Сабақ: Әдебиеттік оқуТақырыбы:Шыңғыс Айтматов «Бұғы ана» |
Мектеп:Алшын Меңдалыұлы атындағы орта мектеп Шетпе селосы |
Күні: 20.05.2016. | Мұғалімнің есімі:Абжетова Гүлзат Абжетова |
Сынып:2 | Қатысқандар саны: 19 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақта негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | Аңыздағы негізгі идеяны түсіну,талқылау жасау,талдау жасау, баға беру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар «Бұғы ана» аңызының негізгі идеясын түсінеді, мазмұнын біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Аңыздағы жағымды,жағымсыз кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасай алады. |
| Кейбір оқушылар: Аңыздағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді, аңыз желісі бойынша ой туындатады, талқылайды. |
Күтілетін нәтиже | Аңыз әңгіменің идеясын түсінеді, талдау жасайды, талқылайды, кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді.
|
Алдыңғы оқу (үй тапсырмасы) | «Жау шапқанда» аңызы бойынша семантикалық карта толтырады. |
Жоспар
| Аңыз мазмұнымен танысуНегізгі идеяны білуОй қорыту, болжам жасау |
Жоспарланған уақыт 45 минут | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы 1-минут 3-минут
| Психологиялық ахуал Шаттық шеңберін құрып, сабаққа сәттілік тілейді.
Мозайка әдісі арқылы топқа бөлінеді. Топта басшы, хатшы сайланады. | Келбетінде ұлылықДаладай кең пейіліАна деген- жылылықАна деген-мейірім. |
Ортасы 10-минут
15-минут
2-минут
5-минут
3-минут
3-минут | -Оқиға желісін ойша жалғастырып көр.-Неге?-Қалай?Топтастыру стратегиясы 1-топ Ана 2-топ Бүғы 3-топ БалаҚабырғадағы диалог әдісі арқылы бағаланады.
Топтық жұмыстар Аңызды оқып шығу,түсінгенін айту, сұрақ-жауап ЖигСО-1 Елші әдісі арқылы жалпы мазмұны жасалады.Суретпен жұмыс: Сұрақ-жауап алу
Ой сергіту сәтіОртақ портрет әдісімен топтың портреті жасалады. Балалар тек жақсы жақтарын айту арқылы өте жақсы сипаттау мәтінін жасайды. Топтық жұмыстар: 1-топ: Екі жақты күнделік 2-топ: Жазба кестелер3-топ: Ребус құру
Интертақтадан аңыз бойынша мультфильм көру. Топта талқылау кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру. Ауызша кері байланыс жасалады.
Үйге тапсырма: 1. Шығармашылық эссе2. Сипаттау мәтінін жазу3. Аңыз бойынша сюжетті сурет салу | Интер тақта АКТ
Оқулық
Асхат Әлімов «Инербелсенді әдістемені мектепте қолдану»
АКТ-ны қолдану.
|
Аяқталуы 3-минут | Білім шыңы стр бойынша өзара бағалау жүреді. |
|
Қосымша ақпарат | Интернет желісі, кітапхана |
Саралау | Бағалау | Пәнаралық байланыс |
Қабілеті жоғары оқушыларға өз бетімен ізденуді талап ететін зерттеу жұмыстарын тапсырамын. Төмен деңгейдегі оқушыны ыналандыру үшін жұптық жұмыстарды көбірек қолданамын. | Оқушылардың үйренгенін тексеру мақсатында сабақ кезеңдерінде рефлексиялық сұрақтарды жиі қолданамын. | Қазақ тілідүниетану,бейнелеу өнері,музыка,өзін-өзі тану. |
Рефлекция Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіз сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.Мақсатты шынайы алдым.Бүгін аңыздың идеясын білді.Сынып толық қамтылды.Деңгейлеп-саралап оқыту тиімді,уақытты да көп үнемдейді.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды(оқыту мен оқуда)1.Топтық жұмыс уақыт үнемдейді.2.АКТ-ны қолдану қызығушылығын оятады.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады(оқыту мен оқуда)1.Бағалаудағы өзгешеліктер.2.Деңгейіне қарай тапсырмалар орындау сабақ нәтижесін жақсартады. |