|
Пән:Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау «Өнер» Күні: Сынып: 3 |
Мектеп: Краснодон орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Сайдалина Алия Сагандыковна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Ағам қобыз тартады» |
||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары
|
3.2.1.1 тақырып қақатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану; 3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді. |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі: Кейіпкерлер туралы сұрақтар қояды, оларды сипаттайды. |
|||||||||||||||||
|
Оқушылардың кейбірі: Сөйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолданады. |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Сөздерді дұрыс байланыстырады. Тақырып бойынша диалогқа қатысады |
||||||||||||||||
|
Лексикалық минимум |
Күй, күйші қобыз, үн |
||||||||||||||||
|
Грамматикалық минимум |
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар мен жауаптар құрастыруда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды. |
||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Қолөнерге, еңбекті бағалауға баулу, үнемшілдікке, сабырлыққа тәрбиелеу |
||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Музыка, көркем еңбек |
||||||||||||||||
|
АКТ қолданудағдылары |
аудиотаспа, интербелсенді тақта |
||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Інім ән айтады |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Сабақты бір - біріне жақсы тілек тілеуден бастайды. Оқушылар бір-біріне ыстық тілектерін білдіреді.
Қызығушылықты ояту – 3 минут Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?
Тақырыпты жариялау
Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту Күй — қазақ, қырғыз,өзбек халықтарының аспаптық музыкасына тән атау. Күйші –домбырада, қобызда күй орындаушы - музыкант. Күйшіні домбырашы,қобызшы деп те атайды. Қобыз – таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Кобыз ен коне аспаптардын бірі Тыңдалым. Аудиотаспада күйдің үнін тыңдау. Тыңдалымалды сұрақтар қойылады: Қандай аспаптарды білесіңдер? Музыкалық аспаптарда ойнап көрдің бе? |
суреттер
Қорқыт ата «Қоңыр» күйі
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1 тапсырма: Оқылым мәтіні
Менің ағам бар. Ол он бес жаста. Ағамның аты-Әлихан. Ол музыка мектебінде оқиды. Ағам қобыз тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ойнайды. Ол – күйші.
• Әлихан неше жаста? • Ол қай мектепте оқиды? • Әлихан қандай аспапта ойнайды? Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы орындалады.
Жазылым 2-тапсырма.Мәтінді керекті сөздермен толықтырып, мазмұнын айт. Менің ... бар. Ол ... жаста. Әлихан ... мектебінде оқиды. Ол ... тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ... . Керекті сөздер: ойнайды, он бес, ағам, музыка, күй. Бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы орындалады. 3-тапсырма. Сәйкестендір:
Тақтада көрсетілген дұрыс нұсқамен өз жауаптарын тексереді, өзін-өзі бағалайды. Сергіту сәті:
Ал, балалар, тұрайық Алақанды ұрайық. Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып Бой сергітіп алайық.
Айтылым 4 тапсырма: суреттің орнына қосымша жалғанған сөздерді қойып, сөйлем құра.
5 тапсырма: Тиісті қосымшаларын жалғап жаз Мен күйші ... Біз күйші ... Сен күйші ... Сендер күйші ... Сіз күйші ... Сіздер күйші ... Ол күйші ... Олар күйші ... |
сурет
суретті сөздік
сәйкестендіру кестесі
©www.ZHARAR.com
|
|||||||||||||||
|
6 минут
9 минут |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия сабақтағы өз жұмысына баға береді.
Мақалды жаттау |
|
|||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ағам қобыз тартады" 3 сынып
Ашық сабақ "Ағам қобыз тартады" 3 сынып
|
Пән:Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-тарау «Өнер» Күні: Сынып: 3 |
Мектеп: Краснодон орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Сайдалина Алия Сагандыковна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Ағам қобыз тартады» |
||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары
|
3.2.1.1 тақырып қақатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану; 3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді. |
||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі: Кейіпкерлер туралы сұрақтар қояды, оларды сипаттайды. |
|||||||||||||||||
|
Оқушылардың кейбірі: Сөйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолданады. |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Сөздерді дұрыс байланыстырады. Тақырып бойынша диалогқа қатысады |
||||||||||||||||
|
Лексикалық минимум |
Күй, күйші қобыз, үн |
||||||||||||||||
|
Грамматикалық минимум |
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар мен жауаптар құрастыруда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды. |
||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Қолөнерге, еңбекті бағалауға баулу, үнемшілдікке, сабырлыққа тәрбиелеу |
||||||||||||||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Музыка, көркем еңбек |
||||||||||||||||
|
АКТ қолданудағдылары |
аудиотаспа, интербелсенді тақта |
||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Інім ән айтады |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Сабақты бір - біріне жақсы тілек тілеуден бастайды. Оқушылар бір-біріне ыстық тілектерін білдіреді.
Қызығушылықты ояту – 3 минут Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?
Тақырыпты жариялау
Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту Күй — қазақ, қырғыз,өзбек халықтарының аспаптық музыкасына тән атау. Күйші –домбырада, қобызда күй орындаушы - музыкант. Күйшіні домбырашы,қобызшы деп те атайды. Қобыз – таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Кобыз ен коне аспаптардын бірі Тыңдалым. Аудиотаспада күйдің үнін тыңдау. Тыңдалымалды сұрақтар қойылады: Қандай аспаптарды білесіңдер? Музыкалық аспаптарда ойнап көрдің бе? |
суреттер
Қорқыт ата «Қоңыр» күйі
|
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1 тапсырма: Оқылым мәтіні
Менің ағам бар. Ол он бес жаста. Ағамның аты-Әлихан. Ол музыка мектебінде оқиды. Ағам қобыз тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ойнайды. Ол – күйші.
• Әлихан неше жаста? • Ол қай мектепте оқиды? • Әлихан қандай аспапта ойнайды? Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы орындалады.
Жазылым 2-тапсырма.Мәтінді керекті сөздермен толықтырып, мазмұнын айт. Менің ... бар. Ол ... жаста. Әлихан ... мектебінде оқиды. Ол ... тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ... . Керекті сөздер: ойнайды, он бес, ағам, музыка, күй. Бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы орындалады. 3-тапсырма. Сәйкестендір:
Тақтада көрсетілген дұрыс нұсқамен өз жауаптарын тексереді, өзін-өзі бағалайды. Сергіту сәті:
Ал, балалар, тұрайық Алақанды ұрайық. Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып Бой сергітіп алайық.
Айтылым 4 тапсырма: суреттің орнына қосымша жалғанған сөздерді қойып, сөйлем құра.
5 тапсырма: Тиісті қосымшаларын жалғап жаз Мен күйші ... Біз күйші ... Сен күйші ... Сендер күйші ... Сіз күйші ... Сіздер күйші ... Ол күйші ... Олар күйші ... |
сурет
суретті сөздік
сәйкестендіру кестесі
©www.ZHARAR.com
|
|||||||||||||||
|
6 минут
9 минут |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия сабақтағы өз жұмысына баға береді.
Мақалды жаттау |
|
|||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















