өай тапсырма қиын болды?

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін айтады

«Комментарий» арқылы






















Shape36 Shape35 Shape34 Shape33 Shape32 Shape31 Shape30 Shape29 Shape28 Shape27 Shape26

Жариялаған:
Тулеуова Зауреш
06 Желтоқсан 2024
214
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі