Материалдар / Ашық сабақ "Әдеп құқығы және Жеті жарғы"

Ашық сабақ "Әдеп құқығы және Жеті жарғы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға Жеті жарғы заңдар жинағы бойынша білім беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
502
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
ПӘНІҚазақ тарихыКЛАСЫ10
ТАҚЫРЫПӘдеп құқығы және «Жеті жарғы».


МАҚСАТЫБілімділік: XV- XVІІІ ғғ. Қазақ хандығының әкімшілік-құқық нормаларының ерекшеліктерін ашып көрсету;Дамытушылық: «Жеті Жарғы» заңдар жинағымен таныстыра отырып, жүйелі ойлау мен талдай білуге, жан – жақты іздене білуге, еркін сөйлеп, ойын жеткізе білуге үйрену. Тәрбиелілік: Өз елінің тарихын жетік білуге ұмтылу, бойына ұлтжандылық сезімін қалыптастыру, Отанын қастерлеп, бағалай білуге, құрметпен қарауға, қасиет тұтуға тәрбиелену.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕәңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;мәтінді тапсырма тұрғысынан саралай оқи алады;өз ойларын еркін жеткізе біледі;сындарлы сөйлей білуге ынталанады;проблемаға орай пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі;адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді;ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады;оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады;өзін-өзі бағалай алады.

РЕСУРСТАРОқулық, карта, слайд, кесте, сызбалар т.б


КЕЗЕҢДЕРІМҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
Ұйымдастыру кезеңі(2 минут)Психологиялық тренинг өткізеді.Топтарға бөледі.«Жүректен-жүрекке» атты психологиялық тренингке қатысады.Тарихи тұлғаларға қатысты сұрақтарға жауап беру арқылы топқа бөлінеді.
Кіріспе (3 минут)1) Әр топ өздеріне берілген «Хандық басқару», «Билер кеңесі» сөздерінің мағынасын 3 сөзбен жасырады.2) «Жеті Жарғы» заңдар жинағы туралы бейнежазба көрсетіледі.Топтар жасырылған сөзді табады.
Негізгі бөлім(15 минут)









(15 минут)
1-топ: «Жеті Жарғы» заңдар жинағы туралы жалпы түсінік; 2-топ: «Жеті Жарғы» заңының бөлімдері.1. Баяндаушы (мәтіннің мазмұнын баяндайды) 2. Сипаттаушы (кейіпкер, өмірге қызығушылығы, адамгершілік қасиеті, кейіпкерге баға) 3. Дәнекер (мәтінді өмірмен ұштастырады) 4. Бейнелеуші (оқиға желісімен сурет салады)













Оқушылар берілген тапсырмаларды жеке орындайды. Жұппен, топпен талқылайды. Өз пікірлерін білдіреді, қорғайды.
Қорытынды(10 минут)Үш жақты күнделік: негізгі проблема, пайда болу себептері, шешу жолдары

1) Оқушылар негізгі проблеманы анықтайды. 2) 1-топ: пайда болу себептерін, 2-топ: шешу жолдарын табады.
Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»«Бағдаршам» арқылы бағалау «Критерий» арқылы бағалау «Өзін-өзі» бағалау
Үйге тапсырма беру«Жеті Жарғы»- қазақ мемлекетінің бірінші төл заңы» тақырыбына эссе жазу.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