|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жартушенова Гулшахар Серікқызы |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 5 Ә |
Қатысушылар саны: 17 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын адам» археологиялық олжасы-2. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Есік қорымын картадан көрсете алады, аңдық стильді түсінеді, археологиялық олжаның ерекшеліктерін түсінеді. Алтын адам жәдігері қай тайпаға жататынын анықтайды. |
|||||
|
Құндылықтар |
Бірлік және ынтымақ айы; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут 5 минут |
Амандасу. Топқа бөлу: жасырын қағаздар арқылы топқа бөлу. Үй жұмысын Plickers.com қосымшасы арқылы экранда берілген тест сұрақтарына QR код арқылы жауап алу арқылы тексеру! Қызығушылықты ояту кезеңі (Б)СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:
1.Суреттерден не көріп отырсыздар? 2.не ерекше болды? 3.Осы жәдігерлер туралы не білесіздер? 4.Тақырыпты болжап көріңіз.... Болжамдарын негіздейді. Ықтимал жауаптар: Көпшілігі: Барлық заттар алтыннан жасалған. Алтын сапалы, құнды металл. Барлық заттар заттай деректерге жатады. Кейбірі: Мен Есік мұражайын бардым. Мен Алтын адамды көрдім. Ескерту: Мүмкіндік болса Есік мемлекеттік тарихи-қорық мұражайы туралы бейнематериалды қосуға болады. (барлығы 3,25мин) (М)Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсаты және дескрипторлармен танысады «Алтын адам» археологиялық олжасы 2 -сабақ бейнематериал көрсету. |
Оқушылар қағаздарды жарыққа көрсетіп, жасырын санды тауып, топқа бөлінеді.
Оқушылар QR арқылы тест сұрақтарын оқып, жауаптарын берді.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Бейнематериал көріп, алтын адам туралы мәліметтер біледі. |
Plickers қосымшасы арқылы бағалау
Мадақтау
|
QR қағаздары Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бас ред. М.Х.Асылбекова, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов Бес томдық. 1-том.-Алматы,2010ж. «Алтын адам» туралы мәлімет http://www.madenimura https://youtu.be/nEAb31o7G5A |
||
|
Сабақтың басы 3 минут 2 минут 3 минут 4 минут 5 минут 10 минут |
Мағынаны тану кезеңі. 1-тапсырма: Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін оқушылар деректермен жұмыс арқылы жеке жұмыс сәйкестендіру беріледі. 1-қосымша. 3мин
1-тапсырманы бекіту:
Жұптық жұмыс.
1.Алтын адамды 1969
- 1970
жылдары................................................................ 3. Алтын адам ерекше ..........туындысы............................................................... 4. Алтын адам сақтардың дүниетанымын........................................................... 5. Алтын адамда ....................стиль.................................................................. 6. Алтын адам қазіргі кезде..................................................................................... (М) аңдық стиль, дүниетаным мәселелері бойынша қателіктерін анықтап, түсіндіру: АҢДЫҚ СТИЛЬ
3-тапсырма. Топтық жұмыс. Кемел Ақышевтің сөзімен оқушыларға тапсырманы түсіндіру. «Жәдігер сөйлейді» әдісі арқылы оқушыларға карта, суреттер беріледі. Алтын адамның орналасқан жерін тауып, берілген жәдігерлер туралы мәліметтер жазып, өз жобасын жарнамалайды.
|
Деректермен жұмыс жасап, «Алтын адам» жайлы зертеу жұмыстарын істеп, сөйлемдерді сәйкестендіреді. Алтын адам,сақтар, алтын адамның киімі жайлы деректерді оқып, өз жауаптарын тексереді. Оқушылар берілген 6 сұраққа берілген материалдар арқылы жауабын іздеп, сөйлемдерді толықтырады. Оқушылар сәйкестендіру кестесімен жұмыс жасайды аңдық стиль, дүниетаным мәселелері бойынша мәліметтер береді Оқушылар Жәдігер сөйлейді әдісінде картаға «Алтын адамның» қайда орналасқаның көрсетіп, берілген жәдігер туралы ақпараттар жазады, бейнеролик, кітаптан алынған ақпараттарды қолданып, постерді толықтырады және топпен шығып жарнамалайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап» Мадақтау
Мадақтау
Өзін-өзі бағалау
|
Слайд, суреттер К.А.Акишев «Курган Иссык, Искусство саков Казахстана». Москва, Искусство,1987ж. http://www. youtube.com/ watch?v=u97 Mvqg8 «Есік» мемлекеттік тарихи-мәдени қорық-мқражайы http:// www youtube. com/ watch? v=YA8jHY8oivc Сәйкестендіру кесте Аңдық стиль суреттер Слайд
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут 2 минут |
Сабақты қорытындылау Ақиқат-Жалған Оқушыларға 5 сөйлем Genially
платформасында беріледі. Сабақты бекіту арқылы оқушылардың Алтын
адамның киімдері және әшекей бұйымдары туралы ақпараттың қамтылыуын
тексеру. Бағалау парағына жалпы баллды санап, өздеріңнің осы сабақтан алған көңіл-күйлерін айтып, белгілейді. Үйге тапсырма
5 сұрақ жабық тест «Алтын адам
археологиялық олжасы жайлы құрап келу. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Ақиқат-Жалған таяқшаларымен кері байланыс беріп, сабақтан алған білімдерін көрсетеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Ақиқат-Жалған таяқшалары Genially платформасы Бағалау парағы
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Алтын адам» археологиялық олжасы-2 сабақ
Ашық сабақ «Алтын адам» археологиялық олжасы-2 сабақ
|
Бөлім: |
5.2.Сақтар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жартушенова Гулшахар Серікқызы |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 5 Ә |
Қатысушылар саны: 17 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын адам» археологиялық олжасы-2. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Есік қорымын картадан көрсете алады, аңдық стильді түсінеді, археологиялық олжаның ерекшеліктерін түсінеді. Алтын адам жәдігері қай тайпаға жататынын анықтайды. |
|||||
|
Құндылықтар |
Бірлік және ынтымақ айы; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут 5 минут |
Амандасу. Топқа бөлу: жасырын қағаздар арқылы топқа бөлу. Үй жұмысын Plickers.com қосымшасы арқылы экранда берілген тест сұрақтарына QR код арқылы жауап алу арқылы тексеру! Қызығушылықты ояту кезеңі (Б)СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:
1.Суреттерден не көріп отырсыздар? 2.не ерекше болды? 3.Осы жәдігерлер туралы не білесіздер? 4.Тақырыпты болжап көріңіз.... Болжамдарын негіздейді. Ықтимал жауаптар: Көпшілігі: Барлық заттар алтыннан жасалған. Алтын сапалы, құнды металл. Барлық заттар заттай деректерге жатады. Кейбірі: Мен Есік мұражайын бардым. Мен Алтын адамды көрдім. Ескерту: Мүмкіндік болса Есік мемлекеттік тарихи-қорық мұражайы туралы бейнематериалды қосуға болады. (барлығы 3,25мин) (М)Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсаты және дескрипторлармен танысады «Алтын адам» археологиялық олжасы 2 -сабақ бейнематериал көрсету. |
Оқушылар қағаздарды жарыққа көрсетіп, жасырын санды тауып, топқа бөлінеді.
Оқушылар QR арқылы тест сұрақтарын оқып, жауаптарын берді.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Бейнематериал көріп, алтын адам туралы мәліметтер біледі. |
Plickers қосымшасы арқылы бағалау
Мадақтау
|
QR қағаздары Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бас ред. М.Х.Асылбекова, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов Бес томдық. 1-том.-Алматы,2010ж. «Алтын адам» туралы мәлімет http://www.madenimura https://youtu.be/nEAb31o7G5A |
||
|
Сабақтың басы 3 минут 2 минут 3 минут 4 минут 5 минут 10 минут |
Мағынаны тану кезеңі. 1-тапсырма: Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін оқушылар деректермен жұмыс арқылы жеке жұмыс сәйкестендіру беріледі. 1-қосымша. 3мин
1-тапсырманы бекіту:
Жұптық жұмыс.
1.Алтын адамды 1969
- 1970
жылдары................................................................ 3. Алтын адам ерекше ..........туындысы............................................................... 4. Алтын адам сақтардың дүниетанымын........................................................... 5. Алтын адамда ....................стиль.................................................................. 6. Алтын адам қазіргі кезде..................................................................................... (М) аңдық стиль, дүниетаным мәселелері бойынша қателіктерін анықтап, түсіндіру: АҢДЫҚ СТИЛЬ
3-тапсырма. Топтық жұмыс. Кемел Ақышевтің сөзімен оқушыларға тапсырманы түсіндіру. «Жәдігер сөйлейді» әдісі арқылы оқушыларға карта, суреттер беріледі. Алтын адамның орналасқан жерін тауып, берілген жәдігерлер туралы мәліметтер жазып, өз жобасын жарнамалайды.
|
Деректермен жұмыс жасап, «Алтын адам» жайлы зертеу жұмыстарын істеп, сөйлемдерді сәйкестендіреді. Алтын адам,сақтар, алтын адамның киімі жайлы деректерді оқып, өз жауаптарын тексереді. Оқушылар берілген 6 сұраққа берілген материалдар арқылы жауабын іздеп, сөйлемдерді толықтырады. Оқушылар сәйкестендіру кестесімен жұмыс жасайды аңдық стиль, дүниетаным мәселелері бойынша мәліметтер береді Оқушылар Жәдігер сөйлейді әдісінде картаға «Алтын адамның» қайда орналасқаның көрсетіп, берілген жәдігер туралы ақпараттар жазады, бейнеролик, кітаптан алынған ақпараттарды қолданып, постерді толықтырады және топпен шығып жарнамалайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап» Мадақтау
Мадақтау
Өзін-өзі бағалау
|
Слайд, суреттер К.А.Акишев «Курган Иссык, Искусство саков Казахстана». Москва, Искусство,1987ж. http://www. youtube.com/ watch?v=u97 Mvqg8 «Есік» мемлекеттік тарихи-мәдени қорық-мқражайы http:// www youtube. com/ watch? v=YA8jHY8oivc Сәйкестендіру кесте Аңдық стиль суреттер Слайд
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут 2 минут |
Сабақты қорытындылау Ақиқат-Жалған Оқушыларға 5 сөйлем Genially
платформасында беріледі. Сабақты бекіту арқылы оқушылардың Алтын
адамның киімдері және әшекей бұйымдары туралы ақпараттың қамтылыуын
тексеру. Бағалау парағына жалпы баллды санап, өздеріңнің осы сабақтан алған көңіл-күйлерін айтып, белгілейді. Үйге тапсырма
5 сұрақ жабық тест «Алтын адам
археологиялық олжасы жайлы құрап келу. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау Ақиқат-Жалған таяқшаларымен кері байланыс беріп, сабақтан алған білімдерін көрсетеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
«Ең үздік жауап» Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Ақиқат-Жалған таяқшалары Genially платформасы Бағалау парағы
|
||
шағым қалдыра аласыз























