Материалдар / АШЫҚ САБАҚ "АЛУАН ТҮРЛІ ЖАНУАРЛАР" 2 КЛАСС

АШЫҚ САБАҚ "АЛУАН ТҮРЛІ ЖАНУАРЛАР" 2 КЛАСС

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл сабақ жоспарым бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі тиері сөзсіз. жаратылыстану пәні бойынша жасалған сабақ жоспарым бірнеше әдіс тәсілдерді пайдалана отырып құрастырдым. Барлық әріптестеріме осындай үлгі аларлық сабақтарымыз көп болып ,бір бірімізбен тәжірибе алмасу мақсатында осындай сайттарға жіберіп отырайық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2018
590
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АШЫҚ САБАҚ: ЖАРАТЫЛЫСТАНУ 2 КЛАССТАҚЫРЫБЫ: АЛУАН ТҮРЛІ ЖАНУАРЛАР

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: ЖануарларМектеп: Қ.Жазықов атындағы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні :Енсегенова Жанылсын
Сынып: 2Пән: Жаратылыстану

Қатысқандар:14Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы



Алуан түрлі жануарлар

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары2.2.2.1 жануарлар тобының өкілдерін ажырату.Бунақденелілер,құстар,қосмекенділер,сүтқоректілер,балықтар жіне бауырымен жорғалаушылар
Сабақ нәтижесіБарлығы:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындай алады .Жазба жұмыс жасайды.Көбісі: Топта жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Кейбіреуі: Оқулықтан тыс қосымша тапсырмаларды орындайды. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен деректер келтіре алады.
Бағалау критерилері Білім алушы





Сөздік қорБауырымен жорғалаушылар ,қосмекенділер,балықтар ,сүтқоректілер,бунақденелілер
Құндылықтарды дарыту Ұжымда топтық ,жұптық жұмыс барысында досының сөзін тыңдауға пікір алмаса білуге үйрету.
Пәнаралық байланыстарқазақ тілі
Алдыңғы меңгерілген білім Өсімдіктер топтары


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы































Жаңа білім10 минут

Ұйымдастыру. (Ұ) Психологиялық дайындықБіз бақытты баламызОйнап күліп аламызЖетілсін деп санамызОқып білім аламызТопқа бөлу:құс,бақа,балық суреттері арқылыБалалар,біз өткен сабақта өсімдіктердің сан алуан түрлері бар екенін білдік.Олай болса балалар «Ақиқат,жалған» әдісі арқылы өткен сабақты бекітейік. Қойылған тапсырма дұрыс болса «ақиқат»,бұрыс болса «жалған» деп жауап бересіздер.1.Күз мезгілінде өсімдіктерге жылу мен қорек жетіспегендіктен жапырақтар түседі.(ақиқат)2.Өсімдіктер өлі табиғатқа жатады. (жалған)3.Тамыр өсімдікті топыраққа бекітеді.(ақиқат)5.Өсімдік гүлінің орнына жапырақ пайда болады.(жалған)6.Жемістердің ішінде тұқым пісіп жетіледі. (ақиқат)

Білу және түсінуАлуан түрлі жануарлармен танысамыз Т.Топтарға бірнеше қима сурет таратылып беріледі. Сол суреттерді топтастыру тапсырылады.















Жасыл және қызыл түсті белгілер























Қима суреттер ,желім, маркер,А3
Сабақ ортасы













































Сергіту сәті

Қолдану Топтық тапсырма1 топЭйлер Венн диаграммасы











2 топСуретті сөзжұмбақ3 топСемантикалық карта

«Пантомимо» әдісі Әр топқа бір жануардың суреті беріліп,пантомимо әдісімен жануарды бейнелеуі сұралады.
Жануарлардың қима суреттері

Қабырғаға ілінген ватмандар,түрлі түсті маркерлер,топтық жұмысқа арналған ресурстар

Бағалау парағы

Топтық жұмысқа балалар қанағаттанса тапсырмаға жылқының суретін,ал қанағаттанбаса қасқырдың суретін жапсырады.




Сабақтың соңы

Сабақты қорыту.

Блиц турнир Сұрақтар:1.Жануарлардың қандай түрлерін білесің?2.Жылан бауырымен жорғалаушылар тобына жатады ма? 3.Бақа жануарлардың қай тобына жатады?4.Бунақденелілер тобына нелер жатады?5.Сүтқоректілер тобына нелер жатады?6.Балықтың дене мүшелерін ата.Кері байланыс:Бәрін жақсы түсіндім деген оқушы №1, әлі де сұрақтарым бар деген оқушы №2, ешнәрсе түсінбедім деген оқушы №3 суретті көтеру арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.





Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Дифференциация іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың дербес қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде көрінуі мүмкін. Дифференциация уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады





Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта Қауіпсіздік техникасының ережелерінен қолданатын тармақтар Сергіту сәттерін ұйымдастыру











«Қ.Жазықов атындағы орта мектебі» КММ









«Үздік сабақ үлгісі» облыстық сырттай байқауы









Тақырыбы: Алуан түрлі жануарлар











Пәні: жаратылыстану

Класы: 2











Пән мұғалімі:Ж.Е.Енсегенова







2018 жыл









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