Сынып: 5Күні:
| Мектеп: «И. Ф. Павлов атындағы ауылдың орта мектебі» ММ, Қостанай ауданы, Қостанай облысыМұғалім: Бекмұхамбетова Сәуле ҚойшығұлқызыҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Бөлім | Ежелгі көшпелілер мәдениеті |
Сабақтың тақырыбы | Алтын адам |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау5.Т5.Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау5.Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
Сабақтың мақсаттары | Оқушыларды «Алтын адам» тақырыбымен, оған сәйкес мәтінмен, жаңа сөздермен таныстыру, мәтін бойынша тірек сөздерді анықтауға, сұрақтараға жауап беруге, сөздерді дұрыс сәйкестендіре білуге үйрету, сауатты жазу дағдыларын жетілдіру |
Бағалау критерийлері | мәтіннен тірек сөздерді анықтаусұрақтарға жауап берусөздерді дұрыс сәйкестендіру, сауатты жазу |
Тілдік мақсаттар | Пән лексикасы және терминология: алтынмен апталған, көсемі, құнды, олжа |
Құндылықтар | Өзара сыйластыққа тәрбиелеуОқушылар жұппен, топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластыққа үйренеді. Бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы |
Осыған дейін меңгерілген білім | Тұмар патшайымы |
Сабақтың барысы |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы
5 мин | Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлермен таныстыруПсихологиялық ахуал"Ыстық алақан" тренингін өткізу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.Қызығушылықты ояту«Алтын адам» туралы видео тамашалау. «Әріптер мен сандар» әдісі арқылы бір оқушы онға дейін санағанша, оқушылар берілген әріптерден сөзді құрастыруға тиіс. «Алтын адам» туралы видеодан және сөзден сабақтың тақырыбы шығады, сабақтың күнін, тақырыбын дәптерге жазады.Әрі қарай сабақ «Броундық қозғалыс» әдісі бойынша жалғасады.
|
Видео Кеспе қағаздар |
Сабақтың ортасы
30 мин
| Мағынаны тану кезеңіТыңдалымалды тапсырма.Берілген сұрақтарға жұптық жауап дайындайды. Жауаптарымен бөліседі. Алтын адам ол кім?Ол жайында не білесіңдер?Оны қай жерде және кім тапты білесіңдер ме?
Бірінші аялдама ненің суреті? Алтын адамның1-тапсырма. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталады.алтынмен апталған - инструктировано золотом, көсемі - вождь, құнды - ценный, олжа - добычаЕкінші аялдама Алтын адамның і2-тапсырма. Тыңдалым тапсырмасы. Оқушылар мәтінді тыңдайды. Соның бірі – әлемді елең еткізген, біртума ескерткіш – Есік қорғанынан табылған Алтын адам. Обада жерленген мәйіттің басынан аяғына дейін алтынмен апталған. Киім киісіне қарағанда, оның патша сарайының мүшесі не тайпаның көсемі екені байқалады. Алтын адамның киімі – әлемде теңдесі жоқ, адамзат тарихындағы ғажайып өнер туындысы. Қазіргі таңда Қазақстан жерінен жеті алтын адамның табылуы – әлемдік сенсация! Ол бұйымдардың жасалу технологиясы әзірге құпия күйінде қалып отыр. Бұлар – құнды археологиялық олжа ғана емес, көшпелілердің жоғары мәдениеті мен тарихының белгісі! Бұл мұра – ұлттық тарих пен мәдениеттің алтын тұғыры.Мәтіннен тірек сөздер анықтайды. Дарынды оқушылар ауызша, үлгерімі төмен оқушылар жазбаша. Оқушылардың жауаптарын тыңдау. Үшінші аялдама «Әшекейлер» 3-тапсырма. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру. Әр оқушыға сұрақ таратылады, оған ауызша жауап береді, үлгерімі төмен жазбаша.Есік қорғанынан кім табылған? Алтын адамКиім киісіне қарағанда, ол кім болған? көсемҚазіргі таңда Қазақстанда неше алтын адам табылған? 7Сөйлемді аяқта: Алтын адамның киімі - ... . әлемде теңдесі жоқ, адамзат тарихындағы ғажайып өнер туындысыСөйлемді аяқта: Ол бұымдардың жасалу технологиясы ... әзірге құпия күйінде қалып отыр Төртінші аялдама «Тарихшы, археолог» суреті4-тапсырма. Сөздерді тіркестіріп жаз. Оқушылардың жауаптарын тексеру.
Кері байланысМен үшін маңызды болған...Өзімді жақсы сезінген сәттер...Ұсыныс...
|
Слайд
СлайдКарточкалар
Слайд
карточкалар
Слайд
|
Сабақтың соңы5 мин
| Рефлексия «Бағдаршам» Қызыл – түсініксіз әлі дайындығым аз Сары – толық түсінбедім Жасыл – жақсы түсіндім
Үйге тапсырма 91 бетте 7-тапсырма жазбаша
|
|
Қосымша ақпарат
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
|
|
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|