Материалдар / Ашық сабақ: Алмастың ағашы 2-сынып әдебиеттік оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Алмастың ағашы 2-сынып әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Жаңартылған бағдарлама негізінде құрылған сабақ. Алмастың ағашы 2-сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2021
492
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:Оқжетпес орта мектебі

Күні: 27.09.18

Мұғалімнің аты-жөні: Имаканова Кульмайра Кошановна

Сынып: 3

Қатысқандар саны:14 Қатыспағандар саны:

Бөлім

Жанды табиғат

12-сабақтың
тақырыбы

Алмастың ағашы

Оқу бағдарла-
масына сілтеме

2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.

Осы сабақтақол
жеткізілетіноқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына
сілтеме)

3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға,
бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарма мазмұнын еркін жеткізеді.
Көптеген оқушылар: шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қояды.
Кейбір оқушылар: шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа байланысты сұрақтар қояды.

Құндылық

Өзіне деген сенімділік

Пәнаралық
байланыстар

Дүниетану. Жаратылыстану

АКТ-нықолдану
дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

Б. Кірісбайұлы. «Жемісбағында»

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың
басы

Салеметсіңдерме балалар:

Әдебиеттік оқу сабағы
«Өрмекші торы» әдісімен бір-бірімізге жақсы тілектер айтамыз.

Жарайсыңдар балалар.



Сабақтың
ортасы

Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Алмастың ағашы.

Сабақтың мақсаты

  • 3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға, бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру

Бағалау критерийімен таныстыру.
Бағалау. БК бойынша бағалайды.


Бағалау
критерийі

Дескриптор

Балл

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді дауыстап және тізбектеп оқиды

1

«Ақылдың
алты
қақпағы»

Сұрақтарға дұрыс жауап
береді.

1

Топпен жұмыс

Мәтінді ретімен дұрыс орналастырады

1

Сұрақтарға
жауап беру

Ерте тұрғанның пайдасын
айтады.


1

Мәтіннен негізгі ойды анықтайды

1

Қазір жұмбақ жасырамын:
Көзге ілінбейді,
Жұтсаң, білінбейді?. Ол не? (
Ауа) дұрыс

Ауаның қандай пайдасы бар?

Таза ауа денсаулыққа пайдалы. /Өте жақсы/.

Мағынаны ажырату.

  1. тапсырма

Тыңдалым. Алмастың ағашы әңгімесін тыңдаймыз
Оқылым.
2-тапсырма. Оқулыққа қараймыз. «Алмастың ағашы» мәтінін дауыстап оқимыз. Жақсы

Ал енді тізбектеп оқимыз

Мәтінде жаңа сөздер кездесті.

Шаңытқан күн сөзін қалай түсінесіңдер?

Ықшам аудан сөзі қандай мағына білдіріп тұр?

Өте жақсы

Бұл әңгіменің авторы кім?

Жазушы, аудармашы Мархабат Байғұт



Жеке жұмыс.
3-тапсырма. Талда. «Ақылдың алты қалпағы» әдісін
пайдаланып, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береміз?


  1. Әңгіме қалай аталады?

  2. Кейіпкерлерді ата

  3. Басты кейіпкер кім?

  4. Мәтіндегі ең көңілсіз оқиға не болды?

  5. Кішкентай Алмас қандай ерлік жасады?

  6. Алмастан не үйрендің?


Сергіту сәті. «Гүл өсірсең терлеп»


Ойтолғау.
Жазылым. Топтық жұмыс. Дәптердегі тапсырманы топтық жұмыс ретінде орындаймыз

1 топ Алмасқа ерте тұрған не үшін пайдалы?өз ойымызды жазамыз.

2- топ Мәтіндегі оқиғаларды ретімен орналастыру керек. Реттік нөмер қоясыңдар.


Жаңбырды
сағынған балалар

1

Әкесінің сөзі

2

Алмас ерте тұрды

3

Алмасты лагерьге
жібереді.

4

Өрттің алдын
алды

5

Қарияның сөздері

6

Алмастың ағашы

7

3 – топ Мәтіннен не түйдің?сұрағына өз ойларыңды жазу керек.

Әр топтан 1 оқушы шығып жұмысын қорғайды. Топтың жұмыстарын бағалаймыз.

Жауапқа келісетін болсаңдар көк түсті белгі, ал келіспейтін болсаңдар қызыл түсті белгіні көрсетеміз.

  1. Топ қорғайды, бағалаймыз

  2. Топ қорғайды, бағалаймыз

1- топ қорғайды бағалаймыз.
Бүгінгі сабағымызды қорытындылай келе әр топ басшысы ҚБ парағын толтырады.

Жұмбақ







Бағалау парағы
























Әртүрлі қалпақтар








Үлестірмелі қағаз








Сабақтың
соңы
5 минут

Үй тапсырмасы

Мәтіннен Алмастың әкесінің сөзін дәптерге жазып келу.


Кері байланыс. Ауызша.
Рефлексия.

Кері байланыс «Алма ағашы» әдісі арқылы
Қызыл түсті алма– бүгін бәрін
жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі.
Сары түсті алма– мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.

Жарайсыңдар балалар. Бүгінгі сабақта тапсырмаларды жақсы орындап белсенділік танытқандарың үшін өте ризамын. Бәрекелді!

Күнделік



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!