Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Жануарлар | Мектеп: Қ.Жазықов атындағы орта мектебі |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні :Енсегенова Жанылсын |
Сынып: 2Пән: Жаратылыстану
| Қатысқандар:14Қатыспағандар саны: 0 |
|
Сабақ тақырыбы
| Алуан түрлі жануарлар |
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары | 2.2.2.1 – жануарлар тобының өкілдерін ажырату.Бунақденелілер,құстар,қосмекенділер,сүтқоректілер,балықтар жіне бауырымен жорғалаушылар |
Сабақ нәтижесі | Барлығы:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындай алады .Жазба жұмыс жасайды.Көбісі: Топта жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Кейбіреуі: Оқулықтан тыс қосымша тапсырмаларды орындайды. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен деректер келтіре алады. |
Бағалау критерилері | Білім алушы
|
Сөздік қор | Бауырымен жорғалаушылар ,қосмекенділер,балықтар ,сүтқоректілер,бунақденелілер |
Құндылықтарды дарыту | Ұжымда топтық ,жұптық жұмыс барысында досының сөзін тыңдауға пікір алмаса білуге үйрету. |
Пәнаралық байланыстар | қазақ тілі |
Алдыңғы меңгерілген білім | Өсімдіктер топтары |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
Жаңа білім10 минут
| Ұйымдастыру. (Ұ) Психологиялық дайындықБіз бақытты баламызОйнап күліп аламызЖетілсін деп санамызОқып білім аламызТопқа бөлу:құс,бақа,балық суреттері арқылыБалалар,біз өткен сабақта өсімдіктердің сан алуан түрлері бар екенін білдік.Олай болса балалар «Ақиқат,жалған» әдісі арқылы өткен сабақты бекітейік. Қойылған тапсырма дұрыс болса «ақиқат»,бұрыс болса «жалған» деп жауап бересіздер.1.Күз мезгілінде өсімдіктерге жылу мен қорек жетіспегендіктен жапырақтар түседі.(ақиқат)2.Өсімдіктер өлі табиғатқа жатады. (жалған)3.Тамыр өсімдікті топыраққа бекітеді.(ақиқат)5.Өсімдік гүлінің орнына жапырақ пайда болады.(жалған)6.Жемістердің ішінде тұқым пісіп жетіледі. (ақиқат)
Білу және түсінуАлуан түрлі жануарлармен танысамыз Т.Топтарға бірнеше қима сурет таратылып беріледі. Сол суреттерді топтастыру тапсырылады.
|
Жасыл және қызыл түсті белгілер
Қима суреттер ,желім, маркер,А3 |
Сабақ ортасы
Сергіту сәті
| Қолдану Топтық тапсырма1 топЭйлер Венн диаграммасы
2 топСуретті сөзжұмбақ3 топСемантикалық карта
«Пантомимо» әдісі Әр топқа бір жануардың суреті беріліп,пантомимо әдісімен жануарды бейнелеуі сұралады. | Жануарлардың қима суреттері
Қабырғаға ілінген ватмандар,түрлі түсті маркерлер,топтық жұмысқа арналған ресурстар
Бағалау парағы
Топтық жұмысқа балалар қанағаттанса тапсырмаға жылқының суретін,ал қанағаттанбаса қасқырдың суретін жапсырады. |