|
Сабақтың тақырыбы: Алуан түрлі жануарлар |
Мұғалімнің аты-жөні:Жолшибекова И.Т. Күні: |
||||||||||||||||||
|
Сынып.2 «а» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз . Сыныпты топқа бөлу: Оқушыларды төрт түлік малдың суреті арқылы топқа бөлу.
|
Төрт түлік малдың суреттері |
|||||||||||||||||
|
Ортасы Жаңа білім |
«Өсімдіктер» бөлімін
қайталау.
Өсімдік - табиғаттың бір бөлігі. Оны қорғау әрбір адамның азаматтық борышы.
Жануарларды
атпаймыз, Кері байланыс. Алуан түрлі жануарлар «Ойлан, тап!» Бір жануарды сипаттау.
Жануарлар мынадай топтарға
бөлінеді:
Сүтқоректілердің 5000 түрі бар. Олардың
айырмашылығы балаларын өз сүтімен
асырайды. Топтық жұмыс:
І топ: Суретпен
жұмыс ІІ топ : Мәтінді оқы. Бауырмен жорғалаушыларға қандай жануарлар жатады? Олар қайда мекендейді? ІІІ топ: Мәтінді оқы. Қосмекенділерге қандай жануарлар жатады? Олар қандай болады? ІV топ: Суреттерге қара . Балықтарға қандай жануарлар жатады? Олар қайда мекендейді? Кері байланыс. «Қар кесегі» «Кейс – стади» әдісі Салыстыр. Мәтінді бөліп-бөліп кезекпен оқиды,қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады. Салыстыр
|
Өсімдік суреттері мүшелері
Балықтар
бауырымен жорғалаушылар
қосмекенділер
суреттері
Топтық жұмысқа арналған ресурстар
Постер қорғау |
|||||||||||||||||
|
|
Жұптық жұмыс:
Кері байланыс. «Серпілген доп» |
Доп |
|||||||||||||||||
|
Сергіту сәті
|
Кел, билейік |
||||||||||||||||||
|
А Сабақты бекіту
|
Дәптермен жұмыс: Жұптық жұмыс: Суқойма мекендеушілері
Аталған жануарлардың кез келгенінің суретін сал. Жеке жұмыс:Жануарлардың дене мүшелері Бос орындарды толтыр. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: жеке жұмыс
2.2.2.1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер Тапсырма Суретке мұқият қара. Әр жануар қай кластың өкілі болып табылады? Бос орындарға жануарлар класының атауын жаз.
Дескриптор Білім алушы
-жануарларды атайды; -жануарлардың класын анықтап жазады. |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс
Бағалау
|
Кері байланыс
Өзін өзі бағалау Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Стикер жапсыру. |
|
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Мазмұндау. Бір жануардың суретін салу және ол жануар туралы ойын айту. |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Алуан түрлі жануарлар" 2 сынып
Ашық сабақ "Алуан түрлі жануарлар" 2 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Алуан түрлі жануарлар |
Мұғалімнің аты-жөні:Жолшибекова И.Т. Күні: |
||||||||||||||||||
|
Сынып.2 «а» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз . Сыныпты топқа бөлу: Оқушыларды төрт түлік малдың суреті арқылы топқа бөлу.
|
Төрт түлік малдың суреттері |
|||||||||||||||||
|
Ортасы Жаңа білім |
«Өсімдіктер» бөлімін
қайталау.
Өсімдік - табиғаттың бір бөлігі. Оны қорғау әрбір адамның азаматтық борышы.
Жануарларды
атпаймыз, Кері байланыс. Алуан түрлі жануарлар «Ойлан, тап!» Бір жануарды сипаттау.
Жануарлар мынадай топтарға
бөлінеді:
Сүтқоректілердің 5000 түрі бар. Олардың
айырмашылығы балаларын өз сүтімен
асырайды. Топтық жұмыс:
І топ: Суретпен
жұмыс ІІ топ : Мәтінді оқы. Бауырмен жорғалаушыларға қандай жануарлар жатады? Олар қайда мекендейді? ІІІ топ: Мәтінді оқы. Қосмекенділерге қандай жануарлар жатады? Олар қандай болады? ІV топ: Суреттерге қара . Балықтарға қандай жануарлар жатады? Олар қайда мекендейді? Кері байланыс. «Қар кесегі» «Кейс – стади» әдісі Салыстыр. Мәтінді бөліп-бөліп кезекпен оқиды,қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады. Салыстыр
|
Өсімдік суреттері мүшелері
Балықтар
бауырымен жорғалаушылар
қосмекенділер
суреттері
Топтық жұмысқа арналған ресурстар
Постер қорғау |
|||||||||||||||||
|
|
Жұптық жұмыс:
Кері байланыс. «Серпілген доп» |
Доп |
|||||||||||||||||
|
Сергіту сәті
|
Кел, билейік |
||||||||||||||||||
|
А Сабақты бекіту
|
Дәптермен жұмыс: Жұптық жұмыс: Суқойма мекендеушілері
Аталған жануарлардың кез келгенінің суретін сал. Жеке жұмыс:Жануарлардың дене мүшелері Бос орындарды толтыр. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: жеке жұмыс
2.2.2.1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер Тапсырма Суретке мұқият қара. Әр жануар қай кластың өкілі болып табылады? Бос орындарға жануарлар класының атауын жаз.
Дескриптор Білім алушы
-жануарларды атайды; -жануарлардың класын анықтап жазады. |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы |
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс
Бағалау
|
Кері байланыс
Өзін өзі бағалау Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Стикер жапсыру. |
|
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Мазмұндау. Бір жануардың суретін салу және ол жануар туралы ойын айту. |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




яқталуы














