Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып Әдебиеттік оқу 32 сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Өлеңті ауылының ЖОББМ

Пәні:

Әдебиеттік оқу. Алматы кітап

Бөлім:

Менің мектебім

Педагогтің аты-жөні:

Исабекова Салтанат Ерганатовна

Күні:

19.11.2024ж

Сынып:

2 «А» сынып


Сабақтың тақырыбы:

32 сабақ. Білімнің күші.

Кім күшті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.1.5.1 өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

Сабақтың мақсаты

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

Өз ойын дәлелдеуді үйренеді

Құндылықтар және оның мақсаты:


Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың

моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу


Сабақтың барысы

Сабақтың уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут













Өткенді пысықтау

7 минут

















Сабақ
тың ортасы

20 минут

























Сергіту сәті

2 минут













Сабақты қорыту

6минут













Кері байланыс

5 минут

Психологиялық ахуалды жақсарту

Қайырлы күн, досым!

Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күн біз үшін
Сәттілікке толсын!

-Қайырлы күн балалар! (ұстаз сөзі)

Бағдаршам көздері арқылы топқа бөлінеміз:
1 – топ қызыл түсті
2 – топ сары түсті
3 – топ жасыл түсті

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет шапалақтаймыз!

Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз

Өткенді пысықтау
Үй тапсырмасы

«Көгершіннен хат» әдісімен жүреді

Жол белгілері нені білдіреді?
«Көшедегі сабақ» мәтінін оқып кел және мазмұнын айт.

Тақырыпты ашу
1 – тапсырма
Тақтада ілулі тұрған мақалдарды оқып,мазмұнын түсіндір.

Жаңа тақырып.Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.
2-тапсырма. Қайсысы күшті деп ойлайсың? Суретпен жұмыс.
«Мән беріп оқы»
ҰЖ. Оқылым. «Түсініп оқы» әдісі Кім күшті? мәтіні оқылады.

3 - тапсырма
Түсініп оқы

Сөздік жұмыс
Төс қақты-мақтанды

4-тапсырма Дәлелде

Адам қалай күшті болып шықты? Адамның күштілігін тағы немен дәлелдеуге болады?
Адамның қолынан не келеді? Мысалдар келтіре отырып дәлелде.

Сергіту сәті «Оюды қайтала» әдісі

5-тапсырма

Ертегідегі сөздерді қимылмен бейнелеп көрсет.Төс қақты,бір адым алға шықты, тісін ақситты, қол қусырып тәжім етті

6-тапсырма

Сөзжұмбақтың жауаптарын жаз

Арыстан,түлкі,трактор, адам.
Ненің,кімнің күштілігі туралы бастапқы ойың өзгерді ме?

Үй тапсырмасы

Мақалды жаттап ал
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.



Сабақты қорытындылау. Ненің, кімнің күштілігі туралы бастапқы ойың өзгерді ме? (оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу): -

Кері байланыс:

«Егер сабақ  ұнаса…» ойыны.

Егер сабақ ұнаса саусағыңды тырсылдат,

Егер сабақ  ұнаса аяғыңды тарсылдат.

Егер сабақ  ұнаса шапалақта жараса,   

Егер сабақ ұнаса айтайықшы 

«ТАМАША!»




Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.









Топ ережелерімен танысады









Үй тапсырмасын айтады, берілген сұрақтарға жауап беру





Тақырыпты ашады




Мәтінді оқиды





Суреттер арасында Кім күшті екенін анықтайды, қз ойын білдіреді

Өз ойын дәлелмен келтіреді





Адамның күштілігін дәлелдейді
Жеке жұмыс жасайды



Жаттығу жасайды



Кейіпкерлерді сомдайды



Сөзжұмбақты шешеді





Өз ойын айтады



Үй тапсырмасын алады



Қосымша жұмыс жасайды



















Кері байланыс жасайды

Мақтап, мадақтап отыру















Ауызша мадақтау











«Көшедегі сабақ» мәтінін оқып келеді және мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру – 1б.



Берілген мақал – мәтелдерді оқиды, мазмұнын түсіндіреді – 1б.









Мақтау, мадақтау





Өз ойын дәлелмен жеткізе алады



Ертегіні түсініп оқиды

Жаңа сөздің мағынасын айтады
Адамның күштілігін дәлелдерімен келтіре алады
Тамаша!



Дескриптор:

Ертегідегі сөздерді қимылмен бейнелеп көрсетеді-1б



Дескриптор:

Сөзжұмбақтың жауаптарын жазады-3б

Дескриптор:

Ойының өзгергенін дәлелдейді-1б



Дескриптор:

Мақалды жаттап келеді

Ертегінің мазмұнын айтады





Жарайсыңдар!



Кері байланыс:

«Егер сабақ  ұнаса…» ойыны.

Өзін-өзі бағалау

«От шашу» әдісімен

Барлығы бағаланады

«Интервью» әдісі







Презентация, қима қағаздар, фонарь



















Презентация





оқулық









Суреттер



оқулық







Оқулық





Қимылдар









Оқулық





Суреттер



























Микрофон





































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.04.2025
271
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі