Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қырғызсай ОМКММ-сі

    Сабақтың тақырыбы:Саяхаттағы оқиға

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім

    Саяхат

    Педагогтің аты-жөні:

    Мурасилова Г.Е.

    Күні:

    19.05.23ж

    Сыныбы: 2А

    Қатысушылар саны: 16 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Саяхаттағы оқиға.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

    Сабақтың мақсаты:

    Әңгіменің тақырыбына және үзіндісіне қарай отырып, оқиғаның жалғасын немесе соңын болжайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

    Сәлем сөздің патшасы демекші балалар,

    бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр екен.

    Ендеше қонақтармен амандасып алайық.

    Үлкенге де сіз,

    Кішіге де сіз.

    Амандасып алайық

    Сіздерменен біз.

    Сәлеметсіздер ме?

    Енді бәріміз маған қарайық

    Балалар басымыз қалай қозғалады?

    Иә,иә,иә .... жоқ, жоқ, жоқ

    Қолымыз қалай қозғалады?

    Сәлем!,Сау бол!Сәлем! Сау бол!

    Аяғымыз қалай қозғалады?

    Алға артқа,оңға,солға.

    Иығымыз қалай қозғалады?

    Білмеймін,білмеймін.

    Ендеше балалар білмеймін демей бүгінгі сабақта бір нәрсе біліп кетейік.

    Келістік пе? Жарайсыңдар!

    Орнымызға жайғасайық.

    Өткенге шолу

    Ұжымдық жұмыс «Сұрақ-жауап» әдісі.

    Plickers қосымшасы арқылы

    Өткен сабақты есімізге түсіріп жіберейік.

    1.Өткен сабақта қай жазушының қандай әңгімесімен таныстық? (Шерхан Мұртаза Көмірдің кереметтері)

    2.Көмірдің қандай кереметтерімен таныстық?Көмірден нелер жасауға немесе алуға болады екен? (мата,пластмасса, резеңке дөңгелек,иіссу,дәрі-дәрмек)

    3.Қазақстанда көмір қай жерде өндіріледі ?

    4.Сұрақтарды қойып жатқан баланың есімі кім? (Ербол)

    5.Қабен қарт кім еді?



    Оқушылар сабаққа дайындықтарын білдіреді.


    Қонақтармен,ұстазбен амандасады.





    Тренингті мұғаліммен қосылып жасайды.


















    Сұрақтарға жауап береді.













    ҚБ:

    Жарайсыңдар!

    Мақтау!

    Мадақтау!












    Бағалау критерийі:

    Сұрақтарға жауап береді.



    ҚБ:

    Қолдау,мадақтау сөздері


    Жарайсыңдар!

    Тамаша!







    Себеттегі

    сыйлықтар












    Интерактивті тақта,оқулық,

    Plickers

    Қосымшасы,

    ұялы телефон

    Әр оқушыға

    QR-карталар

    Ортасы

    Тамаша балалар кеше біз Шахтаға саяхат жасаған болсақ,бүгін айтыңдаршы тағы

    қайда саяхаттауға болады?

    (тауға,алыс жақтарға,көлге,мұражайларға)

    Иә, яғни бүгін көлге саяхаттап көрейік.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын.

    Мұқатай Жылқайдарұлы деген атамыздың

    «Саяхатшы түлкі» деген әңгімесімен танысамыз.

    Автор жайлы қысқаша мәлімет беріп өту

    Мұқатай Жылқайдарұлы Алматы облысы бұрынғы Нарынқол ауданы,қазіргі Райымбек ауданы,Сарыжаз ауылында 1938 жылы 15 желтоқсанда дүниеге келген екен.

    Әке-шешесінен ерте жетім қалған.

    «Сталинге хат», «Алмалы Алматым» әнін жазған.Тасқын,Нөсер,Тауешкі , Қарағайлар...т.б өлеңдері бар.Көптеген өлеңдері табиғатқа арналған екен.



    Оқулықпен жұмыс.

    Алдымен топтарға тапсырмалар беремін.

    Топтық жұмыс

    «Жұмыртқа аршу» ойыны. арқылы топтарға мәтін бөлігін беремін.

    «Болжап оқы» әдісі

    Топта оқып алады.

    1,2 топ тапсырмасы

    Оқиғаның әрі қарай немен жалғасатынын

    және аяқталатынын болжап жазыңдар.

