Сабақтың тақырыбы: Алуан түрлі ғаламшарлар | Мұғалімнің аты-жөні:Байзахова П.Ж.
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы3 минут | Сәлемдесу.Достарым,кең тұрыңдар,Бақыт сонда ұғыңдарҚол ұстасып,күлімдепШаттық шеңбер құрыңдар.Үлкенге де сіз,Кішіге де сіз,Құрметпенен сіздергеБас иеміз біз.Топқа бөлемін: «Алма ағашы арқылы»топқа бөлінеді.Оқушылар құттықтау хаттарын алып,1,2,3,4, топтарға бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Әрқашан күн сөнбесін» «Әнді жалғастыр!»Мақсаты:қатысушылардың көңіл-күйін көтеру,жағымды эмоция туғызу.Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1-жолын айтамын,ал сіздер келесі жолын айтасыздар,ал келесі көрші топ 3-4-жолын әнмен жалғастырады.Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3-топ өлеңнің 2-жолын айтады,ал 4 топ 3-4 жолын айтады.Ойын шеңбер бойынша жалғасады.Соңғы әннің соңғы 2 жолын барлық топ орындайды». |
Алма ағашы арқылы топқа бөлу.
«Әнді жалғастыр!»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| Өткен сабақты пысықтау.үйтапсырмасын сұрау. Сұрақ-жауап.Білу және түсіну 10 минутАйды жердің серігі деп атауға бола ма?Адам түнде апсаннан айды көре ала ма?Айда ауа қабаты бола ма?Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| Зертте.Ғаламшарлардағы аттарын күннен алыстау реті бойынша қалай есте сақтауға болады.Күн жүйесінің ғаламшарлары.Ай жердің серігі.Зымырандармен ұшақтардың қозғалтқыштарын қалай ойлап тапқан? | Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті. Мен қазақпын.
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Ой қорыту-Бос ұяшыққа ғаламшарларды ретімен орналастыру
Ой қорыту Эссе парағы...... Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады.Дәптермен жұмыс
| Тақырып бойынша түйген білімдері бойынша ғаламшарлар-ды орналастыра-ды
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады |
Бағалау
2 минут
Кері байланыс3 минут | «Білім ағашы» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
Үйге тапсырма: Мазмұндау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалары орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: табиғат ресурстарымен танысады.2:Суреттермен және зерттеу жұмыстары.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Жұппен жұмыс2:тақтамен жұмыс.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |