Автормен
танысу
Абдырахман
Асылбек-1938 жылы 1 мамырда Жамбыл облысының Талас
ауданына қарасты Үшарал ауылында туған. 1955 жылы «Бейбітшілік
бақшасы», «Жауды аяған жаралы» сияқты тырнақалды шығармалары
басылған. Балаларға арналған алғашқы өлеңдер жинағы 1961 жылы жарық
көрген. Содан бергі уақытта 31 жыр кітабын шығарды. Лирика, ән
мәтіндерін жазып, сатира және аударма жанрларымен де айналысып
келеді. Көптеген байқаулардың жеңімпазы,
жүлдегер.
1-тапсырма
(Ж,Т) «Тепе-теңдік
дөңгелегі» әдісі
Мақсаты:Ойды жинақтау, тақырып бойынша
қажеттіліктерін анықтау.
Тиімділігі:Тақырып бойынша ойларды
түйіндейді.
(Конвертте салынған
суреттер таратылады. Сурет бойынша қандай өсиет сөздер білетінін
айтады.)
Саралау:Ақпаратпен тиянақты жұмыс
жасалады. Ұсынылған мәселе туралы өзгелердің пікірін біледі; өз
жұмысын сыныптастарымен талқылайды, жұмысқа терең сараптама жасау
арқылы өз білімін, түсінігін кеңейтеді.
ҚБ
«Смайликтер»
2-тапсырма. Оқулықпен
жұмыс.
(Т,Ұ) «Ой жалғау»
әдісі
Өлеңді оқу үшін әр топқа
сөздер таратылады.
Мейірімділік
Кішіпейіл
Әділетті
Тілалғыш
Осы сөздер арқылы бөлімін
таңдайды.Өлеңді мәнерлеп оқиды, топ болып оқып өзара
талдайды.
3-тапсырма
(Ө) Семантикалық
карта
Әрбір топқа семантикалық
карта таратылады.
Атаның
ақылдары
|
1-шу
мақ
|
2-шу
мақ
|
3-шу
мақ
|
4-шумақ
|
5-шу
мақ
|
Кішіпейіл
бол
|
|
|
|
|
|
Мейірімді
бол
|
|
|
|
|
|
Әділетті
бол
|
|
|
|
|
|
Үлкенмен
сәлемдес
|
|
|
|
|
|
Тілалғыш
бол
|
|
|
|
|
|
Саралау: Оқушының логикалық ойлауы
дамиды, жылдам ой түйіндейді.
ҚБ «Қол
шапалақтау»
Тапсырманы өте жақсы деңгейде
орындаған оқушыны қол шапалақтау арқылы
бағалау
4-тапсырма.
Халық ауыз әдебиеті түрлеріне
тоқталу.
1
Мақал-мәтелдер
2.Жаңылтпаштар
3.Жұмбақтар
4.Аңыз-әңгімелер
Саралау: шығармаларды салыстыру арқылы
айырмашылықтарын анықтап, қорытынды
жасайды.
ҚБ «Бір- бірін
бағалау»
Топтар бір -бірінің жұмысын
бағалау арқылы әр топ жұмысында нені жақсарту керектігін
анықтайды
5-тапсырма
(Т ) «Бірге ойлаймыз»
әдісі
Топтардан 1-2 оқушыдан ортаға
шығып отырады.
Мәтінге байланысты сөздер
беріледі. Басқа топтағы оқушылар сөзді ым-ишара арқылы көрстеді.
Ортаға шыққан оқушы жасырынған сөзді тауып
айтады
Саралау: Барлық оқушыларға бағытталған
нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не
күтілетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу.
ҚБ «Екі жұлдыз,бір
тілек»
Екі жұлдыз-Жұмыстарындағы
ұнағаны
Бір тілек-Жақсартуға
болады.
|