Сабақтың тақырыбы: ҮндістанСыныбы: 11-сыныпСабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушылар қазіргі заманғы Үндістанның әлеуметтік-экономикалық географиясымен танысады.Сабақтан күтілетін нәтиже:Үндістанның географиялық орнын, мемлекеттік құрылымын біледі.Үндістан халқының өзіндік ерекшеліктері туралы айта алады.Үндістан өнеркәсібі, сыртқы экономикалық байланыстарына баға бере алады.Тілдік мақсат: Үндістан, хиндиРесурстар: оқулық, флипчарт, слаид, дүниежүзінің саяси картасы.Пәнаралық байланыс: тарих, биология, химия.Алдыңғы оқу: Қытай Халық Республикасы.Сабақ жоспары:Ұйымдастыру кезеңі (2минут)Шаттық шеңберін құрып, «Болашақ Қазақстан менің көзіммен» тақырыбы аясында өз ойларын, тілектерін айтады.Сыныпты географтар, демографтар, саясаттанушылар және экономистер деген төрт топқа біріктіру.Үй тапсырмасын сұрау. (11 минут)I-деңгей Зымыран сұрақтар Әр жауап 1ұпай Жапонияның басқару формасы.Жапонияның ірі қалалары.Префектура дегеніміз не?Жапон аралдарын ата.Жапонияның діні.Қытайдың ұлттық валютасы.Қытайдың сауда серіктестері кімдер?Қытайдың малшаруашылығының негізгі саласы.II-деңгей Сөздер қоржыны Берілген сөздерден сөйлем құрайды. Әр жауап 2 ұпай 1-топ Император, Күншығыс елі, префектура, Хонсю, тау9,6 млн. юань, Тайвань, ойыншық, шай2-топҮлкен жетілік, урбанизация, электроника, болатБейжің , ҚХР, демографиялық саясат, социализм3-топ Хоккайдо, тығыз, 10, синтоизм, түсті металлургия.Шошқа, күріш, Шанхай, велосипед. 4-топ99, робот, Токайдо, су асты туннель, экспортҚант, темекі, көмір, Батыс Қытай- Батыс Еуропа.III-деңгей Дискуссиялық алаң. Ең жоғары 3 ұпаймен бағаланады1-топ Қазақстанға Қытаймен көрші болу тиімді.2-топ Қазақстанға Қытаймен көрші болу тиімсіз3-топ Көршіміз Қытай емес, Жапония болғанда ...4-топ Қытаймен байланыстың мүмкіндіктері Жаңа сабақ (12 минут) Жаңа сабақ тақырыбымен, мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушылардың қорғауын ұйымдастыру мақсатымен топтарға өз атауларына сәйкес суреттер мен тірек сөздер беріледі
Оқушылар топтарда жұмыс жасап, суреттер мен тірек сөздерді қолданып, жаңа сабақтың мазмұнын ашады.Сабақты бекіту (12 минут) 1-деңгей Географиялық диктант әрбір дұрыс жауап 1ұпай.Үндістан ... орналасқан мемлекет. Оның жер көлемі ... 1947ж ... тәуелсіздігін алды. Шығысында ..., Мьянмамен, солтүстігінде ..., Қытаймен, ... Пәкістанмен шектеседі. Азияның жетекші дамушы елі. Халқы ... адам. Халқы ... тілде сөйлейді. Ең ірі қаласы .... Өнеркәсіптің маңызды салалары: ..., ..., ..., .... Халықтың көп бөлігі ... мен темір жолда қызмет атқарады. Ауылшаруашылығында ..., ..., ..., ..., өсіреді. Негізгі сауда серіктестері: ..., ..., .... 2-деңгей Ой қорыту әрбір дұрыс жауап 2 ұпай Үндістан қандай мемлекет? Айтылған жауап қайталанбауы қажет.
Үйге тапсырма (3 минут)Үндістан тақырыбын оқу.Үндістан экспорты және Үндістан импорты кластер құрастыруТүркия Республикасы тақырыбына шолу жасауБағалау (3минут)Оқушылардың жинаған ұпайларын санап, бағаны жариялауБағалау шкаласы: 10-8 ұпай - «5» 7-5 ұпай - «4» 4-2 ұпай- «3»Кері байланыс (2минут) Блоб көпірі арқылы өздерінің күтілетін нәтижеге қол жеткізгендерін не нәтижеге жетпегендерін бағалайды.
«№57 С.Мұқанов атындағы жалпы орта мектебінің» география пәні мұғалімі Әмірсеит АйжанСарыағаш ауданы