Материалдар / Ашық сабақ. Әдебиеттік оқу. Халқымыздың салт-дәстүрлері. 4 сынып

Ашық сабақ. Әдебиеттік оқу. Халқымыздың салт-дәстүрлері. 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар 28 сабақ
Әдебиет, «Алматыкітап» баспасы, 2019 жыл
Пәні
Сыныбы
4 «И»
Утебаева Г.Ж.
Мұғалім
Мәдени мұра / Мәдениет
Бөлім / Unit
Мәдени мұра ұлттық құндылықтарымызды көрсетеді.
Негізгі ой
Сабақтың тақырыбы Халқымыздың салт - дәстүрлері
4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді,
шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;
Оқу бағдарламасына
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас
сәйкес оқу мақсаты
оқиғалармен салыстыра отырып білдіру;
- Сөйлеу барысында иллюстрацияларды қолданады.
Сабақтың мақсаты
-Оқу түрлерін қолданады.
(бағалау критерийлері)
-Сөйлеу барысында қатені тауып, түзетеді.
Ойлау дағдыларының
Білу және түсіну, қолдану, талдау.
деңгейі
Үйлесімді, ойшыл, кең ойлайтын тұлға
Оқушы профилі
«Біз кімбіз?»
Ұстанымдар
Сабақтың барысы
Сабақтың Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
кезеңдері/
уақыты
Ұйымдас
«Әзіл аралас сұрақтар»
Қандай бала сүйкімді?
Мұғалімнің
тыру
арқылы мұғалім сабақты
(Өнерлі бала сүйкімді)
қолдау және
кезеңі
өткен сабақпен
Тастың жеңілі бола ма?
мадақтау
5 минут
байланыстыра отырып
(Керек тастың ауырлығы сөздері.
бастайды. Әзіл аралас
жоқ) Қандай кілт аспанда -Тамаша!
сұрақтар:Мақалбай
болады? (Кісідегінің кілті -Жарайсың!
атайдың төмендегі
аспанда) Кімнің көзі
-Ғажап!
Слайд
сұрақтарына мақалмен
үлкен? Кімнің сөзі үлкен?
жауап беріп көріңдер(Қорқақтың көзі үлкен,
деген ұсыныс айтады.
ақымақтың сөзі үлкен)
Өткенді
«Тик - ток» әдісі
-Біз сұрақтарға мақалда
Дескриптор
Оқулық
бекіту
Біз сұрақтарға қалай жауап тып жауап бердік; - Төрт - Өткенді
5 минут
бердік?Мақал-мәтелдер
түлік туралы, бесік жыры, қайталайды;
мен қоса қандай тұрмысжар-жар, батырлар жырла -бүгінгі
салт жырларын білеміз?
рын білеміз; -басты
тақырыпты
Олардың барлығы бізге
құндылықта рымыз: салт- ашады;
қалай жетті? Ата-бабалары дәстүрлер. -тұсау кесер,
мыздан бізге қалған басты бесік жыры, тілашар,
құндылықтардың бірі әрі
тағы басқа білетін салт
ҚБ: 1перне
бірегейі не деп ойлайсың
пен дәстүрлерін айтады.
дар? Қандай салт-дәстүр
жаңа сабақтың тақыры
лерді білеміз?-деген сұрақ бын анықтайды. Сабақ
тар арқылы жаңа тақырып тың мақсатымен таныса
ты таныстырады.Сабақтың ды. ЕБҚ: жеңіл
мақсатын айтады.
сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың Тыңдалым мен айтылым.
Жұптар әртүрлі түсті
Дескриптор
Оқулық
ортасы
Ойлау дағдысы:білу,
хатқалта алады. Қарын
- салт5 минут
түсіну. ЖЖ.
даштарын дайындайды.
дәстүрлермен
Әдіс: «Түрлі-түсті хат»
«Бесік жырын» тыңдай
танысады;
Алдымен хаттарды
ды. Қажет ақпараттарды
-бесік жыры
жұптарға таратып, қазір
хатқа түртіп отырады.
мен тұсау
тыңдайтын және көретін
Одан соң «Тұсаукесер»
кесу туралы

Сабақтың
ортасы
8 минут

Сергіту
сәті
5 минут
Сабақтың
ортасы
7 минут

Кері
байланыс
5 минут
Рефлексия
5 минут

салт-дәстүрлер туралы
ақпараттарды хатқа түртіп
алып отыруды тапсырады.
«Бесік жыры» өлеңін
автордың дауысымен
тыңдатады. Одан соң
«Тұсаукесер» рәсімін
көрсетеді. -Неліктен салтдәстүрді ұмытпай жалғас
тыру керек?-деп сұрайды.
Салт-дәстүрдің маңызын
түсіндіреді.
Оқылым. ТЖ
Ойлау дағдысы: қолдану
Әдіс: «Кинометафора»
Әр қатардағы балаларды
бір топқа жиналуды
ұсынады. Одан соң әр
топқа киноленталар
таратады. Оқулықтағы
«Бесік жырын» түсініп,
мәнерлеп, тізбектеп
оқытады. Оқып болған соң
қолдарындағы хатта
жазылған тірек сөздер
арқылы кинолентаға
иллюстрация жасауды
тапсырады.
«Бесік жырын» айтуды /
тамашалауды ұсынады.

рәсімін көреді. Оны да
ақпарат
тыңдап, түйген ойларын
алады;
түртіп, жазып отырады.
ҚБ: 2 перне
Сосын мұғалімнің:
-«Неліктен салт-дәстүрді
ұмытпай жалғастыру
керек?»-деген сұрағына
жауап береді. Салтдәстүрдің тәрбиелік мәнін
ұғады.ЕБҚ: тірек сөздер
жазылған хат алады.
Әр топ мүшелері
тізбектеп, дауыстап,
мәнерлеп, түсініп «Бесік
жырын» оқып шығады.
Одан соң хатқа жазған
тірек сөздерді негізге
алып, қысқаша жырдың
мазмұнын иллюстрация
лайды. Әр топ жеке-жеке
таныстырады. Сөйлеу
кезінде мақал-мәтел
қолданады.ЕБҚ: топта
дайын суреттерді
жапсырады және өзіне
таныс сюжет бойынша
түсінгенін айтады.
«Бесік жырын»
айтады/тамашалайды.

Дескриптор
-Оқу түрлерін
қолданады.
- Сөйлеу
барысында
иллюстрация
ларды
қолданады.
-Сөйлеу
барысында
мақал-мәтел
қолданады;

Жарайсыңдар!

Әннің
сілтемесі

Жазылым. ӨЖ
Ойлау дағдысы: талдау
Әдіс: «Қабырғадағы рөл»
Бесік жырын тыңдап
өскеннің қаншалықты
маңызды екенін екі
сөйлеммен жеткізуді
ұсынады.
Бесік жыры – ананың
баласын айтқан тілегі. Осы
тілегі қабыл болған
аналардың балалары үлкен
жетістіктерге жететіндігін
дәлелдейді.
ЕБҚ: дайын мәтінді
көшіртеді.
«Wordwall-ойын» арқылы
сабақтан алған білімдерін
қорытындылап, бағалайды.

Бесіктен өсіп шыққан
тұлғалар туралы, бесік
жырының маңыздылығы
туралы қысқа мәтін
жазады. Сөйлемдегі
сөздердің дұрыс
байланысына мән береді.
Мысалы: Бесік жырын
аналар балаларын
ұйықтатар кезде жақсы
тілек айту үшін
орындаған. Ананың тілегі
әрқашан қабыл болады.
Бұл дәстүр әлі күнге
дейін сақталып келеді.

Дескриптор
- эссе жазады;
-жүйелеп,
қатесіз
жазады;
ҚБ: 3 перне

Дәптер

Тест арқылы қатені
түзетеді, алған білім
дерін қорытынды лайды.

https://wordwall
.net/ru/resource/
63283146

«Рефлексия билеті»
әдісімен сабақтан алған
әсерін анықтайды және
үйге тапсырма береді.

Сабақтан алған әсерін
білдіреді. Үйге: «Салтдәстүрлердің тізімін
жазып келу».

Дескрипторы:
-алған білімін
бекітеді;
ҚБ: 1 перне
Ең қызықты
бөлігін
анықтау

https://youtu.be/
mRabVOaw2w
Y?si=KIXkroy
CBfC4_D7z

Оқулық

ҚБ: 3 перне

Жазира Байырбекова - Әлди әлди (мультфильм).mp4
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі