Пәні: Қазақ тілі | 1-бөлім: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелерТақырыбы: Әкеліңіз,көмектесейін! |
Мектеп: |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Садырова М.Қ. |
Сынып: 5 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 5.4.3.1 (Ж3) -жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу5.5.1.1 (ТБ1) -мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін5.2.5.1 (А5) -берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу5.4.4.1 (Ж4)- мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Өлеңді оқып, мазмұнын түсінеді; Жалпы есімдерді табады; |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Өлең мазмұнын түсінеді. Мәтін бойынша берілген ақпараттың дұрыс не бұрыстығын табады; |
| Кейбір оқушылар: |
| Мәтін мазмұны бойынша диалог құрастырады; Жалқы,жалпы есімдерді орынды қолданады; |
Тілдік мақсат | Пәндік лексика мен терминология: жалқы, жалпыЖаңа сөздер: сыпайылық/әдептілік-вежливость,учтивостьапарысу-помочь отнести/апару-отнестиәкелісу- помочь принести/әкелу-принестикөрсету-оказывать,показыватьалғыс айту-поблагодаритьүлгі-примерсөйлесу-разговариватьөту-проходитьтүсу- спускаться,поступитьсөзін бөлу- прерывать чужую речь/перебиватьөзге/басқа-другойкездесу- встречаться /-кенде-когда встречаешьсяқоштасу-прощаться/ -қанда-когда прощаешьсядеу-говорить,сказатьізет -почет,уважение/ син.құрмет/
|
Бағалау критерийлері | Өлең мазмұнын түсінеді, өзіндік көзқарасын білдіреді;
Мәтіндегі зат есім түрлерін ажыратады, тәуелдеп жазады |
Пәнаралық байланыс |
АКТ, өзін-өзі тану, әдебиет, тіл |
Алдыңғы оқу | Атам бата береді |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған тапсырмалар | Ресурстар |
Басталуы | Оқушылармен амандасу. «Атомдар мен молекулалар» әдісімен 3 топқа бөлінеді. Шарты: әуен қойылып, оқушылар оған билейді, әр тоқтатқан сайын «Атомдар мен молекулалар1» деп әр түрлі сан айтылып, топтасады, қайта жалғасады. Мұғалім «4» деген санды айтқан кезде, бөлінген құрамы ұнаса, солай бөлуді ұсынады болмаса қалауынша жалғастырып барып, топқа бөледі. Психологиялық дайындық.«Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айту«Үлкен,кіші» сөздер арқылы топқа бөлу |
|
Ортасы
| 1-тапсырма: Суретке қарап, тірек сөздерді пайдаланып, «Сен атаңа,әжеңе,анаңа қалай көмектесесің?” деген сұраққа жауап беріңдер. 1 топ- Сен атаңа,әжеңе қалай көмектесесің? / «Диаграмма»әдісі/ 2 топ- Сен анаңа қалай көмектесесің?/ «Тірек мәтін» әдісі/
2-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қой,мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бер./ «Попкорн» әдісі/Адамдардың бір-біріне құрмет көрсетуі қалай аталады?Кішілер үлкендерге қалай құрмет көрсетеді?Үлкендер кішілерге қандай үлгі көрсетеді?Әр бала үйде кімді құрметтеуі керек?Жақсы тәрбиенің белгісі не?Әлібек үлкендерге қалай көмектеседі?Үлкен кісілер кімге бата береді?
3-тапсырма. Мәтіннен жалпы есім мен жалқы есімді, тәуелдік жалғауы бар сөздерді тауып жазыңдар./жеке жұмыс/1-топ: Жалпы есім мен жалқы есім сөздерді тауып екі бағанға бөліп жазыңдар.2-топ: Тәуелдік жалғауы бар сөздерді теріп жаз. Қосымшалардың жалғану ерекшелігін түсіндір.
4-тапсырма. «Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету” қалай түсінесің? Өз ойын айт./топтық жұмыс/топ: Үлкендерге қандай құрмет, кішілерге қандай үлгі көрсетесің? сұрағына постер жасаңдар.
2- топ: Тірек сөздерді пайдаланып, досыңмен диалог құрыңдар.
5-тапсырма. Берілген сұрақтарға «ИӘ, ЖОҚ» сөздер арқылы жауап бер. /жұптық жұмыс/
6-тапсырма. Мәтін ішінен тәуелдік жалғауы бар сөздерді теріп жаз. Қосымшалардың жалғану ерекшелігін түсіндір. 1-топ: Тәуелдік жалғауы бар сөздерді теріп жазыңдар.2-топ: “Көмек” сөзін тәуелдеңдер.
ҚБ: Серпілген сауал.Тақырып төңірегінде бір-біріне сұрақты лақтыру. | АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар |
Аяқталуы
Үйге тапсырма |
Рефлексия. «Бір ауыз сөз» әдісі. Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойын түсіндіріп береді.
Стикерлерге сбақты бағалайтын келесі сөздер жазылады: ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым.
|
|