Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Ана Жер-Ана 6кл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тарау немесе бөлім атауы: |
10-бөлім: Жер байлығына аяулы көзқарас |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың Т.А.Ә. |
Орынбаева Айгуль Абдоловна |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
4.03.2022 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ш. Айтматов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді)2сабақ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары: |
6.3.6.1 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру 6.5.6.1Сын-қимыл үстеулерін жазбаша жұмыстарда орынды қолдану
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып ой толғайды, мәтінде көтерілген мәселені өмірмен байланыстырып талқылайды. Сын- қимыл үстеулерін жазбаша жұмыстарды қолданады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Критерийлері |
Оқушылардың барлығы тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,сын –қимыл үстеулерін қолданады Оқушылардың басым бөлігі тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой толғайды, сын –қимыл үстеулерін ауызша жұмыстарда қолданады. Оқушылардың кейбірі тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой толғайды,кейіпкер істеріне баға беріп, өмірмен байланыстырады, сын –қимыл үстеулерін жазба жұмыстарда орынды қолданады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты Кезеңдері Ұйымдастыру |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 4-5мин 3-4мин Сабақтың ортасы орындау 8-10мин Бағалау 6мин орындау 5мин тексеру 4мин Сабақтың соңы |
Мұғалім жаңа сабақтың мақсатымен таныстырады. Сөздерді бекіту
Өткен сабақта біз қандай шығарманың үзіндісімен таныстық? «Майсалбектің хаты» - М.Әуезов атындағы мемлекеттік қазақ драма театрының қойылымынан үзінді қарау
Миға шабуыл «Зерделі ой, ұтымды жауап»(алдыңғы білімді пысықтау) Шығарманың авторы кім? Ш.Айтматов «Ана –жер Ана повесінде не туралы баяндайды? Шығарманың кейіпкерлері кімдер ? Неге соғыс зұлымдыққа жатады? Толғанай бейнесі арқылы жазушы адамзатқа не айтқысы келді? 1 Тапсырма «5W»- 5 сұрақ әдісі арқылы топтарда Толғанай, Жер Ана, Майсалбек образдарына шағын талдау жасау(кесте бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы)
Дескрипторы: 1. Шығарма кейіпкерінің бейнесі бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы шағын талдау жасайды 2. Тапсырманы орындау барысында жаңа сөздерді қолданады.
2.Тапсырма 1.Майсалбек,Толғанайдың, ұлы, екінші, кетеді, соғысқа. 2.Барды,ол, соғысқа, өз еркімен. 3.Ол, орындауға,өте, маңызды, кетеді, тапсырманы. 4.Шығарманы, бұл, оқып шықтым, тез. Дескрипторы: 1.Берілген сөздерден орын тәртібін сақтап сөйлем құрайды 2.Сөйлемдерден сын-қимыл үстеулерін тауып белгілейді.
Сонымен балалар сабағымызды қорытындылай келе қалай ойлайсыңдар, біздің өтіп жатырған тарауымыз қалай аталады? Неліктен бұл тақырыпты өту барысында біз «Ана –жер ана»повесімен таныстық? Жер туралы нені ойлап түйіндеуге болады? Үйге тапсырма: 54б, 9 тапсырма Жер анаға хат жазып келіңдер(өз аттарыңнан,7-8 сөйлемнен тұратын) РЕФЛЕКСИЯ Қызықты да түсінікті 36,6 қызықты да күрделі 38 пайдасыз , құнды емес 34
|
Өз мүмкіндіктерінше сұрақтар таңдап(жуан, жіңішке сұрақтар) ,жауап береді.
Әр топ өз кейіпкерлері бойынша кесте алады, оқушылар жеке жеке кестені толтырады. Тапсырма орындалып болған соң әр топтан 1 өкіл оқып шығады, топ Басшылары баға береді.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |