Материалдар / Ашық сабақ: «Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: «Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы 5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2024
59
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: № 8

Менің Тәуелсіз Қазақстаным

Педагогтің аты-жөні:

Туксанова Амангүл Маратовна

Күні:

14.02.2022

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 18 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Алтын қалам» әдеби сыйлығының жеңімпазы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу;

Сабақтың мақсаты:

Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді алады;

Мәліметтерді жинақтайды.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру




Топқа бөлу

Сандықтың ішіндегі суреттерді таңдатып, үш топқа бөлу.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Сандықшадан таңдаған суреттің артында жазылған сөзге байланысты топқа бөлінеді.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйлері көтеріледі және бауырмалдығы оянады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе



Оқылым алды тапсырмасы

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

  • Сен байқауларға қатыстың ба?

  • Қандай жетістіктерің бар?

  • Сендердің өлең жазатын достарың бар ма?

  • Қазіргі жас ақындар туралы білесің бе?

  • Олардың қандай шығармалары бар?

Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.



Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Презентация

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Сөздік жұмысы


Shape1




Лексикалық минимум

Халықаралық-международный-international

Өлең-стих-poem

Байқау-соревнование-competition

Ақын-поэт-poet

Жыр-мүшәйра - конкурс поэзии

Жүлдегер - призер

Жеңімпаз - победитель

Жыр-жинақ - сборник стихотворений

Одақ мүшесі член союза


Оқулық, жұмыс дәптерлері.


Сөздіктер

Оқылым кезіндегі тапсырма

І қадам

Тапсырма.

Берілген мәтінді екі рет оқытқызады.

Менің атымды әжем қойған екен. Негізі үйдің кенжесімін. Менің алдымдағы ағаларымның аттары бір біріне ұқсайды. Бірақ сол кезде қала орталығында тұратын әжем менің дүниеге келгенімді естіп: «атын Қалқаман қойыңдар» деп сәлем айтып жіберіпті. Марқұм атаммен замандас ауылда балалардың сауатын ашқан Қалқаман деген мұғалім болған. Өте керемет ұстаз еді. Сол мұғалімнің есімін қойды деп ойлаймын...


«Оқиға картасы» әдісі бойынша мәтінде оқыған мәліметтерді ретімен орналастырады.




5-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


6-тапсырма

Топтық жұмыс


Мұғалім Оқушыларды тақырыпты аша білуге, ойын анық, нақты жеткізе білуге, топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге баулиды.

Айтылым

Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын тексереді.

«Шындық па, жалған ба?» кестесін қолданады.


Жазылым Айтылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Диаграмма» толтырады. Қалқаман Сарин кім? Қандай ақын?

2-топ:»Бес жолды өлең» Қалқаман Саринды сипаттайды.


3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы Қалқаман Саринды зерттейді.


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Талқылап, түсіндіреді.

-Тексереді




Дескриптор

5 балл

-Топтастырады

-Сипаттайды

-Зерттейді

-Салыстырады

-Талдау жасайды



Оқулық, жұмыс дәптерлері.




Интербелсенді тақта






Слайдтар






Ақ парақтар




Плакат


7-тапсырма.

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

8-тапсырма

Жеке жұмыс



Айтылым

Суреттерді пайдаланып, парталас досымен диалог құрады. «Жуан, жіңішке» әдісін пайдаланады.


Жазылым

Сөздерді мағынасын қарай сәйкестендіріп, сөйлем құрайды. Сыныппен бөліседі.

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

- Сұхбат құрады

-Суретпен жұмыс жасайды

Дескриптор

3 балл

-Сәйкестендіреді

-Сөйлем құрайды

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.


Үйге тапсырма


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.


«Дискуссиялық карта» тәсілі арқылы пікірін жазады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.


https://youtu.be/AFNqcl9Ia4M видео



Өмірбаяны[өңдеу | қайнарын өңдеу]

Сарин Қалқаман Айымғазыұлы 1978 жылы 2 қаңтарда қазіргі Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Архат ауылында дүниеге келген.

1998 жылы Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия университетін тәмамдаған.

1998 - 2008 ж.ж. – ҚазҰМА әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының оқытушысы.

2012-2014 жж. – Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия университеті, тарих ғылымдарының магистрі.

2014-2015 ж.ж. - Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия университеті ректорының кеңесшісі.

2013-2015 ж.ж. – «Астана» телеарнасында «Кеш емес» саяси-әлеуметтік ток-шоудың жүргізушісі.

2008 жылдан Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия университеті, Қазақстан тарихы кафедрасының аға-оқытушысы.

2016 жылдан ҚР «Атамекен» Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы жанынан құрылған «Атамекен» пікірсайыс клубының жетекшісі.

2016 жылдан бастап «Қазақстан» Ұлттық арнасы «Ой-толғау» танымдық бағдарламасының жүргізушісі.

2012 жыл Қазақстан жазушылар одағының мүшесі.

2015 жыл «Нұр Отан» Халықтық Демократиялық Партиясы мүшесі.

Жетістіктері[өңдеу | қайнарын өңдеу]

2008 ж. Республикалық «Шабыт» жастар фестивалінің лауреаты.

2009 ж. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс аясында 30 тамыз – Конституция күніне орай өткізілген республикалық ақындар мүшәйрасының жеңімпазы.

2010 ж. Қазақстан Республикасы Мәдениет министрлігі Тіл комитеті ұйымдастырған «Туған тілім – тұғырым» атты халықаралық мүшәйраның жүлдегері.

2010 ж. «Алтын қалам» әдеби сыйлығының жүлдегері.

2012 ж. ҚР Үкіметінің «Дарын» мемлекеттік жастар сыйлығының лауреаты.

2015 ж. Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті – Елбасы Қоры сыйлығының лауреаты.



Шығармашылығы[

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!