Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Адам құқығы мен бостандығы
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ашық сабақ Адам құқығы мен бостандығы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінен ашық сабақ 9-сынып, тақырыбы: Адам құқығы мен бостандығы. Жас мамандарға әдістемелік көмек ретінде ұсынамын.
Балалар өздеріңнің
бойларыңда жағымсыз көңіл-күйлерің болса, сол жағымсыз көңіл
күйлеріңді қағаз бетіне түсіріп, қоқыс шелегіне
тастаймыз
Өздерің білесіңдер
биылғы оқу жылында қазақтың ұлы тұлғалары: Ыбырай Алтынсаринға 180
жыл, Ахмет Байтұрсынұлына 150 жыл, Мұқағали Мақатайұлына 90 жыл
толып отыр. Соған байанысты бүгінгі сабағымызда топқа бөліну үшін
осы үлы тұлғалардың портреттерін
қолданамыз
Ақын –жазушылрдың
портреттері бойынша топқа
бөлу
Оқушылар жағымсыз
қасиеттерін қағаз қиындысына
жазып қоқыс шелегіне
салады
Оқушылар портреттерді таңдап,
топқа бөлінеді.
Ақын-жазушылар
портреті
Өткен білімді
еске түсіру
5
мин
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Зымыран
сұрақтар» әдісі
-Адам құқығы туралы
не білесің?
-Бостандық ұғымы
нені білдіреді?
-Мемлекет адам
құқығын сақтау үшін қандай
міндеттерді орындауы
тиіс?
-Салалас құрмалас
түрлерін атаңыз.
-Жасалу жолдарын
түсіндіріңіздер.
-Қарсылықты салалас
құрмалас
жалғаулықтарын
атаңыз
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді;
-тапсырма бойынша
жауаптарды талқылайды;
-пікірлермен
бөліседі
-сұрақтарға жауап
беріп,
тапсырманы
орындайды
ҚБ
«Ауызша
бағалау»
Үлестірме
материал
9-сынып
«Атамұра»
Жаңа
білім
Сабақтың
басы
2
мин
«Миға
шабуыл»стратегиясы
«Кроссеанс»
тәсілі.
-Суреттер бойынша өз ойларын
айтады
-Бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтайды
Суреттер
Сабақ
ортасы
7
мин
«Ойлан
–жұптас-бөліс» әдісі
Сұрақтарға жауап
бере отырып, көпшіліктің алдында сөйлейтін монолог
дайында
І топ. «Отбасы – шағын
мемлекет» дегенді қалай
түсінесіңдер?
ІІ топ. Отбасындағы баланың
міндеті мен құқығы
қандай?
ІІІ топ. Отбасындағы бала
құқығының сақталуына кімдер
жауапты?
Дескриптор
-монолог
жазады
-отбасы туралы түсінігін
айтады;
-баланың міндеті мен құқығын
біледі;
-бала құқығына жауапты кім
екенін біледі;
Берілген сұрақтарға жауап бере
отырып монолог жазады
ҚБ: «Үш шапалақ»
әдісі
Мұғалімге арналған
нұсқаулық
Әдістемелік
құрал
Үлестірме
материал
2
мин
Тілдік бағдар
(Ереже)
Себеп-салдар салалас
құрмалас сөйлем
Құрамындағы
жай сөйлемдер бір-бірінің
себебін білдіріп салаласқан құрмаласты себеп-салдар салалас
құрмалас деп атаймыз.
Себеп мәнді жай
сөйлем
Сондықтан
Сол
себепті
Салдар мәнді жай
сөйлем
Салдар мәнді жай
сөйлем
Өйткені
Себебі
Неге
десеңіз
Себеп мәнді жай
сөйлем
Мысалы: Ол кезде
қазақ елінде кітап басылмайтын, сол себепті Әуез қарт өзінің
сүйікті ақыны Абайдың өлеңдерін көшіртіп, түптетіп
алады.
Ережені естерінде
сақтайды
9-сынып
«Атамұра»
Оқулық.kz
20
мин
Ж. 6-тапсырма 72-
бетКестедегі сөйлемдерді
себеп-салдар салалас жағаулықтарын қолдана отырып, толықтырып
жаз.
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз