Материалдар / Ашық сабақ "Алтынемел ұлттық саябағы", 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Алтынемел ұлттық саябағы", 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне көмек құралы ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2018
6395
112 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ тақырыбы:Алтынемелге бардың ба?
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлем үлгілерін қолдану негізінде ұлттық қорық жайында толық ақпарат бере білуге машықтандыру.
Дамытушылық: Тілдесім барысында лексикалық тақырыптың негізінде оқушының сөздікқорын молайту.
Тәрбиелік: Қысқа мәтіндер арқылы оқушылардың бойында ұлтжандылық қасиеттердіқалыптастыру.
Жетістіккритерийлері:





Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): ұлттық қорықтар жайында айтады,таныстыра алады.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): ұлттық қорықтарды қарапайым сөйлемдерарқылы сипаттай алады.Оқушының жоғарғы жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында сыныптастарыментілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады, ұлттыққорықтар жайлы мәтін құрастыра алады.
Негізгітүсініктер:

Ұлттық қорық, табиғи ескерткіш, үңгірлер, жер көлемі, жан-жануарлар,өсімдіктер, мекендейді, қорықшы, бекет.
Сабақтақолданылатынматериалдар:Моноблок, «Алтынемел қорығы» туралы видео, ұлттық қорықтың суреттері, парақшалар, желім қағаздар, А4 парағы, маркерлер, плакат.
Сабақ әдістері:



Түсіндіру, сұрақ­жауап, сергіту жаттығуы, диаграммалар толтыру
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І.Қызығушылықты ояту Синквейн жазу Оқушылар синквейн жазады, топтан ең үздік синвейнді таңдап оқиды.
























ІІ. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерментаныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.Ұлттық - национальныйСаябақ – паркСолтүстік – северКөлем – площадьҚұрам – составЕскерткіш – памятникҮңгір – пещераӘсер – впечатлениеБағыт - направлениеТыңдалым. Оқылым.Жаңа сөздерді тыңдайды,мұғаліммен бірге оқиды.Айтылым. Жаңа сөздердіңдұрыс айтылуымен ауызшажаттығу жүргізеді.



Оқылым. Мәтінмен жұмыс. ««Алтынемел» ұлттық саябағы» атты мәтінмен таныстырады.Сандықшадағы мәтін бойынша сұрақтарды таратады:1. «Алтынемел» ұлттық табиғи саябағы қашан құрылған?2. Саябақ қай жерде орналасқан? 3. Саябақтың көлемі қанша жерді алып жатыр? 4. Оның құрамына қандай таулар кіреді? 5. Саябақ неге бай? 6. Саябақта өсімдіктердің қанша түрі өседі?7. Қазақстанның Қызыл кітабына қанша жануар түрі кірген?8. Қазір саябақта қанша қорықшы бекеті мен туристік бағыт жұмыс жұмыс істейді?Тыңдалым. «Алтынемел» ұлттық саябағы туралы видеоны тыңдату.«Галереядағы ой шарлау»Жазылым. Диаграммаларды толтыру: 1 топ - «Ассоциациялық карта»2 топ - «Хикаялар картасы» 3 топ – «551» стратегиясы 4 топ - «Венн диаграммасы»(мәтін мен видеоны салыстырады)

Оқушылар мәтінді оқиды, түсінеді, сөздіктің көмегімен аударады. Сандықшаның ішінен әр топ 2 сұрақтар алып, топта талқылап, жауабын айтады.































Оқушылар берілген суреттер мен жазулардан видеоға сәйкес келетіндерін таңдап алады.Әр топ мүшелері бірлесіп диаграммаларды толтырады, тақтаға шығып қорғайды.





Сергіту сәтіӘр оқушы таратылған парақтарды өз басына қойып, бүгінгі сабақта меңгерген бір сөздерін жазады, бір-бірлеріне көрсетіп оқиды.












ІІІ. Ойтолғаныс





















Тақтамен жұмыс. Грамматикалық тапсырма: берілген сөздерден біріккен сөз жасаІ топІІ топІІІ топІҮ топ

Оқушылар топта жұмыс жасайды. Әр топтан бір оқушы жацуаптарын тақтаға жазады.
IV. Бекіту



«Өрмекшінің торы» стратегиясы арқылы бекітуӘр топтан бір оқушы шығып, бір-біріне сұрақтар қойып, жауап беріп өрмекшінің торын құрады.
V. Бағалау Топ басшылары бағалайды.

VI. Үйге тапсырма

Мәтіннің мазмұны



VII. Рефлексия





«Алма ағашы»





Мәтін мен видеоны түсініп, тапсырмаларды орындай алған оқушылар қызыл, орындай алмағандары жасыл алмаларды алып, жапсырады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!