1.Психологиялық ахуалын
қалыптастыру
«Жақсы тілек»арқылы бір
бірінің көнілдерін көтеріп, жұмыс ритіміне
кірісу.
Пазл арқылы оқушыларды топқа
бөлу
Ой
шақыру.
Оқушыларға тағамның түрі
бойынша слайд көріп шығуға
ұсынылады.
Слайд бойынша, оқушылар
сабақтың тақырыбын анықтайды.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы:
Әлем халықтарының тағамдары. Тәжірибелік жұмыс: пиццаны
жасау
Сабақтың
мақсаты: Пиццаның шығу тарихымен
танысу. Пиццаны жасау технологиясын
зертеп, орындау реттілігін тәжірибелік уақытта менгеру. Қауіпсіздік
ережелерін есіне алып, жұмыс уақытында
сақтау.
Тапсырма: Топ бойынша флипчат
құру
Бағалау
критерийлер:
1 Топ –Пиццаның шығу тарихын,
қосымша мәліметтер арқылы, флипчатка жазу
2топ Пиццаның орындау
реттілігін зерттеп, флипчатка реттілігімен жазу. Қауіпсіздік сақтау
ережелерін есіне алу.
Негізгі
терминдер: пицца - pizza -
пицца
ингредиенттері
– Ingredients-
ингредиенты
Дискрипторлар:
1
Топқа
-
Пиццаның шығу тарихын
флипчатқа жазды.
-
Пиццаның шығу тарихымен
қызықты таныстырды.
2топқа
-
Пиццаның орындау реттілігін
зертеді.
-
Пиццаның жасау реттілігін
флипчатқа жазды.
-
Қауіпсіздік сақтау ережелерін
есіне алып айтты.
Топтар бес ұпай арқылы бір
бірінді бағалады
Тәжірибелік жұмыс:Пиццаны
жасау технологиясы
Жеке жұмыс
жасау
Оқушылар алжапқышты, бас
орамалды киіп, қолдарын жуып, аспазшының қолғаптарды
киеді.
Арнайы орындарға тұрып,
қамырды жайяды, майонез бен кетчупті үстіне жағып, төрт бұрыштап
тұралған шужықты үстіне салады. Қызаңақты дөнгеліп кесіп шужықтың
үстіне қояды. Соңында үгітілген ірімшікті үстіне
салады.
Қауіпсіздік ережелерін
сақтауын бақылау
Оқушылар ББҰ әдіс
арқылы
Сабақта не
қызықтырды?
|
Қандай қиындықтар
болды?
|
Сабақта не оңай
болды?
|
|
|
|
Қорытынды
жасау:
Балалар қайтадан сабақтың
мақсатын есіне түсіреді
Әлем халықтарының тағамдары.
Тәжірибелік жұмыста пиццаның тарихын білдіндер, орындау реттілігін
зерттедіндер және жасауын
меңгердіңдер.
Екі жұлдыз бір
тілек
Не
ұнады?
Бір
тілек
|