    Ендеше оқиға қалай жалғасты екен?

    2 оқушыға басын оқытамын 2 оқушыға аяғын оқытамын.

    3-топ тапсырмасы

    Түлкіге сұрақтар бойынша сипаттау мәтінін жазыңдар.

    Түлкі қандай аң?

    Түсі қандай?

    Оның құйрығы қандай болады?

    Тұмсығы қандай?

    ЕБҚ тапсырмасы

    Әңгімедегі өзің қалаған кейіпкердің

    суретін сал.





    Сұрақтарға жауап береді.









    Ақынның қайда туылғаны, өлеңдері жайлы мәліметпен танысады.Мұғалімді тыңдайды.












    (Т) «Болжап оқы» әдісі

    Оқушылар мәтіннің бірінші және екінші бөлігін өздері топта оқиды. Оқыған мәтін мазмұнын топта талдайды.

    – Оқиға әрі қарай қалай жалғасуы мүмкін?

    Оқиғаны әрі қарай болжайды.

    Оқиғаның жалғасын оқушы оқып шығады.



    Түлкіге сипаттау мәтінін жазады




    ҚБ:



    Керемет!

    Ақылдым!















    Бағалау критерийі:

    Оқиғаны ары қарай болжайды



    1,2 топ

    Дескрипторы:

    -мәтіннің немен жалғасатынын және аяқталатынын болжап жазады. 2 балл






    3-топ

    Дескриптор:

    • Түлкіге сұрақтар бойынша,сипаттау мәтінін жазады.(2б)



    (ЕБҚ) Дескриптор:

    • қалаған кейіпкерінің суретін салады,

    таныстырады.(2б)


    Оқулық


    Әңгімеге қатысты суреттер




    Picture 1












    Жұмыртқа шаблондары

    Оқулық,

    Укаска





    Кітапша тәрізді қағаз топтық жұмысқа


    Термометр бағалау шкаласы




    А4 қағазы

    қарындаштар,

    өшіргіш


    «Миллион кімге бұйырады?» ойыны арқылы жұптық жұмыс жүргіземін.

    Жұптық жұмыс

    Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

    – Атасы мен немересі түлкіні енді не істеуі мүмкін?Тақтадағы суреттің біреуін таңда.

    Сұрағына жауап аламын.

    ЕБҚ жұбының қолдауына сүйенеді.


    Сергіту сәті

    Нейрожаттығу орындатамын.


    (ФС) Саралау тапсырмасы

    Өздік жұмыс

    Іс-әрекетті зерттеу бойынша жұмыс

    ZipGrade қосымшасы арқылы тапсырма

    Саяхатшы түлкі

    (әңгіме)

    Мәтін бойынша тапсырмалар.

    1.Әңгіменің авторы кім?

    А.Ыбырай Алтынсарин

    В. Мұқатай Жылқайдарұлы

    С. Мұқағали Мақатаев

    D. Шерхан Мұртаза

    2.Әңгімедегі кейіпкерлерді белгіле.

    А. Бала,әкесі,түлкі В. Атасы,баласы,түлкі

    С. Атасы,немересі,түлкі D. Ағасы,інісі,түлкі

    3.Әңгімеде қандай су жайлы айтылады?

    А. Өзен В. Теңіз

    С. мұхит D. Көл

    4.Түлкіні бірінші болып кім көрді?

    А. немересі В. атасы

    С. баласы D. Әкесі

    5.Түлкі судың құрсауына қалай түсті?

    А. су ішейін деп барғанда

    В. судан секірем деп құлап кетті

    С. қамыстың үстінен үйрек не қарға көріп ұстамақшы болғанда

    D. біреулер әдейі суға тастап кеткен

    6.Бала түлкіге не берді?

    А. нан,тірі балық

    В. нан,шикі балық

    С. нан,қуырған балық

    D. нан,тұздалған балық


    ЕБҚ тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды


    ЕҚБ (ДО) резерв тапсырмасы

    Әңгімеден дара және күрделі сын есімдерді тап. (қып-қызыл ит, қу түлкі, аш түлкі )







    Жұбымен ойланып, өз ойларын айтады..



    Жұбы қолдау көрсетеді



    Оқушылар саусақтарға нейрожаттығуын жасайды












    Оқушылар PIRLS тапсырмасын орындайды


























    Мұғалімнің көмегімен

    Тапсырманы орындайды



    ЕҚБ сын есімдерді табады

    Кері байланыс: мұғалімнің қолдау сөздері.



    Дескриптор:

    -1 сұраққа жауап береді 1 балл

    - суреттің біреуін таңдап,атасы мен немересі не істеуі мүмкін болжап айтып береді 1 балл




    Жарайсыңдар!

    Тамаша!












    Дескриптор:

    • әңгіменің авторын табады;1балл



    • кейіпкерлерді белгілейді;1балл




    • әңгімедегі су қандай су екенін анықтайды;1 балл


    • түлкіні бірінші болып көрген кейіпкерді белгілейді;1 балл


    • түлкінің судың құрсауына қалай түскенін анықтайды;1 балл



    • баланың түлкіге не бергенін табады. 1 балл


    ҚБ: Тамаша жұмыс

    ҚБ:

    Мұғалімнің қолдауы

    Жарайсың!

    Сенің де қолыңнан келеді!


    ҚБ:

    Тамаша!

    Презентация

    Әңгімеге қатысты суреттер

    Picture 2

    Picture 1

    Магнит

    Тақта


    Саусақтарға жаттығулар









    ZipGrade

    қосымшасы

    ұялы телефон


    Интерактив-ті тақта



    Ұялы телефон


    Тест тапсырмалары

    Дескриптор

    Термометр бағалау шкаласы

    Соңы

    Қорытынды

    Сен жануарларға қалай қамқорлық

    жасайсың?

    Табиғат біздің бір бөлшегіміз.

    Табиғатты қорғау біздің міндетіміз.

    Таза болса табиғат,

    Аман болар адамзат!

    Үйге тапсырма

    98-99 бет тапсырманы орындау

    Кері байланыс

    Рефлексия


    Бағаларын өзіме қойып аламын.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді

    Өз ойларымен бөліседі.




    Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады



    Оқушылар рефлексия жасайды














    ҚБ:Жарайсыңдар!



    Бағалау шкаласы


    Рефлексия

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мурасилова Гульнара Еламановна
    02 Ақпан 2024
    604
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2 сынып Саяхатшы түлкі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2 сынып Саяхатшы түлкі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдебиеттік оқудан ашық сабағым
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қырғызсай ОМКММ-сі

    Сабақтың тақырыбы:Саяхаттағы оқиға

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім

    Саяхат

    Педагогтің аты-жөні:

    Мурасилова Г.Е.

    Күні:

    19.05.23ж

    Сыныбы: 2А

    Қатысушылар саны: 16 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Саяхаттағы оқиға.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

    Сабақтың мақсаты:

    Әңгіменің тақырыбына және үзіндісіне қарай отырып, оқиғаның жалғасын немесе соңын болжайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

    Сәлем сөздің патшасы демекші балалар,

    бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр екен.

    Ендеше қонақтармен амандасып алайық.

    Үлкенге де сіз,

    Кішіге де сіз.

    Амандасып алайық

    Сіздерменен біз.

    Сәлеметсіздер ме?

    Енді бәріміз маған қарайық

    Балалар басымыз қалай қозғалады?

    Иә,иә,иә .... жоқ, жоқ, жоқ

    Қолымыз қалай қозғалады?

    Сәлем!,Сау бол!Сәлем! Сау бол!

    Аяғымыз қалай қозғалады?

    Алға артқа,оңға,солға.

    Иығымыз қалай қозғалады?

    Білмеймін,білмеймін.

    Ендеше балалар білмеймін демей бүгінгі сабақта бір нәрсе біліп кетейік.

    Келістік пе? Жарайсыңдар!

    Орнымызға жайғасайық.

    Өткенге шолу

    Ұжымдық жұмыс «Сұрақ-жауап» әдісі.

    Plickers қосымшасы арқылы

    Өткен сабақты есімізге түсіріп жіберейік.

    1.Өткен сабақта қай жазушының қандай әңгімесімен таныстық? (Шерхан Мұртаза Көмірдің кереметтері)

    2.Көмірдің қандай кереметтерімен таныстық?Көмірден нелер жасауға немесе алуға болады екен? (мата,пластмасса, резеңке дөңгелек,иіссу,дәрі-дәрмек)

    3.Қазақстанда көмір қай жерде өндіріледі ?

