Материалдар / Ашық сабақ Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып

Ашық сабақ Алгебра және анализ бастамалары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Туындының физикалық және геометриялық мағынасына есептер шығару
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу - ағарту министрлігі

60 жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Сабақтың тақырыбы: Туындының физикалық және геометриялық мағынасы


Бөлім:

10.3АТуынды

Педагогтің аты-жөні:


Пәні

Алгебра және анализ бастамалары

Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Туындының физикалық және геометриялық мағынасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.3.3.1 - туындының физикалық мағынасына сүйене отырып, қолданбалы есептер шығару;

10.3.3.2 - туындының геометриялық мағынасын қолданып есептер шығару;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: туындының физикалық және геометриялық мағынасын біледі.

Көпшілік оқушылар үшін: туындының физикалық және геометриялық мағынасын есептер шығаруда қолданады

Кейбір оқушылар үшін: туындының физикалық мағынасын қолданбалы есептер шығаруда қолданады.

Құндылыққа баулу

Бірлік және ынтымақ

Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу

Басқаларға көмектесуге және әділдік, мейірімділік пен жауапкершілік танытуға дайын болу

Әділдік және жауапкершілік

Оқу тапсырмасын орындауда табандылық, еңбекқорлықтың болуы

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин.



Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап жүргіземін. Бірлік және ынтымақ (Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу ) Оқушылар өздерінің көңіл күйіне байланысты смайликті таңдап бір -біріне күндеріне сәттілік тілейді.

3. Оқушыларды https://www.flippity.net/ платформа арқылы 3 топқа бөлу.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Үй тапсырмасын «Өзіңді тексер» әдісі арқылы тексеру.

Мақсаты:

Оқушы өздерін әділ бағалауға дағдыланады.






Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «Ойымды жалғастыр» әдісі тапсырма беремін. Мақсаты:

Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

- туындының физикалық мағынасы...

- туындының геометриялық мағынасы ...

- Функцияның графигіне берілген нүктеде жүргізілген жанама мен Ох осінің оң бағытының арасындағы бұрыш....

Оқушылар « Өзіңді тексер» әдісі арқылы слайдқа шыққан жауаптарымен өзін тексереді.

1.v(3)=10м/с

2. v(2)=6,2м/с

3. а(2)=2м/с2

4. v(1)=8 м/с

5. а(2)=8м/с2

6. а(1)= 6 м/с2

7. v(10)=17м/с


Оқушы айтылған сөйлемді жалғастырады

- функциясының х нүктесіндегі туындысы оның х нүктесіндегі өзгеру жылдамдығы.

- функцияның графигіне жүргізілген жанаманың бұрыштық коэффициенті

- сүйір болса, онда берілген нүктедегі туынды оң;

- доғал болса, онда берілген нүктедегі туынды теріс;

- нөлге тең болса, онда берілген нүктедегі туынды нөлге тең болады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Әр дұрыс жауапқа 1 балл


Интерактивті тақта

Слайд

С абақтың ортасы

35 мин


«Ой қозғау» жаңа тақырыпты тапсырмамен түсіндіру

Тапсырма

Материалдық нүкте түзу сызық бойымен  

заңдылығымен қозғалады. Нүктенің қозғалыс басталғаннан 6 секунттан кейінгі жылдамдығы мен үдеуін табыңыз.


Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Мақсаты:

Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Оқылым мен тез есептеу дағдысы қалыптасады.


Тапсырманы мұғаліммен бірге орындайды.










Оқушылар сұраққа жауап беріп,тапсырмаларды орындайды


Туындыны табыңдар:

1)f(x) = x(x – 4) функциясының х0=3 нүктесіндегі туындысын тап. Жауабы: 2

2)y 5x3 – 6x2 - функциясының туындысын тап.Жауабы: 15х2 – 12х

3) f(x) = (2x – 1)(2x + 1) функциясының туындысын тап. Жауабы:8х

4) y= функциясының туындысын тап.

Жауабы: 2х9

Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Дескриптор:

­ туынды табу ережесін қолданады – 0,5б

­ нүктедегі туындыны есептейді-0,5б


Әр дұрыс жауапқа 1 балл


https://wordwall.net/resource/29449576
















Интерактивті тақта












Формулалар кесте

Интерактивті тақта





































https://interacty.me/projects/c4e155b0edcf6621

«Бірлесіп көтерген жүк жеңіл» әдісі арқылы оқулықтан топтық тапсырма беремін.


15.1 есеп туындының физикалық мағынасына байлынысты есептер




15.2 есеп туындының геометриялық мағынасына байланысты есептер шығаруды ұсынамын

Мақсаты:

Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.



Саралау. Қабілеті жоғары оқушылар қажет болған жағдайда көмекті қажет ететін оқушыларға көмек көрсетуін ұсынамын.

Оқулықта берілген тапсырмаларды топтасып орындайды


15.1 есеп

а) , с

ә) , .

б) ,


15.2 есеп

а) , А(0; 2); ә) , А(2; 11); б) ,А(1; 7).

Оқушылар тапсырманы бір – біріне түсіндіре отырып орындайды

1 – тапсырма

Дене x(t) = t4 + 0.5t2 – 3t заңдылығымен қозғалады. Дененің қозғалыс басталғаннан 2

секунттан кейінгі жылдамдығы мен үдеуін табыңыз.


2- тапсырма

f(x) функциясы графигінің қандай нүктесіне жүргізілген жанама абсцисса осіне ?

бұрышпен көлбейді?

ҚБ «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Дескриптор:

­ Бірінші ретті туындыны табады; -0,5 б

­ Берілген уақыт моментіндегі жылдамдықты есептейді.-0,5 б

­ Екінші ретті туындыны есесптейді; -0,5 б

­ Берілген уақыт моменті үдеуді есептейді – 0,5 б

Әр дұрыс жауапқа 1 балл

.

­ Функцияның туындысын табады;

­ Туындының x0 нүктесіндегі мәнін табады;

­ Геометриялық мағынасы бойынша бұрыштың тангенсіне теңестіреді;

­ Бұрышты табады.

­ Нүктенің координатасын табады.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл


Сабақты қорытындылау мақсатында «Кім жылдам?» тест тапсырмаларын беремін.

Мақсаты:

Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы қалыптасады. «Әділдікпен жауапкершілік» құндылығы:

Оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

1. функциясының есептеңіз.

А) 98 В)106 С) 48 Д) 36

2. функциясының есептеңіз.

А) 60 В) 54 С) 49 Д) 69

3. x(t)=t4-t2+5(см) заңдылығы бойынша түзу сызық бойымен қозғалатын нүктенiң t=2с болған уақыттағы жылдамдығын табыңыз.

А) 26 см/с В) 24 см/с С) 28см/с Д) 36см/с

4. у = х2 + 3х – 2 функциясының графигіне х0 = –1 нүктесінде жүргізілген жанама мен абсцисса өсінің оң бағыты қандай бұрыш жасайтынын анықтаңыз.

А) 900 В)300 С) 450 Д) 600

5. Дененің қозғалыс жылдамдығының өзгеріс заңы v(t) = 3t2 – 2 берілген. t = 1 уақыт мезетіндегі қозғалыс үдеуін табыңыз.

А) 3 В) 6 С) 1 Д) 4

ҚБ «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

1-3 жауап – 1балл

4-5 жауап – 2 балл


Бағалау: 1 – 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Үйге тапсырма.ереже жаттау №15.6 есеп, қосымша тапсырма


Сабақтың соңы

2 мин.

Classroomscreen.com платфомасында «Сабақтан қандай әсер алдыңыз?» әдісі арқылы сабаққа деген рефлексиясын смайликтерді басуды ұсынамын.

Мақсаты:

Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Оқушылардың тақырып бойынша пікірін анықтайды. Жиналған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтан түсінгені жайлы жазады.

Мұғалім оқушыларды «1 – 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Стикерлер






































1. функциясының есептеңіз.

А) 98 В)106 С) 48 Д) 36

2. функциясының есептеңіз.

А) 60 В) 54 С) 49 Д) 69

3. x(t)=t4-t2+5(см) заңдылығы бойынша түзу сызық бойымен қозғалатын нүктенiң t=2с болған уақыттағы жылдамдығын табыңыз.

А) 26 см/с В) 24 см/с С) 28см/с Д) 36см/с

4. у = х2 + 3х – 2 функциясының графигіне х0 = –1 нүктесінде жүргізілген жанама мен абсцисса өсінің оң бағыты қандай бұрыш жасайтынын анықтаңыз.

А) 900 В) 300 С) 450 Д) 600

5. Дененің қозғалыс жылдамдығының өзгеріс заңы v(t) = 3t2 – 2 берілген. t = 1 уақыт мезетіндегі қозғалыс үдеуін табыңыз.

А) 3 В) 6 С) 1 Д) 4



1. функциясының есептеңіз.

А) 98 В)106 С) 48 Д) 36

2. функциясының есептеңіз.

А) 60 В) 54 С) 49 Д) 69

3. x(t)=t4-t2+5(см) заңдылығы бойынша түзу сызық бойымен қозғалатын нүктенiң t=2с болған уақыттағы жылдамдығын табыңыз.

А) 26 см/с В) 24 см/с С) 28см/с Д) 36см/с

4. у = х2 + 3х – 2 функциясының графигіне х0 = –1 нүктесінде жүргізілген жанама мен абсцисса өсінің оң бағыты қандай бұрыш жасайтынын анықтаңыз.

А) 900 В) 300 С) 450 Д) 600

5. Дененің қозғалыс жылдамдығының өзгеріс заңы v(t) = 3t2 – 2 берілген. t = 1 уақыт мезетіндегі қозғалыс үдеуін табыңыз.

А) 3 В) 6 С) 1 Д) 4


1. функциясының есептеңіз.

А) 98 В)106 С) 48 Д) 36

2. функциясының есептеңіз.

А) 60 В) 54 С) 49 Д) 69

3. x(t)=t4-t2+5(см) заңдылығы бойынша түзу сызық бойымен қозғалатын нүктенiң t=2с болған уақыттағы жылдамдығын табыңыз.

А) 26 см/с В) 24 см/с С) 28см/с Д) 36см/с

4. у = х2 + 3х – 2 функциясының графигіне х0 = –1 нүктесінде жүргізілген жанама мен абсцисса өсінің оң бағыты қандай бұрыш жасайтынын анықтаңыз.

А) 900 В) 300 С) 450 Д) 600

5. Дененің қозғалыс жылдамдығының өзгеріс заңы v(t) = 3t2 – 2 берілген. t = 1 уақыт мезетіндегі қозғалыс үдеуін табыңыз.

А) 3 В) 6 С) 1 Д) 4




















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі