Тыңдалым алдындағы тапсырма.
Тыңдалым тапсырмасы.
Мәтінді мұқият тыңдап, тақырыбын анықта. Мәтінді тыңдау
кезінде бейнебаян жүріп отырады.
Әлемнің жаңа жеті кереметі
-
Ұлы Қытай қорғаны
-
Мачу-Пикчу
-
Тәж-Махал
-
Петра
-
Колизей
-
Чичен-Ица
-
Христос мүсіні
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.
1-тапсырма. «Ашық
микрофон» әдісі арқылы
бір оқушы тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы
және нақты сұрақтарды қояды, оқушылар өз ойларын ортаға салып жауап
береді, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен
байланыстырады.
Талқылау сұрақтары:
-
Чичен-Ица қаласының басты нышаны
не?
-
Әлемнің жеті
кереметіне тағы нені қосуға болады деп ойлайсыз?
-
Әлемнің жеті
кереметімен бір қатарға қоюға болатын еліміздегі ғажайып не деп
ойлайсыз? Неліктен?
Дескриптор.
-
тыңдалым бойынша
сұрақтарға жауап береді;
-
тақырыпқа қатысты
жеке пікірін білдіреді;
-
шынайы өмірден
мысалдар келтіреді.
ҚБ «Бір пікір»
2-тапсырма. «Сөз-Бәйге!» Сынып үш топқа бөлініп орындайды. 1 минут ішінде тапсырма
орындалуы тиіс. Бірінші атайды, сосын дәптерге жазады, фотоға
түсіріп, чатқа салады.
1-топ. Еліміздегі бірге жазылатын қала, елді мекен
атауларын айтыңдар
2-топ. Дефис арқылы жазылатын жеті керемет атауларын
атаңдар.
3-топ. Бөлек жазылатын кереметтерді атаңдар.
ҚБ. Смайлик арқылы
оқушылар өзара бірін-бірі бағалайды.
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Графикалық
диктант.
Егер
берілген пікірмен келіссең, жылдам қол
көтереміз. Белгілерді жылдам әрі дұрыс қойған сыныптастарыңды
анықта.
-
Адам – табиғаттың баласы, өйткені ол – табиғаттың бір
бөлігі.
-
Адам – табиғатты билеп-төстеуші, бағындырушы.
3. Ежелгі адамдар табиғат құбылыстарынан қорқып,
соларға табынған.
-
Тұрмыс заттары, құрылыстар, қолжазбалар, кітаптар, тиындар
– тарихи ескерткіштер.
-
Тарих – адамдардың өткен өмірі туралы ғылым.
ҚБ.
«Бас бармақ»
«Quizizz.com» бағдарламасы арқылы жаңа сабақты
қорытындылау.
|