Ұйымдастыру
кезеңі: Сәлемдесу.
Сыныптың жағымды
психологиялық ахуалын
қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсатымен
таныстыру
Қызығушылықты
ояту:
1- тапсырма «Кинометафора»
әдісі. «Алакөл
табиғаты»
Дескриптор:
«Кинометафора» әдісімен
бейнематериалды
тамашалайды;
Алакөл суының емдік қасиетін
анықтайды;
2-тапсырма «Сұрақ - жауап»
әдісі.
Алакөлге шағаланы қондыру
керек
Дескриптор:
Алакөл суының емдік қасиеті
туралы оқып танысады;
Мәтін мазмұнын түсініп,
сұрақтарға жауап
береді;
3-тапсырма «Түртіп алу»
әдісі
Оқулықтағы 7-тапсырма. Мәтінді
оқып, төмендегі сөздер мен сөз тіркестерін сызбаға сәйкес бөліп
жазыңыздар. Сөздер мен сөз тіркестері: Ақ, күңгір, сұр, көк,
Алакөл, Ұсақкөл, емдік қасиеті, құрғақ ауа, дымқыл ауа, химиялық
элементтер, суы тұзды, суы жылы, үлкен
айдын.
Негізгі ақпаратты беретін
сөздер: көрікті көл, Алакөл, ұсақ көл,
үлкен айдын.
Детальді ақпарат беретін
сөздер: құрғақ ауа, дымқыл ауа, суы
жылы, суы тұзды
Қосымша ақпаратты беретін
сөздер: емдік қасиеті, химиялық
элементтер, ақ, күңгірт, сұр,
көк.
Дескриптор: мәтін мазмұнын топ ішінде
талқылайды;
мәтіндегі негізгі, қосымша
және детальді ақпараттарды
анықтайды;
3.
«Оймоншақ» әдісі арқылы балықты
құрастыру. Берілген қима қағаздан балық сұлбасын құрастыру
керек.
Дескриптор:
Берілген мақал- мәтелдерден
есімдіктерді табу;
Мақал -мәтелдерден
есімдіктерді таба
алады;
Есімдіктің түрлерін
ажыратады;
4-тапсырма «Ой қозғау» әдісі «Quizizz»
платформасымен жұмыс
жасау
Берілген есімдіктердің
түрлеріне қарай
топтастыру
Дескриптор:
«Quizizz» платформасында жұмыс
жасайды;
Есімдіктердің
түрлеріне қарай ажыратады; Оларды
топтастырады;
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс. «Білім
поштасы»
-
Ойды
аяқта:
-
Бүгін мен
білдім.......
-
Қиындық
тудырды.......
-
Қолымнан
келді..........
Үйге тапсырма: 11-тапсырма,
122-бет
|