Сабақтың
мақсаты: 3.3.4.1 - мәтін мазмұны мен
кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай?
қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап
беру
|
Бағалау
критерийлері:
- мәтін мазмұны мен
кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай?
қашан? қайда?) құрастырады;
- мәтін мазмұны мен
кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтарға (қандай? қай?
қашан? қайда?) жауап береді
|
Сабақтың
басы
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу- шеңбер –
Жылы тілектер
Топқа
бөлу
Пазл арқылы екі
топқа бөледі және оқушылар сабақ тақырыбын сурет арқылы
анықтайды.

-Дұрыс айтасыздар, бүгін
сабақта ертегі бойынша жұмыс жасаймыз. «Адамдар мен өзен» деген
ертегімен танысамыз.
Оқушылардың
назарын сабаққа аудару.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Сәлемдеседі
Бір-біріне жылы
тілектер айтады.
Пазл бөліктерін
таңдап алып, олардан бір сурет құрастырады, топқа
бөлінеді.
Оқушылар сабақ
тақырыбын сурет арқылы
анықтайды.
|
Мұғалім оқушылардың
жауабына қарай бағалайды.
|
Слайд
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сөздермен
танысу. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін
құрастыру.
Өзен-река
Дәмді-вкусный
Асты-снизу,
под
Көлшік-небольшое
озеро
Айналады-превращается
Өзеннің асты- дно
озера
Өзеннің беті-
поверхность реки
Жаңа сөздерді
меңгерту
2-тапсырма: Оқылым
82 бет
2-тапсырма
Мәтінді рөлге бөліп
оқыңдар.
Баяғыда , Өзен
болыпты. Адамдар Өзенге:
-Өзен, суың қандай
дәмді!-дейді.
Өзен:
-Рақмет!-дейді.
Өзен адамдарға су
береді. Ағаштар мен гулдер су ішеді. Адамдар Өзенді ластайды. Қоқыс
тастайды. Өзеннің астына қоқыс жиналады. Өзен көлшілікке айналады.
Ол адамдарға ренжиді.
Сұрақтарға толық
жауап беріңдер.
1.Оқиға қай кезде
болды?
2.Өзеннің суы
қандай?
3.Қоқыс қайда
жиналды?
4.Өзен неге
айналды?
3-тапсырма.
Берілген сөйлемдерге сұрақ қойыңдар (топтық
жұмыс)
4-тапсырма.
Төменде берілген адам мен өзеннің әрекетін анықта (жұптық
жұмыс)
Адамның
әрекеті
|
Өзеннің
әрекеті
|
|
|
|
|
1) Суың қандай
дәмді!-дейді
2)
Рақмет!-дейді.
3) Су
береді
4) Ағаштар мен
гулдер су ішеді.
5) Астына қоқыс
жиналады.
6)
Ластайды
7) Көлшікке
айналады
8)
Ренжиді
|
Сөздерді оқиды,
қайталайды, сөз тіркесін, сөйлем құрастырады.
Мысалы:
Өзеннің асты
тап-таза.
Мәтінді түсініп
оқиды.
Сұрақтарға жауап
береді
Қандай? Қай? Қашан?
Қайда? Кім? Не? сұрақтары жазылған себетке тиісті сөйлемдерді
салады
Жанында отырған
оқушымен бірлесіп орындайды
|
«Су әлемі»
әдісі

«Теңіз
жұлдызы»

«Ертегі»

|
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
Кел,
жаттайық!
Таулардан өзен ағар
сарқыраған,
Айнадай сәуле беріп
жарқыраған.
Жел соқса, ыстық
соқса, бір қалыпта,
Аралап тау мен тасты
арқыраған.
Ы.Алтынсарин
Кері байланыс:
«Мұғалімге хат»
Үйге: Ы.Алтынсарин «Өзен» өлеңін
жаттау
|
Өлеңді мәнерлеп
оқиды
Телефон үлгісіндегі
парақшаларға сабақтан алған әсерлерін
жазады.
|

|
|