Материалдар / Ашық сабақ "Ағаш отырғызамыз" 2-сынып

Ашық сабақ "Ағаш отырғызамыз" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Сабақ тақырыбы:


Ағаш отырғызамыз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну

2.1.5.1. тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну , сұрақтар қою және сипаттау

2.5.2.5. сөйлемдегі сөздерден орын тәртібін сақтап жай сөйлем құрастыру




















Сабақтың мақсаттары

Барлығы: қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсінеді

Көбі: тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді,сұрақтар қояды және сипаттайды

Кейбірі: сөйлемдегі сөздерден орын тәртібін сақтап жай сөйлем құрастырады

Күтілетін нәтижелер








Тақырып көлемінде қазақша қарапайым хабарлама жасайды, сөздерді мағынаасына қараай сәйкестендіреді,сөйлем құрайды

Сілтеме:

Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік критерийлері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып көлемінде қазақша қарапайым хабарлама жасай алады.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді та- бады, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді, шағын мәтіндерді тыңдау барысында түсінгенін сурет, сызба және айтылым арқылы көрсете алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): сөздерді мағынасына қарай орынды қолданып, сыныптастарымен сұқбат құра алады.

Жаңа сөздер:

Күрек, қазады, ұстайды.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, слайдтар, үлестірме карточкалар, суретті плакаттар, смайликтер, фишкалар.

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, диалог, «Ыстық алақан» тренингі, «Ойлан, тап!» стратегиясы, «Әдемі аула», «Сәйкестендіру» тәсілі, Сергіту жаттығуы, «Таза тақта» әдісі,

Дереккөздері:

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.


Тапсырмалар: Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:



Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде «Ыстық алақан» тренингін өткізеді.

Оқушылар «Ыстық алақан» тренингінің негізінде сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.

Өткен сабақты тексеру

Үй тапсырмасын «Таза тақта» әдісі арқылы тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

І. Қызығушылықты ояту

Мұғалім «Ойлан, тап!» стратегиясы бойынша алдын-ала тірек сөздерді тақтаға жазып қояды. Оқушылар тірек сөздермен байланысты негізгі сөзді тапқаннан кейін бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстырады.

Тірек сөздерді қолдану арқылы тақырыпқа қатысты негізгі сөзді табады.

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

ІІ. Мағынаны тану

1. А) Мұғалім Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты мультфилм көрсетеді. Оларға тыңдатады,қайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауыз- ша жаттығу жүргізеді.

Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, жаңа сөздерді қайталайды.

3. Сергіту сәті. Оқушыларға сергіту жаттығуларын жасатып, тақпақты бірге қайталатып, қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын қадағалайды.

Оңға түзу тұр, Солға түзу тұр. Алға бір адым, Артқа бір адым. Оңға бұрылып, Солға бұрылып,

Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық!

Мұғаліммен бірге сергіту жаттығуын жасайды.

4. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1, 2-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Сұраққа жауап береді,

«Әдемі аула» ойынының шартын орындайды.





ІІІ. Ой толғаныс

Сәйкестендіру сөйлемдерді сәйкестендіреді

Оқушылар берілген сөздерден сөйлем құрап сәйкестендіреді

IV. Бекіту

«Есте сақта!» айдарымен берілген сөйлемдерді оқиды.

Сөйлемдерді оқиды.

V. Бағалау

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.

«Баспалдақ» тәсілі бойынша өзін бір-бірін бағалайды.

VI. Үйге тапсырма

Оқулықтағы 3-тапсырманы орындау.


VII. Рефлексия

Күзгі дала макеті. Күн және бұлт бейнесіндегі фишкаларды мұғалім оқушыларға таратып береді. Сабақ ұнаса, күнді жапсырады.

Сабақ ұнамаса, бұлтты жапсырады.

Оқушылар сабақ ұнаса, күнді жапсы- рады.

Сабақ ұнамаса, бұлтты жапсырады.



7


21 Желтоқсан 2017
2233
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі