Сабақтың
басы
5
мин
|
Психологиялық
ахуал
Үлкенге
де сіз
Кішігеде
сіз
Сәлембердік сіздерге
Құрметпенен Біз
Түске
қарап жұпқа бөлу (жасыл,сары)
«Рапорт»
әдісі
Үй
тапсырмасын сұрау ( Жатқа
сұрау)
Шынықсын
денеміз
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы жүреді:
-Сурет туралы не айта
аласыңдар?
-Ол неліктен жұқа киіммен
жүр?
- Неліктен суыққа
тоңбады?
- Ол қалай
жылынады?
- Ендеше бүгінгі сабағымызда
не туралы оқитын боламыз?
Оқу
материалын жариялау «Жұмыстың
жылуы»
Мақсаты: шығарманың мазмұнын
дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімізбен мазмұндап айтамыз,
үзіндісін мазмұндап,сахналаймыз
|
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бөлінеді.
Жатқа
айтады.
Сұраққа жауап беріп,
жаңа тақырыпты ашады.
|
Кестемен
бағалау
1-10балл
«Жұлдыз
шалар»
|
«Рапорт»
әдісі
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
(Ұ) -Қыстағы еңбек түрлерін кестеге сүйеніп атап
көр.
Малды күтуге
байланысты
|
Үйді жылытуға
байланысты
|
Үй шаруасына
байланысты
|
Балаларға
байланысты
|
Шөп
салу
|
Көмір
әкелу
|
Қар
күреу
|
Қар
жинау
|
|
|
|
|
Дәптермен жұмыс (тақырып
жазу)
1-
тапсырма
А) «Жұмыстың жылуы» өлеңін
түсініп тыңдау,мазмұндау
Сұрақтар
қою
Ә) Сөздікпен жұмыс. Мағынасын
ашу
Тұлып – малдың немесе аңның
терісінен тігілген кең, ұзын тон.
Қамсау – қалқа, жылу.
Долы
боран – алай-дүлей
боран.
Шөрке – кесілген ағаш.
Шым-шымдап – біртіндеп.
Б) Өлеңді рольге бөліп
оқыту
В) Өлеңге сүйеніп,
сахналау.
Дескриптор:
-Өлеңді
оқиды.
- Сөздердің мағынасын
ашады.
- Өлеңге сүйеніп мазмұнын
әңгімелейді.
Саралау тәсілі: «Тапсырма»
арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
-Мәтіннен түйген өз ойыңды
айтып, қорытынды жаса.
(Ұ) BILIM
BOOK арқылы Қадыр Мырза Әли туралы
бейнежазба көрсету.
Қадыр Мырзы Али кім?
Ойын ойнау
Сергіту сәті
«Броундық қозғалыс»әдісі арқылы
өтеді.
2-
тапсырма
Топтық жұмыс «Бір минуттық
әңгіме» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Дайын жоспар арқылы әңгімелеп
беру
Жұмысқа дейінгі баланың іс
-әрекеті
|
Баланың жұмыс кезіндегі
күйі
|
Жұмыстан кейінгі
күйі
|
Сөзі:
Жеңіл желпі
киініп,
Белді буып-түйініп,
Жұмысқа тез кірістім,
Мол жаруға
тырыстым
Киімі: жеңіл
желпі
Апасының
сөзі:
Долысының
боранның!
Тұлыбыма
орандым.
-Кімге қамсау
тұлыбың?
От жағалық
құлыным!
|
Киімі: су
Ісі:
Салдым күшті
шым-шымдап,
Бірте- бірте шым-
шымдап,
Бойға жылу
тарады.
|
Апасының
сөзі:
Ерледің,
От жақпай –ақ
терледің!
Жылуы бұл
жұмыстың,
Қызуы ғой бұл
жұмыстың!
|
Дескриптор:
-
Шығарманың мазмұнын өз
сөзімен әңгімелейді;
-
Шығармадағы оқиғаның
басталуын, дамуы мен аяқталуын
анықтайды;
(Д) Дәптермен
жұмыс
Жеке жұмыс «Бір минуттық
әңгіме» әдісі арқылы жүзеге
асады.
1 жұп Өзің қыста қандай
жұмыстар атқарасың? жаз
2 жұп Еңбек түрі туралы мақал
жаз
Дескриптор:
- Өзі жасайтын жұмысы туралы
жазады.
- Еңбек туралы мақал
жазады
|
Қыстағы еңбек түрлерін
айтады
Өлеңді
оқиды.
Сөздерді жазып
алады.
Өлеңге сүйеніп мазмұнын
әңгімелейді.
Бейнежазбаны көреді. Ойын
ойнайды.
.
Сынып ішіне тақырыпқа
қатысты мәліметтер мен ақпараттар
орналастырылады.
Оқушылар бүкіл сынып ішінде қозғала
жүріп,
берілген тақырып бойынша
ақпарат жинайды.
Оқиғаның басталуын,дамуы мен
аяқталуын әңгімелейді
Өзі жасайтын жұмысы туралы
жазады
Еңбек туралы мақал
жазады
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
|
аудио
(Ұ) BILIM
BOOK
«Броундық
қозғалыс»
Интерективтік
тақта
|