    4.Сұрақтарды қойып жатқан баланың есімі кім? (Ербол)

    5.Қабен қарт кім еді?



    Оқушылар сабаққа дайындықтарын білдіреді.


    Қонақтармен,ұстазбен амандасады.





    Тренингті мұғаліммен қосылып жасайды.


















    Сұрақтарға жауап береді.













    ҚБ:

    Жарайсыңдар!

    Мақтау!

    Мадақтау!












    Бағалау критерийі:

    Сұрақтарға жауап береді.



    ҚБ:

    Қолдау,мадақтау сөздері


    Жарайсыңдар!

    Тамаша!







    Себеттегі

    сыйлықтар












    Интерактивті тақта,оқулық,

    Plickers

    Қосымшасы,

    ұялы телефон

    Әр оқушыға

    QR-карталар

    Ортасы

    Тамаша балалар кеше біз Шахтаға саяхат жасаған болсақ,бүгін айтыңдаршы тағы

    қайда саяхаттауға болады?

    (тауға,алыс жақтарға,көлге,мұражайларға)

    Иә, яғни бүгін көлге саяхаттап көрейік.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын.

    Мұқатай Жылқайдарұлы деген атамыздың

    «Саяхатшы түлкі» деген әңгімесімен танысамыз.

    Автор жайлы қысқаша мәлімет беріп өту

    Мұқатай Жылқайдарұлы Алматы облысы бұрынғы Нарынқол ауданы,қазіргі Райымбек ауданы,Сарыжаз ауылында 1938 жылы 15 желтоқсанда дүниеге келген екен.

    Әке-шешесінен ерте жетім қалған.

    «Сталинге хат», «Алмалы Алматым» әнін жазған.Тасқын,Нөсер,Тауешкі , Қарағайлар...т.б өлеңдері бар.Көптеген өлеңдері табиғатқа арналған екен.



    Оқулықпен жұмыс.

    Алдымен топтарға тапсырмалар беремін.

    Топтық жұмыс

    «Жұмыртқа аршу» ойыны. арқылы топтарға мәтін бөлігін беремін.

    «Болжап оқы» әдісі

    Топта оқып алады.

    1,2 топ тапсырмасы

    Оқиғаның әрі қарай немен жалғасатынын

    және аяқталатынын болжап жазыңдар.

    Ендеше оқиға қалай жалғасты екен?

    2 оқушыға басын оқытамын 2 оқушыға аяғын оқытамын.

    3-топ тапсырмасы

    Түлкіге сұрақтар бойынша сипаттау мәтінін жазыңдар.

    Түлкі қандай аң?

    Түсі қандай?

    Оның құйрығы қандай болады?

    Тұмсығы қандай?

    ЕБҚ тапсырмасы

    Әңгімедегі өзің қалаған кейіпкердің

    суретін сал.





    Сұрақтарға жауап береді.









    Ақынның қайда туылғаны, өлеңдері жайлы мәліметпен танысады.Мұғалімді тыңдайды.












    (Т) «Болжап оқы» әдісі

    Оқушылар мәтіннің бірінші және екінші бөлігін өздері топта оқиды. Оқыған мәтін мазмұнын топта талдайды.

    – Оқиға әрі қарай қалай жалғасуы мүмкін?

    Оқиғаны әрі қарай болжайды.

    Оқиғаның жалғасын оқушы оқып шығады.



    Түлкіге сипаттау мәтінін жазады




    ҚБ:



    Керемет!

    Ақылдым!















    Бағалау критерийі:

    Оқиғаны ары қарай болжайды



    1,2 топ

    Дескрипторы:

    -мәтіннің немен жалғасатынын және аяқталатынын болжап жазады. 2 балл






    3-топ

    Дескриптор:

    • Түлкіге сұрақтар бойынша,сипаттау мәтінін жазады.(2б)



    (ЕБҚ) Дескриптор:

    • қалаған кейіпкерінің суретін салады,

    таныстырады.(2б)


    Оқулық


    Әңгімеге қатысты суреттер




    Picture 1












    Жұмыртқа шаблондары

    Оқулық,

    Укаска





    Кітапша тәрізді қағаз топтық жұмысқа


    Термометр бағалау шкаласы




    А4 қағазы

    қарындаштар,

    өшіргіш


    «Миллион кімге бұйырады?» ойыны арқылы жұптық жұмыс жүргіземін.

