Ашық сабақ "Ағам қобыз тартады" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ағам қобыз тартады" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарды қазақ тілді емес мектептерде пайдалануға болады. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер қолданған, төрт дағды: айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым бойынша құрастырылған. Мұғалімдерге сабақ өткізу үшін пайдасы тиер деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән:Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5-тарау «Өнер»

Күні:

Сынып: 3

Мектеп: Краснодон орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Сайдалина Алия Сагандыковна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

«Ағам қобыз тартады»

Оқу мақсаттары


3.​2.​1.​1 тақырып қақатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану;

3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

Тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі:

Кейіпкерлер туралы сұрақтар қояды, оларды сипаттайды.

Оқушылардың кейбірі:

Сөйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолданады.

Бағалау критерийлері

Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Сөздерді дұрыс байланыстырады.

Тақырып бойынша диалогқа қатысады

Лексикалық минимум

Күй, күйші қобыз, үн

Грамматикалық минимум

Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар мен жауаптар құрастыруда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.

Құндылықтарды дарыту


Қолөнерге, еңбекті бағалауға баулу, үнемшілдікке, сабырлыққа тәрбиелеу

Пәнаралықбайланыстар

Музыка, көркем еңбек

АКТ қолданудағдылары

аудиотаспа, интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Інім ән айтады

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы



Сабақты бір - біріне жақсы тілек тілеуден бастайды.

Оқушылар  бір-біріне ыстық  тілектерін білдіреді.


Қызығушылықты ояту – 3 минут

Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?


Тақырыпты жариялау


Жаңа сөздерді суреттер арқылы меңгерту

Күй — қазақ, қырғыз,өзбек халықтарының аспаптық музыкасына тән атау.

Күйші –домбырада, қобызда күй орындаушы - музыкант. Күйшіні домбырашы,қобызшы деп те атайды.

Қобыз таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Кобыз ен коне аспаптардын бірі

Тыңдалым. Аудиотаспада күйдің үнін тыңдау. Тыңдалымалды сұрақтар қойылады:

Қандай аспаптарды білесіңдер?

Музыкалық аспаптарда ойнап көрдің бе?


суреттер
























Қорқыт ата

«Қоңыр» күйі





Сабақтың ортасы

1 тапсырма: Оқылым мәтіні

Shape1

Менің ағам бар. Ол он бес жаста. Ағамның аты-Әлихан. Ол музыка мектебінде оқиды. Ағам қобыз тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ойнайды. Ол – күйші.









Әлихан неше жаста?

Ол қай мектепте оқиды?

Әлихан қандай аспапта ойнайды?

Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы орындалады.


Жазылым

2-тапсырма.Мәтінді керекті сөздермен толықтырып, мазмұнын айт.

Менің ... бар. Ол ... жаста. Әлихан ... мектебінде оқиды. Ол ... тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ... .

Керекті сөздер: ойнайды, он бес, ағам, музыка, күй.

Бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы орындалады.

3-тапсырма. Сәйкестендір:


Күй

Домбырада, қобызда күй орындаушы - музыкант

Күйші

Таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап.

Қобыз

Қазақ,қырғыз,өзбек халықтарының аспаптық музыкасына тән атау.


Тақтада көрсетілген дұрыс нұсқамен өз жауаптарын тексереді, өзін-өзі бағалайды.

Сергіту сәті:

Shape2

Ал, балалар, тұрайық

Алақанды ұрайық.

Оңға қарай бұрылып,

Солға қарай бұрылып,

Бір отырып, бір тұрып

Бой сергітіп алайық.










Айтылым

4 тапсырма: суреттің орнына қосымша жалғанған сөздерді қойып, сөйлем құра.



Әлихан










жақсы

тартады




Нартай






Әлібек




5 тапсырма: Тиісті қосымшаларын жалғап жаз

Мен күйші ... Біз күйші ...

Сен күйші ... Сендер күйші ...

Сіз күйші ... Сіздер күйші ...

Ол күйші ... Олар күйші ...




сурет













суретті сөздік












сәйкестендіру кестесі











©www.ZHARAR.com



























6 минут















9 минут

Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

сабақтағы өз жұмысына баға береді.



Үй тапсырмасы:

Мақалды жаттау
















Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушыныңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
4288
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі