Сабақтың басы
2 мин
5 мин
5
мин
|
1. Ұйымдастыру, түгелдеу
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасады,
түгендейді.
Жағымды психологиялық ахуал орнатып
алу.
Оқушылар стикерге бүгінгі сабақты өзінің жету мақсатын
жазады. Сабақтың соңында мақсатқа қол жеткіздіме
қарайды.
Белсенді оқыту әдісі:
«Quizizz» әдісі арқылы үй
тапсырмасын сұрайды.
БК:
Алдыңғы білімді пысықтайды
Белсенді оқыту
әдісі:
«Qaz math» әдісі арқылы топқа
бөлу
|
Мұғаліммен амандасады. Оқу құралдарын
шығарады.
Дұрыс жауаптарын табады.
4топқа бөлінеді
(Рационал өрнек, бүтін
өрнек,
бөлшек өрнек, алгебралық
бөлшек
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді
|
Слайд
Слайд
https://quizizz.com/admin/quiz/66457fe17bf555b29fc3cf3e?source=quiz_share
«Qaz
math»
платформасы
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
|
Білім дағдысы:
Түсіну
Тақырып бойынша сабақ
түсіндіру.
Бөлімдері бірдей
алгебралық бөлшектерді қосу және азайту жай бөлшектерді қосу және
азайту ережесі бойынша орындалады.
а ,в, m≠0 сандары
үшін теңдігінің
орындалатынын
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда (азайтқанда) олардың
алымдарын қосып (бірінен бірін азайтып), бөлімдерін бұрынғыша
қалдырады.
Топтық жұмыс
1-топ Бөлімдері бірдей
алгебралық бөлшектерді қосу
2-топ Бөлімдері бірдей
алгебралық бөлшектерді азайту
3-топ Бөлімдері әртүрлі
алгебралық бөлшектерді қосу
4-топ Бөлімдері әртүрлі
алгебралық бөлшектерді азайту
БК: Әр топ берілген
бетшедегі тапсырмаларды анықтайды.
|
Сабақты мұқият тыңдайды.
Берілген анықтамалармен
танысады.
Әр топқа берілген
есепті шығарады.
|
Дескриптор:
-сабақты мұқият тыңдайды
-анықтамаларды жазады
Д: 1 топ. Бөлімдері бірдей
алгебралық бөлшектерді қосады.
Дұрыс мәнін табады.
2 топ. Бөлімдері бірдей
алгебралық бөлшектерді азайтады. Дұрыс мәнін
табады.
3 топ. Бөлімдері әртүрлі
алгебралық бөлшектерді қосады. Ортақ бөлімге келтіреді. Дұрыс
жауабын анықтайды.
4 топ. Бөлімдері әртүрлі
алгебралық бөлшектерді азайтады. Ортақ бөлімге келтіреді. Дұрыс
жауабын анықтайды.
Жалпы
балл-4
|
Слайд
Тапсырма жазылған парақ
Слайд
Бағалау
бетшесі
|
Жұптық
жұмыс
8
мин
|
Білім дағдысы: Білу
«Адасқан әріптер» әдісі есептердің мәнін
тауып сөз құрастырады.
БК: Есептердің мәнін табу
арқылы сөз құрастырады.
|
Берілген кестедегі есептерді
шығарады.
|
Д: Кестедегі өрнектердің
мәнін табады.
Табылған мәндер бойына сөз
құрастырады.
Жалпы балл - 3
|
Слайд Бағалау
бетшесі
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Білім дағдысы:
Қолдану
Белсенді оқыту
әдісі:
«Тақта» әдісі арқылы өрнекті
ықшамдайды.
БК: Берілген өрнекті
ықшамдайды.
|
Берілген өрнекті
түрлендіріп ықшамдайды..
|
Д: :-х(х2-4а2) ортақ бөлімін
табады
-өрнекті
түрлендіреді
Жалпы
балл-3
|
Тапсырма қағазы
Слайд Бағалау
бетшесі
|