Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлімі:

    Менің мектебім

    Педагогтің аты-жөні:

    Күлбатыр Ұлжан Дүйсенбайқызы


    Күні:

    16.11.2021ж

    Сыныбы: 2

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Біздің сынып

    Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

    2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Оқушылар өлеңді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.

    Көптеген оқушылар: Оқушылар агрегаттық күйдің өзгеру үдерістерін зерттей отырып, судың физикалық қасиеттері туралы білетін болады;

    Кейбір оқушылар: Судың қасиеттерін сипаттады;

    Бағалаау критерийі

    Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізе алады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    3 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    I-«Қызғылт» тобы

    II «Жасыл» тобы

    III– «Көк» тобы

    Саралау: Бұл жерде қолданудың

    «Жіктеу» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

    (Ұ) «Гүлмен тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»









    Миға шабуыл. «Кезектескен интервью» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.



    10 мин.


    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген суреттерге мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Үйрете отырып үйренемін» тәсілі қолданылады. Бірін-бірі оқыту арқылы жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

    Сұрақтар:

    1 . Әсірелеу деген не?

    2Теңеу деген не?

    3Диалог деген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    -1 сұраққа жауап береді;

    -2 сұраққа жауап береді;

    -3 сұраққа жауап береді;

    Жалпы-2балл.

    Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Бағдаршам»

    әдісі арқылы бағалау

    ДК

    экраны



    Сұрақтар топтамасы.

    Оқулық

    2-сынып.



















    ​​

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.



    Топтық жұмыс.

    8 мин.




    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.

    Оқушыларға тақырыпқа байланысты қажетті заттар беріледі.

    -қағаз, қайшы, жіп, қарындаш немесе пластик түтікше, жылытқыш құрал беріледі.

    № 1 -тапсырма: Ойыңды түсіндір. «Сапар қандай бала?»

    Дескриптор:

    -Сапардың қылықтарының нашар екенін біледі;

    -Парта оқушының айнасы екенін біледі;

    Жалпы-2балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы




    «Түртіп алу» әдісі.

    Оқулықтағы «Тілдік бағдар» айдарының тапсырмасы беріледі.

    Керекті сөздермен танысып, өз дәптерлеріне тапсырманы орындайды.

    Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Білім пирамидасы» әдісіарқылы бағалайды:

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Бағалау парақтары

    Топтық жұмыс.

    1. мин.






    №2-тапсырма:

    Парта не үшін жылады?

    Мақсаты: Оқу құралдарына ұқыпты қарау.

    Тиімділігі: Тыңдалым мен оқылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Түсіну» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

    Дескриптор:

    - Оқу құралдарын ажырата біледі;

    - Мектептің мүліктерін атайды;



    Жалпы-1 балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.


    Жеке жұмыс.

    8 мин.

    №3-тапсырма:

    Суреттердің көмегімен сұрақтарға жауап бер.

    Мақсаты: Заттардың атқаратын қызметімен таныстыру.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Кеңестерді оқиды.

    -Сұрақтарға жауап береді.

    Жалпы – 1балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Жұптық жұмыс.

    5 мин.



    Жазылым.

    Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр.

    Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

    Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.

    1 Заттардың қасиеті

    2.Термин сөздер

    3.Кәсіби сөздер


    Дескриптор:

    -Заттардың қасиетіне мысал жазады-1б.

    -Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.

    - Кәсіби сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы.

    Ой толғаныс.

    Рефлексия





    Жеке жұмыс:

    5 мин.

    «Білім пирамидасы» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

    Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

    Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

    Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

    Дескриптор:

    «Білім пирамидасы» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-1б.



    Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Білім гүлі» әдісі арқылы бағалайды.


    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.







    Үйге тапсырма: Өлеңді түсініп оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Сурет бойынша тақырыптан түсінгендерін сұрақ-жауап арқылы пысықтау

    Сіз қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Постер қорғайды.

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмыстардағы жауаптарын тыңдап, бақылаймын.Дескрипторлар арқылы бағалаймын.


    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    Байланыс

    Осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты мәліметтер және көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар

    не білді? Сыныптағы ахуал

    қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күлбатыр Ұлжан Дүйсенбайқызы
    21 Қараша 2021
    921
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Біздің сынып Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Біздің сынып Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Біздің сынып Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Біздің сынып Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Біздің сынып Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта Ашық сабақ Әдебиеттік оқу Біздің сынып Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлімі:

    Менің мектебім

    Педагогтің аты-жөні:

    Күлбатыр Ұлжан Дүйсенбайқызы


    Күні:

    16.11.2021ж

    Сыныбы: 2

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Біздің сынып

    Мәтін :А. Сопыбеков Сапар мен парта

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

    2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Оқушылар өлеңді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады.

    Көптеген оқушылар: Оқушылар агрегаттық күйдің өзгеру үдерістерін зерттей отырып, судың физикалық қасиеттері туралы білетін болады;

    Кейбір оқушылар: Судың қасиеттерін сипаттады;

    Бағалаау критерийі

    Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізе алады

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    3 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    I-«Қызғылт» тобы

    II «Жасыл» тобы

    III– «Көк» тобы

    Саралау: Бұл жерде қолданудың

    «Жіктеу» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

    (Ұ) «Гүлмен тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»









    Миға шабуыл. «Кезектескен интервью» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.



    10 мин.


    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген суреттерге мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Үйрете отырып үйренемін» тәсілі қолданылады. Бірін-бірі оқыту арқылы жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

    Сұрақтар:

    1 . Әсірелеу деген не?

    2Теңеу деген не?

    3Диалог деген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    -1 сұраққа жауап береді;

    -2 сұраққа жауап береді;

    -3 сұраққа жауап береді;

    Жалпы-2балл.

    Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларды «Бағдаршам»

    әдісі арқылы бағалау

    ДК

    экраны



    Сұрақтар топтамасы.

    Оқулық

    2-сынып.



















    ​​

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.



    Топтық жұмыс.

    8 мин.




    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.

    Оқушыларға тақырыпқа байланысты қажетті заттар беріледі.

    -қағаз, қайшы, жіп, қарындаш немесе пластик түтікше, жылытқыш құрал беріледі.

    № 1 -тапсырма: Ойыңды түсіндір. «Сапар қандай бала?»

    Дескриптор:

    -Сапардың қылықтарының нашар екенін біледі;

    -Парта оқушының айнасы екенін біледі;

    Жалпы-2балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы




    «Түртіп алу» әдісі.

    Оқулықтағы «Тілдік бағдар» айдарының тапсырмасы беріледі.

    Керекті сөздермен танысып, өз дәптерлеріне тапсырманы орындайды.

    Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Білім пирамидасы» әдісіарқылы бағалайды:

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Бағалау парақтары

    Топтық жұмыс.

    1. мин.






    №2-тапсырма:

    Парта не үшін жылады?

    Мақсаты: Оқу құралдарына ұқыпты қарау.

    Тиімділігі: Тыңдалым мен оқылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Түсіну» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

    Дескриптор:

    - Оқу құралдарын ажырата біледі;

    - Мектептің мүліктерін атайды;



    Жалпы-1 балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.


    Жеке жұмыс.

    8 мин.

    №3-тапсырма:

    Суреттердің көмегімен сұрақтарға жауап бер.

    Мақсаты: Заттардың атқаратын қызметімен таныстыру.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Кеңестерді оқиды.

    -Сұрақтарға жауап береді.

    Жалпы – 1балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Жұптық жұмыс.

    5 мин.



    Жазылым.

    Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр.

    Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

    Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.

    1 Заттардың қасиеті

    2.Термин сөздер

    3.Кәсіби сөздер


    Дескриптор:

    -Заттардың қасиетіне мысал жазады-1б.

    -Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.

    - Кәсіби сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы.

    Ой толғаныс.

    Рефлексия





    Жеке жұмыс:

    5 мин.

    «Білім пирамидасы» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

    Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

    Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

    Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

    Дескриптор:

    «Білім пирамидасы» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-1б.



    Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Білім гүлі» әдісі арқылы бағалайды.


    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.







    Үйге тапсырма: Өлеңді түсініп оқу, дәптермен жұмыс.

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Сурет бойынша тақырыптан түсінгендерін сұрақ-жауап арқылы пысықтау

    Сіз қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Постер қорғайды.

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Оқушылардың жеке, жұптық, топтық жұмыстардағы жауаптарын тыңдап, бақылаймын.Дескрипторлар арқылы бағалаймын.


    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    Байланыс

    Осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты мәліметтер және көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.

    Рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар

    не білді? Сыныптағы ахуал

    қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    21.11.2021
    921
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күлбатыр Ұлжан Дүйсенбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации