|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2В Алгебралық өрнектер |
Мектеп: Еңбекту ЖОББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Махмутова Ә |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Алгебралық өрнектерді түрлендіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.9 алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну,қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жұптық тапсырмаларды орындағанда ынтымақтастық пен өзара құрмет құндылықтарын дарыту. Жеке тұлғааралық қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау, өзара құрмет, өзара жауапкершілік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
|
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын тексеру, қажет болған жағдайда көмек ұйымдастыру. Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау. |
|
Әр оқушы өз нұсқасының тапсырмасын орындайды. Оқушылар табылған қателер туралы бір – біріне айтып береді.
|
Дұрыс жауап 1 ұпай |
Кеспе қағаз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
7 – 10 мин
24 – 38 мин
|
Ауызша есептеу тапсырмаларын ұсыну. Мұғалім қатар отырған оқушыларға есептеудегі қателерді бірігіп табуды және олардың толық түсініктемесін ойлауды ұсынады. Жауабы:
Оқушылардың пікірлері мұғалім пікірімен сәйкес келе ме, дұрыс жауапты слайд арқылы көрсетіп, талқылаңыз.
Оқушы таңдаған тапсырмасының шығару жолында қиындыққа кездессе немесе сенімсіз болса, онда осы тапсырманы орындауға жиналған басқа топтардан құралған жаңа топ мүшелерімен бірігеді. Шығару жолын жазады. Содан соң бастапқы топ мүшелері қайтадан бірігіп, өзара оқуды жүзеге асырады. Жауабы:
Жауабы:
Көзге жаттығу жүргізу
Жауабы: 1250 см3; 2,5m + 1,2. Жұмыс аяқталған соң мұғалім әр топтан есептің шешімін түсіндіруге бір оқушыдан шығуды ұсынады. Сонымен бірге олардың түсінік беретін есептерін басқа топ мүшелері таңдайды |
Тапсырмалар: №1. Өрнектің сандық мәнін табыңыз:
№2. Өрнекті ықшамдаңыз:
№3.
№4. Ықшамдаңыз: №5. Әріптің қандай мәнінде өрнектің мағынасы болмайды:
Жауабы: 3, 0; 3; 9. №6. Теңдеуді шешіңіз:
Жауабы: 0,3; -24; -1. №7.
|
|
Қосымша 1
Слайд 5 - 6
Математика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық, 2- басылымы Т.А. Алдамуратова, Т.С, Байшоланов, Е.С, Байшоланов . – Алматы: Атамұра, 2015. ISBN 9965-34-442-6
А.П.Ершова, В.В.Голобородько. Математика. 5 класс. Самостоятельные и контрольные работы. Москва. Илекса. 2015 г.
Қосымша 2
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Махмутова Әселім БердібекқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Алгебралық өрнектерді түрлендіруМатериал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















































