Материалдар / Ашық сабақ "Ағам қобыз тартады" 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ағам қобыз тартады" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарды қазақ тілді емес мектептерде пайдалануға болады. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер қолданған, төрт дағды: айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым бойынша құрастырылған. Мұғалімдерге сабақ өткізу үшін пайдасы тиер деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
4060
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау «Өнер» Күні:Сынып: 3Мектеп: Краснодон орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Сайдалина Алия СагандыковнаҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы«Ағам қобыз тартады»
Оқу мақсаттары

3.​2.​1.​1 тақырып қақатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану;3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы:Тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді.


Оқушылардың көпшілігі:Кейіпкерлер туралы сұрақтар қояды, оларды сипаттайды.


Оқушылардың кейбірі:Сөйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолданады.
Бағалау критерийлері Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.Сөздерді дұрыс байланыстырады.Тақырып бойынша диалогқа қатысады
Лексикалық минимумКүй, күйші қобыз, үн
Грамматикалық минимумСөйлемдегі сөздердің орын тәртібіМәтін мазмұны бойынша сұрақтар мен жауаптар құрастыруда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.
Құндылықтарды дарыту

Қолөнерге, еңбекті бағалауға баулу, үнемшілдікке, сабырлыққа тәрбиелеу
ПәнаралықбайланыстарМузыка, көркем еңбек
АКТ қолданудағдыларыаудиотаспа, интербелсенді тақта
Бастапқы білімІнім ән айтады
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы



Сабақты бір - біріне жақсы тілек тілеуден бастайды. Оқушылар  бір-біріне ыстық  тілектерін білдіреді.

Қызығушылықты ояту – 3 минутБүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

Тақырыпты жариялау

Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгертуКүй — қазақ, қырғыз,өзбек халықтарының аспаптық музыкасына тән атау.Күйші –домбырада, қобызда күй орындаушы - музыкант. Күйшіні домбырашы,қобызшы деп те атайды.Қобыз таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Кобыз ен коне аспаптардын біріТыңдалым. Аудиотаспада күйдің үнін тыңдау. Тыңдалымалды сұрақтар қойылады:Қандай аспаптарды білесіңдер?Музыкалық аспаптарда ойнап көрдің бе?


суреттер













































Қорқыт ата«Қоңыр» күйі







Сабақтың ортасы 1 тапсырма: Оқылым мәтіні







• Әлихан неше жаста?• Ол қай мектепте оқиды?• Әлихан қандай аспапта ойнайды?Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы орындалады.

Жазылым 2-тапсырма.Мәтінді керекті сөздермен толықтырып, мазмұнын айт. Менің ... бар. Ол ... жаста. Әлихан ... мектебінде оқиды. Ол ... тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ... . Керекті сөздер: ойнайды, он бес, ағам, музыка, күй.Бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы орындалады.3-тапсырма. Сәйкестендір:



Тақтада көрсетілген дұрыс нұсқамен өз жауаптарын тексереді, өзін-өзі бағалайды.Сергіту сәті:









Айтылым4 тапсырма: суреттің орнына қосымша жалғанған сөздерді қойып, сөйлем құра.

5 тапсырма: Тиісті қосымшаларын жалғап жазМен күйші ... Біз күйші ...Сен күйші ... Сендер күйші ...Сіз күйші ... Сіздер күйші ...Ол күйші ... Олар күйші ...






сурет























суретті сөздік





















сәйкестендіру кестесі



















©www.ZHARAR.com



















































6 минут



























9 минут




Сабақтың соңы5 минутРефлексиясабақтағы өз жұмысына баға береді.



Үй тапсырмасы: Мақалды жаттау






























Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!