Ұзaқ мерзімді жoспaр
бөлімі:
10.1.В.Тригонометриялық функциялар
|
Мектеп: «№148 қазақ
орта мектебі» КММ
|
Күні: 27.09
.2019ж
|
Мұғалім: А.
Бердімұратова
|
Сыныбы: 10
б
|
Қатысқан оқушылар
саны: Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Тригонометриялық
функциялар, олардың қасиеттері мен
графиктері
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары:
|
10.2.3.1.
Тригонометриялық функциялар
анықтамаларын, қасиеттерін білу және олардың графиктерін сала
білу
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлығы:
Тригонометриялық функцияларың анықтамасын біледі
және графиктерін сала біледі
Басым
бөлігі:
симметриялы жиын, жұп, тақ,
периодты, шектелген функциялар ұғымын
біледі
Кейбірі: Тригонометриялық
функциялардың қасиеттерін ажырата
алады.Тригонометриялық функциялардың
қасиеттері ұғымын меңгереді; Тригонометриялық функциялардың
таңбаларын, тақ-жұптығы және периодтылығы түсініктерін ұғындырып,
оларды есептер шығара біледі
|
Бағалау
критерийлері
|
Тригонометриялық функцияның
қасиеттерін анықтау, анықтамасын білу, қасиеттерін
тұжырымдау. симметриялы жиын, жұп, тақ,
периодты, шектелген функциялар ұғымын
білу.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Негізгі
сөздер:
Функция,
тригонометриялық функция, абцисса,
ордината
|
Ойлау
деңгейі
|
Түсіну,
қолдану
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Жұппен, топпен жұмыс iстеу
арқылы сөздiк қорын дамыту, белсендi қарым- қатынас жасауға,
достыққа, адамгершiлiкке,басқаның пiкiрiне құрметпен қарауға баулу.
Жеке жұмыстар орындау кезiнде ұқыптылыққа, өзiндiк шешiм қабылдай
бiлуге баулу
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Сызу,
геометрия
|
Алдыңғы оқу Бастапқы
білім
|
Фунция, оның графиктері,
қасиеттері. Тригонометрия үғымы
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Дереккөздер
|
Сабақтың
басы
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4
дейін санау арқылы топқа бөлу
Алтын ереже құру қажеттігі
туралы айту.
Фигуралармен бағалау әдісімен
бағалау үшін фигуралар таратып беру
«Сандардыбейнеле» ойыны
арқылыпсихологиялықахуалдыжақсарту
|
THE HAT
программасы
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты қайталау
сұрақтары:
1) Тақ
функция?
2) Жұп
функция?
3) Периодты функция?
4) Өспелі функция?
5) Кемімелі функция?
6) Функциясының минимум
нүктесі?
7) Функциясының максимум
нүктесі?
Жұптық
жұмыс
№1
Функциялардың графигін
салыңдар ,
А)
,
X
|
-2π
|
-
|
-π
|
-π/2
|
0
|
π/2
|
π
|
|
2π
|
y =
-cosx
|
-1/2
|
0
|
1/2
|
0
|
1/2
|
0
|
1/2
|
0
|
-1/2
|
№2есеп: берілген функцияның жұп ,
тақ немесе жұп та ,тақ та емес екенін
көрсетіңдер
а)
;
Тақ
функция
Графигі
синусоида
[-π⁄2+2πk;
π⁄2+2πk] ↑
D(y)=R
[π⁄2+2πk;
3π⁄2+2πk] ↓
E(y)=
T=2n
Дескриптoр:
- функцияның тақ-жұптығын
анықтайды
-Периодтылығын
анықтайды
-Макимум , минимум нүктелерін
табады
-Графигін
кескіндейді
КБ «Екi жұлдыз бiр тiлек»
әдiсi .Бiрiн-бiрi
бағалау.
|
Интерактивті
тақта
ACTIVSTUDIO
бағдарламасы
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия «Аяқталмаған
сөздер»
1. Менiң сабақтағы
көңiл-күйiм...
2. Маған бүгiнгi сабақта
түсiнiктi болғаны...
3. Менiң бүгiнгi сабақта
есiмде қалғаны...
4. Маған бүгiнгi сабақта
ұнамағаны...
Сабақтан алған әсерлерi мен
ұсыныстарын стикерлерге
бейнелейдi,жазады,оқиды.
Үйге тапсырма: №
№
|
Оқулық,
смайлик
Түрлі-түсті
стикерлер
|