Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Жұптық тапсырмаларды орындағанда
ынтымақтастық пен өзара құрмет құндылықтарын
дарыту.Жеке тұлғааралық
қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау, өзара құрмет, өзара
жауапкершілік.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Мұғалім
әрекеті
Оқушы
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру, қажет
болған жағдайда көмек ұйымдастыру.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен
мақсатын тұжырымдау.
Әр оқушы өз нұсқасының
тапсырмасын орындайды.
Оқушылар табылған қателер
туралы бір – біріне айтып береді.
Қатесін
тап
Iнұсқа
IIнұсқа
Дұрыс жауап 1
ұпай
Кеспе
қағаз
Сабақтың ортасы
7 – 10
мин
24 – 38
мин
Ауызша есептеу тапсырмаларын
ұсыну.
Мұғалім қатар отырған
оқушыларға есептеудегі қателерді бірігіп табуды және олардың толық
түсініктемесін ойлауды ұсынады.
Жауабы:
Оқушылардың пікірлері мұғалім
пікірімен сәйкес келе ме, дұрыс жауапты слайд арқылы көрсетіп,
талқылаңыз.
Оқушы таңдаған
тапсырмасының шығару жолында қиындыққа кездессе немесе сенімсіз
болса, онда осы тапсырманы орындауға жиналған басқа топтардан
құралған жаңа топ мүшелерімен бірігеді. Шығару жолын жазады. Содан
соң бастапқы топ мүшелері қайтадан бірігіп, өзара оқуды жүзеге
асырады.
Жауабы:;;;;;.
Жауабы:;;;.
Көзге жаттығу
жүргізу
Жауабы: 1250
см3;
2,5m+
1,2.
Жұмыс аяқталған соң мұғалім әр
топтан есептің шешімін түсіндіруге бір оқушыдан шығуды ұсынады.
Сонымен бірге олардың түсінік беретін есептерін басқа топ мүшелері
таңдайды
Тапсырмалар:
№1. Өрнектің сандық мәнін
табыңыз:
,
мұндағы,
,
мұндағы,
№2. Өрнекті
ықшамдаңыз:
;
№3.
жәнеөрнектерінің теңбе тең
екенін дәлелдеңіз.
өрнегініңх
–қа тәуелсіз екенін
дәлелдеңіз.
№4.
Ықшамдаңыз:
№5. Әріптің қандай мәнінде
өрнектің мағынасы болмайды:
;
2);
3);
4).
Жауабы: 3, 0; 3;
9.
№6. Теңдеуді
шешіңіз:
;
.
Жауабы: 0,3; -24;
-1.
№7.
Тік бұрышты
параллелепипедтің бір төбесінен шығатын қырларының ұзындықтарының
қосындысы 40 см. Оның биіктігі h см, ені одан 2 есе, ал ұзындығы 5
есе үлкен. Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін
табыңдар.
Қорытпа мыс, мырыш және
никельден тұрады. Мырыш массасыmкг, мыс массасы мырыштан
1,5 есе артық, ал никель массасы 1,2 кг. Қорытпаның массасын табу
өрнегін құрыңыз, ықшамдаңыз.
Қосымша
1
Слайд 5 -
6
Математика. Жалпы білім
беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2-
басылымы
Т.А.
Алдамуратова,
Т.С,
Байшоланов,
Е.С,
Байшоланов . – Алматы:
Атамұра,
2015.
ISBN9965-34-442-6
А.П.Ершова, В.В.Голобородько.
Математика. 5 класс. Самостоятельные и контрольные работы. Москва.
Илекса. 2015 г.
Қосымша
2
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз