Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
8 мин
|
«Барабан
әдісі»арқылы Бүгінгі сабағымызға жақсы
көңіл- күй тілейік .
Сабағымызды бастамас бұрын
топқа бөлінейік .
Топ атын анықтау
үшін «Фонарик»
әдісін қолданымыз ,топ басшылары
келіп, мына суретерді анықтайық .
1 топ
Ұшақ
2. топ Тік
ұшақ
3.топ
Зымыран
Өткен тақырыпқа шолу және
жаңа оқу материалын жариялау «QR» әдісімен
жүреді:
-Бала Тоқтардың отбасы туралы
не білеміз?
-Ғарышкердің есімі Тоқтар
қойылуының сыры неде?
-Тоқтардың бала кезінде мінез
қандай болған?
-Анасы Тоқтарды ұшқыш болу
райынан қалай қайтармақ болды?
-Қай жылы Тоқтар Әубәкіров
ғарышқа ұшты?
-Үш рет ұшқан ұшқыш
есімі?
-Ғарышта 10 тәулік
болып,бірқатар ғылыми сынақ жүргізген
ұшқыш.
|
Топқа
бірігеді.
Сұрақтар қойып, жауап
береді.
|
Тілектерін
айтады.
ҚБ:Лайк
басу.
Дескриптор:
Сұрақтарды оқып, жауап
айтады-1Б
|
Түрлі планеталар
суреттері.
«QR»
суреті.
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
Бүгін біз Тоқтар
Әубәкіровтың іс-әрекеті, мінез-құлқының
өзгеру себептерін Сынақшы
–ғарышкер мәтіннен тауып, салыстырып
бағалауға тырысамыз.
А) Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді тізбектей дауыстап
оқыңдар.
3топтан 1 оқушыдан
оқиды.
Ә) Сөздік
жұмыс.
Б)
«Тарсия»
әдісін қолданып сұрақтардың жауабын
анықтайық.
-Қауіптен аман қалған ұшқыш не
ойлауы мүмкін?
-Автор сынақшы-ұшқыш болудың
қиындығын қалай суреттеген?
-Тоқтар басына түскен
қиындықты қалай жеңе білді?
- Кейіпкер «қиындыққа қарсы
тұра білу» дегенді қалай түсіндіреді?
-Т.Әубәкіровтың басқа да
оқиғалары туралы әңгімеле.
3-тапсырма «Еркін әңгіме »
әдісі.Мәтіннен үзінді бойынша
себептерін жазады.
1.Тоқтар
емтихандардан сүрінбей өтті ,Себебі:1.балаша қуанды, Өте жақсы
оқыды,алғыр,сезімтал,талпынып еңбек
етеді.
2.Тоқтар
парашютпен секіруге қақысы
бар,Себебі:
3.Туған
жері:тай-құлындай бірге өскен достары есіне түсті
,Себебі:
4-
Тапсырма:Ғарыштағы жұлдыздар: адам бойындағы қасиеттер арқылы
мәтіннен тауып оқу.
-тапсырма :Өз пікіріңді білдір айдары
:
Сергіту
сәті.
Топпен
жұмыс
1:Тоқтар Әубәкіров
туралы не білемін?
2:Тоқтарға тән
ерекшеліктер
3топ:
В)
Сәйкестендіру.
|
-
Тапсырма
орындайды.
-Тапсырманы орындап, өз
пікірлерін білдіреді.
|
ҚБ:Лайк
басу.
Дескриптор:
-мәтінді түсініп
оқиды;
кейіпкердің іс –
әрекетін, мінез -құлқының өзгеру себептерін
табады.1балл.
-кейіпкердің іс-
әрекетіне баға береді.1балл
ҚБ:Лайк
басу.
Дескриптор:
-
Сұрақтарға жауап
береді-3балл.
Дескриптор:
Мәтін бойынша себептерін
анықтайды ,пайымдау пікірлерін дұрыс
құрады.1балл
Дескриптор:
-
Тоқтар Әубәкіров туралы не
білетінін жазады. -1балл.
-Өзіне ұнаған Тоқтардың
бойындағы қасиеттерді атайды -1балл.
- Тоқтардың өмір жолын сызбаға
түсіреді.-1балл.
Сөз тіркестерін
сәйкестендіреді-3балл.
|
«Әде-
биеттік оқу»
оқулығы
4 сынып
2019ж
Таратпа
қағаздар
Таратпа
қағаздар
|
Қорытын-ды
5 мин
|
Кері
байланысты «Білім заряды»
әдісі арқылы бүгін сабақта не
білдік? Мен топта қалай жұмыс жасадым?
Кімге көмектестім? Кімге риза болдым?
Сабақ
ұнадыма?
Мұғалім оқушылар жауабын
талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.
Оқу
тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, сызба
салу.
|
Сабақтан түйген ой-пікірін
айтады.
|
ҚБ
қойылады.
|
|