    Жұптық жұмыс

    Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

    – Атасы мен немересі түлкіні енді не істеуі мүмкін?Тақтадағы суреттің біреуін таңда.

    Сұрағына жауап аламын.

    ЕБҚ жұбының қолдауына сүйенеді.


    Сергіту сәті

    Нейрожаттығу орындатамын.


    (ФС) Саралау тапсырмасы

    Өздік жұмыс

    Іс-әрекетті зерттеу бойынша жұмыс

    ZipGrade қосымшасы арқылы тапсырма

    Саяхатшы түлкі

    (әңгіме)

    Мәтін бойынша тапсырмалар.

    1.Әңгіменің авторы кім?

    А.Ыбырай Алтынсарин

    В. Мұқатай Жылқайдарұлы

    С. Мұқағали Мақатаев

    D. Шерхан Мұртаза

    2.Әңгімедегі кейіпкерлерді белгіле.

    А. Бала,әкесі,түлкі В. Атасы,баласы,түлкі

    С. Атасы,немересі,түлкі D. Ағасы,інісі,түлкі

    3.Әңгімеде қандай су жайлы айтылады?

    А. Өзен В. Теңіз

    С. мұхит D. Көл

    4.Түлкіні бірінші болып кім көрді?

    А. немересі В. атасы

    С. баласы D. Әкесі

    5.Түлкі судың құрсауына қалай түсті?

    А. су ішейін деп барғанда

    В. судан секірем деп құлап кетті

    С. қамыстың үстінен үйрек не қарға көріп ұстамақшы болғанда

    D. біреулер әдейі суға тастап кеткен

    6.Бала түлкіге не берді?

    А. нан,тірі балық

    В. нан,шикі балық

    С. нан,қуырған балық

    D. нан,тұздалған балық


    ЕБҚ тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды


    ЕҚБ (ДО) резерв тапсырмасы

    Әңгімеден дара және күрделі сын есімдерді тап. (қып-қызыл ит, қу түлкі, аш түлкі )







    Жұбымен ойланып, өз ойларын айтады..



    Жұбы қолдау көрсетеді



    Оқушылар саусақтарға нейрожаттығуын жасайды












    Оқушылар PIRLS тапсырмасын орындайды


























    Мұғалімнің көмегімен

    Тапсырманы орындайды



    ЕҚБ сын есімдерді табады

    Кері байланыс: мұғалімнің қолдау сөздері.



    Дескриптор:

    -1 сұраққа жауап береді 1 балл

    - суреттің біреуін таңдап,атасы мен немересі не істеуі мүмкін болжап айтып береді 1 балл




    Жарайсыңдар!

    Тамаша!












    Дескриптор:

    • әңгіменің авторын табады;1балл



    • кейіпкерлерді белгілейді;1балл




    • әңгімедегі су қандай су екенін анықтайды;1 балл


    • түлкіні бірінші болып көрген кейіпкерді белгілейді;1 балл


    • түлкінің судың құрсауына қалай түскенін анықтайды;1 балл



    • баланың түлкіге не бергенін табады. 1 балл


    ҚБ: Тамаша жұмыс

    ҚБ:

    Мұғалімнің қолдауы

    Жарайсың!

    Сенің де қолыңнан келеді!


    ҚБ:

    Тамаша!

    Презентация

    Әңгімеге қатысты суреттер

    Picture 2

    Picture 1

    Магнит

    Тақта


    Саусақтарға жаттығулар









    ZipGrade

    қосымшасы

    ұялы телефон


    Интерактив-ті тақта



    Ұялы телефон


    Тест тапсырмалары

    Дескриптор

    Термометр бағалау шкаласы

    Соңы

    Қорытынды

    Сен жануарларға қалай қамқорлық

    жасайсың?

    Табиғат біздің бір бөлшегіміз.

    Табиғатты қорғау біздің міндетіміз.

    Таза болса табиғат,

    Аман болар адамзат!

    Үйге тапсырма

    98-99 бет тапсырманы орындау

    Кері байланыс

    Рефлексия


    Бағаларын өзіме қойып аламын.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді

    Өз ойларымен бөліседі.




    Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады



    Оқушылар рефлексия жасайды














    ҚБ:Жарайсыңдар!



    Бағалау шкаласы


    Рефлексия

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    02.02.2024
    604
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мурасилова Гульнара Еламановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации