Материалдар / Ашық сабақ: Әкеліңіз көмектесейін
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Әкеліңіз көмектесейін

Материал туралы қысқаша түсінік
көмек
Авторы:
01 Қараша 2023
176
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: №120 гимназия

Мұғалімнің аты-жөні: Айсаева А С

Күні: 15.09.2023ж.

СЫНЫП: 5 в

Сабақ 11-12

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әкеліңіз көмектесейін!

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Отбасындағы сыйластыққа, қамқорлыққа үйрету, ананы құрметтеуге, қадірлеуге тәрбиелеу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Отбасындағы сыйластық, қамқорлық туралы үйренеді, ананы құрметтеуге, қадірлеуге дағдыланады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Тіл туралы  айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;


Тілдік құзіреттілік

Отбасы туралы

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Сал дәстүрлер

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

кейін)



1-топ:

Жазушылар

2-топ: Зерттеушілер

3-топ: Суретшілер



«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.

Жаңа білім

10 минут












 Қызығушылықты ояту. 
«Миға шабуыл» 
Сұрақтар. 
1. Отбасыңда неше адам бар? 
2. Әкең қандай адам? 
3. Ана неге қадірлі деп ойлайсыңдар? 













Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут














«Түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау  (сұрақ  қойғанда толық жауап беруге итермелеу,  мысал келтірту арқылы өз ойларын білдірту,  көмектескісі келетіндер арқылы сұрақты басқа оқушыға бағыттау)

Сөздікпен жұмыс 
- жаңа сөздерді оқыту; 
- жаңа сөздерге сөз тіркесін, сөйлемдер ойлату 
Жаңа сабақты бекіту 
Айтылым 
1-тапсырма 
Мәтінді оқы, мазмұнда 
Сурет бойынша әңгімеле 
2- тапсырма 
Мәтін бойынша сұраққа жауап бер 

Жазылым 
3- тапсырма Аудармасын жаз 
Оқылым 
4- тапсырма 
Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұндау 


Өз анасы туралы әңгімелейді 

Мәтінді оқиды, мазмұндайды. 
Суретпен жұмыс 
Сұраққа жауап береді. 

Жұппен жұмыс (аударма жасату) 
Өлеңді мәнерлеп оқиды, түсінгендерін ортаға салады 
«Ана» 
(ассоциациялар қатары) 



Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер



«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сергіту сәті

2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=mvolys8aLaw


миды шынықтыруға арналған логикалық сұрақтар.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

«Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.

І топ : І жағдай – Қазақ тілі туралы ой

ІІ топ: ІІ жағдай –Қазақ тілінің маңызы

3 топ ІІІ жағдай.-Қазақ тілі – ана тіліміз.

Тапсырмаларды орындап қағазға жазады.



















«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі














Бағалау



5 минут





















Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Жария

лау» әдісі

«Салыстыру кестесі»

«Ыстық орын

дық» орындық әдісі

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Балл






































«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?



Бағалау парақшасы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!