Материалдар / Ашық сабақ "Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі" 5-сынып

Ашық сабақ "Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша бағдарламаға сәйкестендіріліп жасалған. 5 сыныпқа арналған Ұзақ мерзімді, орта мерзімдіге сәйкес жоспарланып ашық сабақ жоспары жасалды. Мұғалімдерге көмегі тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2190
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.Қазақстандағы ежелгі адамдардың өміріМектебі: № 60 жом. Шымкент қаласы
Күні:Мұғалімнің аты -жөні: Багисбаева А
Сынып: 5Қатысқандар: 20 Қатыспағандар: жоқ
Сабақтың тақырыбы: Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:5.4.1.1 - ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау5.4.2.1 - еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар: Ежелгі адамдардың тұрмыс- тіршілігін, кәсібін сипаттау .Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстандағы алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін әңгімелей отырып, олардың айналысқан кәсібін, еңбек құралдары мен қару түрлерінің жетілдірілген түрлерін анықтауКейбір оқушылар:Ежелгі адамдардың еңбек құралдары мен қару түрлерінің даму ерекшеліктерін анықтай отырып қолдану нысанын сипаттау.

Бағалау критерийіМезолит пен неолит дәуірлерінде пайда болған еңбек құралдарының ерекшеліктерін анықтау

Тілдік мақсаттар:Терминологиямен жұмыс: терімшілік, аңшылық, мезолит, микролит, тесеТермин сөздерді дәптерге жазу арқылы жазылым дағдысы қалыптасады. Айтылым, тыңдалым, оқылым дағдысын белсенді оқу әдістерін қолдану арқылы дамыту. Сыныпта диалог әдісін қолдана отырып, айтылым дағдысын қалыптастыруДиалогқа арналған сұрақтар:Ежелгі адамдардың кәсібі қалай аталады ?Ежелгі адамдар қандай аңдарды аулады?Ежелгі адамдардың қандай еңбек құралдарын жасады?«Қыш құмыралар заманы» дегенді қалай түсінесіңдер?Айтылым дағдысы: Берілген сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Құндылықтарға баулу:Топтық әдісті қолдана отырып, бір-бірімен қарым-қатынас жасау дағдысын қалыптастыру
Пән аралық байланыс: География, сурет, технология
АКТ-ны қолдану дағдысыАКТ қолдану дағдысын дамыту
Тақырып бойынша алдыңғы білім:Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтарына сипаттама бере алады

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың барысы:1кезең 7 минут1.Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, «Мен саған тілеймін...» әдісі арқылы балалар бір- біріне тілек айтады. Балалардың көңіл - күйін анықтай отырып, ынтымақтастық атмосферасын түзу, сабаққа дайындығын анықтау.

Үй тапсырмасын бекіту.2. «Өрмектің ұясы» әдісі арқылы оқушыларды сұрақ құрастыруға дағдыландыра отырып, алдыңғы білімдерін нығайту үшін бір- біріне жіп лақтыру арқылы сұрақ қояды. 1.Тас дәуірін зерттеген археологтарды ата? (Х.Алпысбаев, А.Медоев, Ж.Таймағамбетов, В.Зайберт, В.Волошин, А.Астафьев т.б.) 2. Х.Алпысбаев 1950-1960жылдары Қаратау маңында қандай тұрақтарды ашты? (Бөріқазған, Тәңірқазған) 3. А.Г.Медоев қай жерлерді зерттеді? (Маңғыстау аймағындағы Шақпақата) 4. Ең көне тас құралдар қайдан табылды? (Шығыс Африкадағы Олдувай шатқалынан)Сынып оқушыларын топқа бөлу. Еңбек құралдардың суреті бейнеленген қиылған қағаздарды тарату арқылы 4 топқа біріктіру. 1. «Палеолит» тобы2. «Мезолит» тобы3. «Неолит» тобы4. «Энеолит» тобы
















Жіп





1,2,3,4 сандары жазылған парақшалар
Сабақтың ортасы:26 мин





























































































































































Жаңа сабақ1 тапсырма:Интерактивті тақтадан ежелгі адамдардың шаруашылық өміріжәне еңбек құралдары туралы бейнебаян көрсету

2тапсырма: Әр топқа семантикалық карта беріледі.Оқушылар кестені толтыру





3тапсырма:«Ежелгі адамдардың шаруашылық өмірі, кәсібі және еңбек құралдары» тақырыбында суретке қарай отырып, әңгіме құрастыру.

4 тапсырма.Оқушылар ермексаздан еңбекқұралдарын жасайды. Топтық жұмыс барысында өз жұмыстарын таныстырады.

Кері байланыс:«Білім» ағашы  Енді «Білім» ағашын отырғызайық. (тақтада ағаштың суреті)Ағаш діңі сабақта өтілген тақырып, жасыл-желек - экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған білімдерің (оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады.) Жасыл алма: Маған сабақ ұнады.Тақырыпты меңгердім. Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ жаттығулар кезінде қиналдым. Қызыл алма: Сабақ маған түсінікті

















Интерактивті тақтабейнебаян

Қазақстан тарихы. Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. Авторлары:Б.Е.Көмекеов,Т.С.Жұмағанбетов,К.С.ИгіліковаАлматы «Атамұра» 2017.





Қазақстан тарихы мұғалімге арналған нұсқаулық , НЗМ 2017 жыл

Қазақстан тарихы. Мұғалімге арналған нұсқаулық , НЗМ 2017













5-сыныпқа анралған электронды оқулықтағы видеоматериалдар.

Суреттер























Сабақтың соңы5 минҚорытындылау: «Кім жылдам» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Кеспе сұрақтарды ала отырып жауап береді.1.Ежелгі адамдардың өмірі қандай болды?2.Ежелгі адамдар қандай кәсіппен айналысты?3. Ежелгі адамдар қандай аңдарды аулады?4.Ежелгі адамдардың қандай еңбек құралдары болды?

Кеспе сұрақтары







Үйге тапсырма:2 минЕжелгі адамдар өміріне шолу жасай отырып, мәдени жетістіктері туралы әңгіме құрастыр

Саралау –сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз.Бағалау- Сіз оқушылардың материялды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.


Саралау әдістері арқылы нәтижелі білім беруге ықпал етемін. Сабақ барысында диалог орната отырып, оқушылардың ЖАДА аймағы арқылы білімді игеруіне жағдай жасаймын. Суретке қарап әңгіме құрастыру арқылы ойлау, сөйлеу дағдысын қалыптастырамын.Қабылдау ерекшелігі төмен оқушылардың топтық жұмыс барысындаермексаздан ежелгі адамдардың еңбекқұралдарын жасата отырып, сабаққа деген қызығушылығын арттыруға үлес қосамын.Тапсырмаларды қарапайым сұрақтардан күрделендіре отырып оқушылардың сыни ойлау, шығармашылық қабілеттерінің дамуына үлес қосамын.



Бағалау әдістері: Қалыптастырушы баға.

Кері байланыс

«Білім» ағашы  Енді « Білім» ағашын отырғызайық. (тақтада ағаштың суреті)Ағаш діңі сабақта өтілген тақырып, жасыл-желек - экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған білімдерің (оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады.) Жасыл алма: Маған сабақ ұнады.Тақырыпты меңгердім. Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ жаттығулар кезінде қиналдым. Қызыл алма: Сабақ маған түсінікті

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау ережесін таныстырылады. Ермексаздан шығармашылық жұмыс жасауда қолдану ережесін таныстыру.

Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы бағалау:Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе: (Оқумен оқытуға қатысты)
  • Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді. (оқу мен оқытуға қатысты) 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет.




    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.Пән: Қазақстан тарихы 5-сынып

    Сабақтың тақырыбы Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі

    Оқу мақсаттары5.4.1.1 - ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау5.4.2.1 - еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау

    Ойлау дағдыларының деңгейіБілу, түсіну, қолдану.
    Бағалау критерийлеріМезолит пен неолит дәуірлерінде пайда болған еңбек құралдарының ерекшеліктерін анықтау
    ТапсырмаЕжелгі адамдардың тұрмыс-тіршілік туралы атап өт.Ежелгі адамдардың кәсібін анықта.Ежелгі адамдардың еңбек құралдарын анықта.Шығармашылық тапсырма орындау.

    Бағалау критерийлеріДескрипторлар



    Мезолит пен неолит дәуірлерінде пайда болған еңбек құралдарының ерекшеліктерін анықтау
  • Ежелгі адамдардың аңшылықпен айналысқанын біледі
  • Ежелгі адамдардың терімшілікпен айналысқанын біледі
  • Ежелгі адамдардың еңбек құралдарын атай алады.
  • Микролиттің қолданылуын көрсетеді
  • Садақ пен жебенің қолданылуын санын көрсетеді
  • Дәнүккіштің қолданылуын санын көрсетеді
  • Келі мен келсаптың қолданылуын көрсетеді
  • Ермексаздан ежелгі адамдардың еңбек құралдарын жасай алады.
  • Сурет бойынша ежелгі адамдардың тұрмысы туралы әңгімелей алады.






















































  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