Ашық сабақ "Алуан түрлі жануарлар" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Алуан түрлі жануарлар" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен "Алуан түрлі жануарлар" тақырыбына жазылған ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Алуан түрлі жануарлар

Мұғалімнің аты-жөні:Жолшибекова И.Т.

Күні:

Сынып.2 «а»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басы


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Көзді салып қараңыз,

Былай қанат қағамыз .

Сыныпты топқа бөлу:

Оқушыларды төрт түлік малдың суреті арқылы топқа бөлу.
















Төрт түлік малдың суреттері


Ортасы


















Жаңа білім






«Өсімдіктер» бөлімін қайталау.
Дұрыс жауаптармен сәйкестендір:


Өсімдік

ауа, су, жарық, жылу, қорек

Өсімдіктер қандай топтарға бөлінеді?

тамыр, сабақ, жапырақ, гүлі, жемісі

Өсімдік мүшелері

құнарлы топырақта

Өсімдіктің тіршілігі үшін қандай жағдайлар қажет?

3 топқа: ағаш, бұта, шөп

Өсімдіктер қандай топырақта жақсы өседі?

ағза. (тірі)


Өсімдік - табиғаттың бір бөлігі. Оны қорғау әрбір адамның азаматтық борышы.

Жануарларды атпаймыз,
Жасыл шөпті баспаймыз.
Табиғатты қорғаймыз,
Ағаштарды сатпаймыз.

Кері байланыс.

Алуан түрлі жануарлар

«Ойлан, тап!»

Бір жануарды сипаттау.

Жануарлар мынадай топтарға бөлінеді:
Құстар, балықтар, жорғалаушылар, қосмекенділер, бунақденелілер, сүтқоректілер.
Құстардың 8600 түрі бар. Айырмашылығы ұшады.
Балықтардың 20 000 түрі бар. Олардың айырмашылығы жүзеді.
Қосмекенділердің 4000 түрі бар. Олардың айырмашылығы құрлықта да, суда да тіршілік етеді.

Сүтқоректілердің 5000 түрі бар. Олардың айырмашылығы балаларын өз сүтімен асырайды.
Жорғалаушылардың 8000 түрі бар. Олардың айырмашылығы бауырымен жорғалайды.
Жәндіктердің 700 000 түрі бар.

Топтық жұмыс:

І топ: Суретпен жұмыс

ІІ топ : Мәтінді оқы. Бауырмен жорғалаушыларға қандай жануарлар жатады? Олар қайда мекендейді?

ІІІ топ: Мәтінді оқы. Қосмекенділерге қандай жануарлар жатады? Олар қандай болады?

ІV топ: Суреттерге қара . Балықтарға қандай жануарлар жатады? Олар қайда мекендейді?

Кері байланыс. «Қар кесегі»

«Кейс – стади» әдісі Салыстыр. Мәтінді бөліп-бөліп кезекпен оқиды,қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға салады.

Салыстыр


Өсімдік суреттері

мүшелері


















Балықтар


бауырымен

жорғалаушылар


қосмекенділер


суреттері








Топтық жұмысқа арналған ресурстар


Постер қорғау







Жұптық жұмыс:

Кері байланыс. «Серпілген доп»















Доп

Сергіту сәті


Кел, билейік

Сергіту сәтін жасау
























А яқталуы

Сабақты бекіту


Дәптермен жұмыс:

Жұптық жұмыс:

Суқойма мекендеушілері

Жануарлар

Қайда мекендейді?

Терісі қандай?

Құрбақалар



Балықтар



Тасбақалар



Аталған жануарлардың кез келгенінің суретін сал.

Жеке жұмыс:Жануарлардың дене мүшелері

Бос орындарды толтыр.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: жеке жұмыс












2.2.2.1 Жануарлар класының өкілдерін ажырату:

бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер

Тапсырма

Суретке мұқият қара. Әр жануар қай кластың өкілі болып табылады? Бос орындарға жануарлар класының атауын жаз.


Дескриптор Білім алушы


-жануарларды атайды;

-жануарлардың класын анықтап жазады.











Қалыптастырушы

бағалау тапсырмасы

Кері байланыс



Бағалау


Кері байланыс

  • Бүгін сендерге бәрінен де не ұнады?

  • Жануар қандай топтарға бөлінеді?

  • Бүгін үйренгендердің ішінен сен үшін не айтарлықтай құнды?

Өзін өзі бағалау

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім



Стикер жапсыру.



Үйге тапсырма: Мазмұндау. Бір жануардың суретін салу және ол жануар туралы ойын айту.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
752
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі