Материалдар / Ашық сабақ "Алгоритм түрлері" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Алгоритм түрлері" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Оқушыларда алгоритмнің түрлері мен қызметтері туралы түсінік қалыптасады. 2.Тақырыптың түйінді сөздерін меңгереді 3. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды, оқушылардың функцияналдық сауаттылығы дамиды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
342
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Информатика пәнінен 6-сыныптың қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Тақырып: Алгоритмнің түрлері (сызықтық, тармақталған және циклдік)

Мектеп:№17 ЖББ ОМ

Күні

Қатысушының саны:

Қатыспағаны:

Пәні: информатика

Мұғалімнің аты-жөні Оспанова Айгул Алмасбековна


Сынып:

Оқыту мақсаты:

1.Оқушыларда алгоритмнің түрлері мен қызметтері туралы түсінік қалыптасады.

2.Тақырыптың түйінді сөздерін меңгереді

3. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды, оқушылардың функцияналдық сауаттылығы дамиды.

Оқыту мақсаты/ Күтілетін нәтижелер:


1.Оқушыларда алгоритмнің түрлері мен қызметтері туралы түсінік қалыптасады.

2.Тақырыптың түйінді сөздерін меңгереді

3. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындайды, оқушылардың функцияналдық сауаттылығы дамиды.

Тілдік мақсат:

Алгоритмнің түрлерін атай алады.

Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующее обучение:

Жасушаның құрамында қандай элементтер бар екенін біледі,оларды топтарға бөліп ажыратады.

Жоспар

Жоспарлау уақыты (минутпен)

Жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау


Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеттері

Кіріспе

3 мин

Оқушыларды түгендеу

Ынтымақтастық атмосферасын құру: Ашық жарқын жүрекпен,

Ақ ниетті тілекпен.

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық.

Балдай тәтті көңілмен

Сабағымызды бастайық.

Оқушыларды топтарға «Сызықтық», «Тармақталған», «Циклдік» деп үш топқа бөлемін.

Оқушылар келісім шарт қабылдайды.

Бағалау парағын таратып, баяндаушы, сарапшы, уақыт белгілеуші, топ басшысын сайлауын және сабақтың критерийлерімен таныстыру.

Оқушылардың өзін-өзі реттеуі

Топтарға бөлінеді.

Оқушылар келісім шарт қабылдайды.

1.Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз.

2.Бір-бірімізді тыңдаймыз.

3.Өз ойларымызбен бөлісеміз.

4.Уақытты үнемді пайдаланамыз.



Оқушыларды топтарға «Сызықтық», «Тармақталған», «Циклдік»» деп үш топқа бөлемін.



Бағалау парағын таратып, баяндаушы, сарапшы, уақыт белгілеуші, топ басшысын сайлауын және сабақтың критерийлерімен таныстыру.

Ауызша мадақтау

Е.А. Вьюшкова, Н.В. Параскун, Б.Қ. Әбенов 6-сынып Информатика оқулығы, интербелсенді тақта, электронды оқулық,кеспе қағаздар


Үй жұмысын тексеру

5 мин

«Сырлы сұрақ» әдісі арқылы сұралады.



Интерактивті тақтада сұрақтарға жауап беру арқылы үй жұмысын тексеремін.

Оқушылар бірін-бірі критерийлер бойынша бағалайды.

Парақшалар

Негізгі бөлім

І. Білу

2 мин

«Ой түрткі» әдісі

Жаңа терминдерді ағылшын тілінде меңгеру




Оқушылар терминдерді ағылшын тілінде дәптерлеріне жазады

Ауызша мадақтау



Ауызша әңгімелейді.




ІІ.Түсіну.

5 мин

Джигсо әдісі.Топта жұмыс. Топтарға тапсырмалар беріледі.

І топқа -Сызықтық

ІІ топқа-Тармақталған

ІІІ топқа-Циклдік


Не түсіндік? Қайталамай жауап беру.

Джигсо әдісі Мәтінді оқуға беру.Оқушыларға берілген мәтінмен танысу тапсырылады.

Әр топ өз беттерінше оқып, мағынасын ашады.Топтағы баяндаушы түсіндіреді.

Оқушылар постерді қорғайды

Оқушылар  бірін-бірі критерий бойынша  бағалайды

оқулық





ІІІ.Қолдану.

3 мин

Топтық тапсырмаларды дәптерге орындау

Топтық тапсырмаларды дәптерге орындайды орындайды

Оқушылар  бірін-бірі критерий бойынша  бағалайды.

Қағаз, маркер, түрлі-түсті қарындаштар

IV.Талдау.

8 мин


І топ 1- нұсқа

ІІ топ 2- нұсқа
ІІІ топ 3- нұсқа

Үш топқа бөлек тапсырмалар беріледі.


Берліген тапсырманы әр топ компьтерде орындайды

Бірін-бірі бағалау.






Критерийлер бойынша бағалау

Компьютермен жұмыс жазылған таратпалар

V.Жинақтау 6 мин

Bilimland.kz сайдты пайдаланып онлайн тестті пайдаланып алған білімдерін қорытындылау

Bilimland.kz сайдты пайдаланып онлайн тестті пайдаланып алған білімдерін қорытындылайды

Критерий бойынша бағаланады.

Компьютермен жұмыс

Рефлексия

VI.Бағалау

4 мин

Мен үшін бұл тақырып құнды болды.........., себебі

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысын орындауы

Сұрақ-жауапқа қатысуы

Тың деректер іздеуі

Өз ойын жеткізе алуы

Қорытынды

бағасы









 Мен үшін бұл тақырып құнды болды.........., себебі деп себебін түсіндіреді.


Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.



Критерий бойынша бағаланады.

Күнделік,журнал

бағалау парағы.

Үйге тапсырма

2 мин

Тақырыпты  оқу.

Тақырыпты  оқу.Күнделігіне жазып алады



Қосымша ақпараттар

Дифференциация

Қатысушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз?

Анағұрлым дағдысы қалыптасқан қатысушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?


Бағалау – қатысушылардың білімін/прогресті қадағалауды қалай жоспарлайсыз? (ақпартатты қорытындылау/бағалау идеясы)

Пән аралық байланыс

Химия пәні


Сабақта жеті модульді ықпалдастыруға тырыстым.Үш тілділікті сабақта қолдану,жаңа термин сөздерді үш тілде айтуды жоспарлаймын.

Жеті модуль арқылы оқушылардың оқылым,тыңдалым, жазылым, айтылым дағдыларын қалыптастырамын.Сабақтың әр кезеңінде формативті бағалау арқылы оқушыны ынталандырып отырамын.


Рефлексия

Оқыту/сабақтың мақсаттарына жете алдыңыз ба?

Бүгін қатысушылар нені үйренді?

Оқытуда атмосфера қалай болды?

Менің дифференцирленген әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты орындалды?

Мен кестеге сай жұмыс жасадым ба?

Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуіме болады және неге?

Бұл орынды өз сабағыңыз бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша жазыңыз












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!