Ашық сабақ «Алтын адам» археологиялық олжасы-2 сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ «Алтын адам» археологиялық олжасы-2 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

5.2.Сақтар

Педагогтің аты-жөні:

Жартушенова Гулшахар Серікқызы

Күні:


Сынып: 5 Ә

Қатысушылар саны: 17

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Алтын адам» археологиялық олжасы-2.

Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.2.4 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау

Сабақтың мақсаты

Есік қорымын картадан көрсете алады, аңдық стильді түсінеді, археологиялық олжаның ерекшеліктерін түсінеді.

Алтын адам жәдігері қай тайпаға жататынын анықтайды.

Құндылықтар

Бірлік және ынтымақ айы;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут








5 минут


Амандасу. Топқа бөлу: жасырын қағаздар арқылы топқа бөлу.


Үй жұмысын Plickers.com қосымшасы арқылы экранда берілген тест сұрақтарына QR код арқылы жауап алу арқылы тексеру!


Қызығушылықты ояту кезеңі

(Б)СУРЕТТЕР ЖИНАҒЫМЕН ЖҰМЫС:

1.Суреттерден не көріп отырсыздар?

2.не ерекше болды?

3.Осы жәдігерлер туралы не білесіздер?

4.Тақырыпты болжап көріңіз....

Болжамдарын негіздейді.

Ықтимал жауаптар:

Көпшілігі: Барлық заттар алтыннан жасалған. Алтын сапалы, құнды металл. Барлық заттар заттай деректерге жатады.

Кейбірі: Мен Есік мұражайын бардым. Мен Алтын адамды көрдім.

Ескерту: Мүмкіндік болса Есік мемлекеттік тарихи-қорық мұражайы туралы бейнематериалды қосуға болады. (барлығы 3,25мин)

(М)Оқушылар сабақтың тақырыбы, мақсаты және дескрипторлармен танысады

«Алтын адам» археологиялық олжасы 2 -сабақ бейнематериал көрсету.

Оқушылар қағаздарды жарыққа көрсетіп, жасырын санды тауып, топқа бөлінеді.


Оқушылар QR арқылы тест сұрақтарын оқып, жауаптарын берді.




Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Бейнематериал көріп, алтын адам туралы мәліметтер біледі.

Plickers қосымшасы арқылы бағалау







Мадақтау












Рисунок 2 Слайд, Plickers қосымшасы

QR қағаздары









Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бас ред. М.Х.Асылбекова, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов Бес томдық. 1-том.-Алматы,2010ж. «Алтын адам» туралы мәлімет http://www.madenimura


https://youtu.be/nEAb31o7G5A

Сабақтың басы

3 минут
















2 минут








3 минут











4 минут












5 минут









10 минут




Мағынаны тану кезеңі.

1-тапсырма: Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін оқушылар деректермен жұмыс арқылы жеке жұмыс сәйкестендіру беріледі.

1-қосымша. 3мин


1-тапсырманы бекіту:


Жұптық жұмыс.

1.Алтын адамды 1969 - 1970 жылдары................................................................
2. Алтын адам киімі төрт мыңға жуық................................................................

3. Алтын адам ерекше ..........туындысы...............................................................

4. Алтын адам сақтардың дүниетанымын...........................................................

5. Алтын адамда ....................стиль..................................................................

6. Алтын адам қазіргі кезде.....................................................................................

(М) аңдық стиль, дүниетаным мәселелері бойынша қателіктерін анықтап, түсіндіру:

АҢДЫҚ СТИЛЬ



3-тапсырма. Топтық жұмыс. Кемел Ақышевтің сөзімен оқушыларға тапсырманы түсіндіру.

«Жәдігер сөйлейді» әдісі арқылы оқушыларға карта, суреттер беріледі. Алтын адамның орналасқан жерін тауып, берілген жәдігерлер туралы мәліметтер жазып, өз жобасын жарнамалайды.


Деректермен жұмыс жасап, «Алтын адам» жайлы зертеу жұмыстарын істеп, сөйлемдерді сәйкестендіреді.









Алтын адам,сақтар, алтын адамның киімі жайлы деректерді оқып, өз жауаптарын тексереді.


Оқушылар берілген 6 сұраққа берілген материалдар арқылы жауабын іздеп, сөйлемдерді толықтырады.





Оқушылар сәйкестендіру кестесімен жұмыс жасайды

аңдық стиль, дүниетаным мәселелері бойынша мәліметтер береді





Оқушылар Жәдігер сөйлейді әдісінде картаға «Алтын адамның» қайда орналасқаның көрсетіп, берілген жәдігер туралы ақпараттар жазады, бейнеролик, кітаптан алынған ақпараттарды қолданып, постерді толықтырады және топпен шығып жарнамалайды.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











«Ең үздік жауап»

Мадақтау













Мадақтау












Өзін-өзі бағалау








https://youtu.be/nEAb31o7G5A


Слайд, суреттер















К.А.Акишев «Курган Иссык, Искусство саков Казахстана». Москва, Искусство,1987ж. http://www. youtube.com/ watch?v=u97 Mvqg8






«Есік» мемлекеттік тарихи-мәдени қорық-мқражайы http:// www youtube. com/ watch? v=YA8jHY8oivc





Сәйкестендіру кесте



Аңдық стиль суреттер








Слайд




Сабақтың соңы

5 минут













2 минут

Сабақты қорытындылау

Ақиқат-Жалған

Оқушыларға 5 сөйлем Genially платформасында беріледі. Сабақты бекіту арқылы оқушылардың Алтын адамның киімдері және әшекей бұйымдары туралы ақпараттың қамтылыуын тексеру.

Бағалау парағына жалпы баллды санап, өздеріңнің осы сабақтан алған көңіл-күйлерін айтып, белгілейді.


Үйге тапсырма

5 сұрақ жабық тест «Алтын адам археологиялық олжасы жайлы құрап келу.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Ақиқат-Жалған таяқшаларымен кері байланыс беріп, сабақтан алған білімдерін көрсетеді.



Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


«Ең үздік жауап»

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Ақиқат-Жалған таяқшалары







Genially платформасы









Бағалау парағы











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2025
60
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі