|
Тарау немесе бөлім атауы: |
10-бөлім: Жер байлығына аяулы көзқарас |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың Т.А.Ә. |
Орынбаева Айгуль Абдоловна |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
4.03.2022 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ш. Айтматов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді)2сабақ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
6.3.6.1 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру 6.5.6.1Сын-қимыл үстеулерін жазбаша жұмыстарда орынды қолдану
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып ой толғайды, мәтінде көтерілген мәселені өмірмен байланыстырып талқылайды. Сын- қимыл үстеулерін жазбаша жұмыстарды қолданады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Критерийлері |
Оқушылардың барлығы тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,сын –қимыл үстеулерін қолданады Оқушылардың басым бөлігі тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой толғайды, сын –қимыл үстеулерін ауызша жұмыстарда қолданады. Оқушылардың кейбірі тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой толғайды,кейіпкер істеріне баға беріп, өмірмен байланыстырады, сын –қимыл үстеулерін жазба жұмыстарда орынды қолданады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты Кезеңдері Ұйымдастыру |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4-5мин 3-4мин Сабақтың ортасы орындау 8-10мин Бағалау 6мин орындау 5мин тексеру 4мин Сабақтың соңы |
Мұғалім жаңа сабақтың мақсатымен таныстырады. Сөздерді бекіту
Өткен сабақта біз қандай шығарманың үзіндісімен таныстық? «Майсалбектің хаты» - М.Әуезов атындағы мемлекеттік қазақ драма театрының қойылымынан үзінді қарау
Миға шабуыл «Зерделі ой, ұтымды жауап»(алдыңғы білімді пысықтау) Шығарманың авторы кім? Ш.Айтматов «Ана –жер Ана повесінде не туралы баяндайды? Шығарманың кейіпкерлері кімдер ? Неге соғыс зұлымдыққа жатады? Толғанай бейнесі арқылы жазушы адамзатқа не айтқысы келді? 1 Тапсырма «5W»- 5 сұрақ әдісі арқылы топтарда Толғанай, Жер Ана, Майсалбек образдарына шағын талдау жасау(кесте бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы)
Дескрипторы: 1. Шығарма кейіпкерінің бейнесі бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы шағын талдау жасайды 2. Тапсырманы орындау барысында жаңа сөздерді қолданады.
2.Тапсырма 1.Майсалбек,Толғанайдың, ұлы, екінші, кетеді, соғысқа. 2.Барды,ол, соғысқа, өз еркімен. 3.Ол, орындауға,өте, маңызды, кетеді, тапсырманы. 4.Шығарманы, бұл, оқып шықтым, тез. Дескрипторы: 1.Берілген сөздерден орын тәртібін сақтап сөйлем құрайды 2.Сөйлемдерден сын-қимыл үстеулерін тауып белгілейді.
Сонымен балалар сабағымызды қорытындылай келе қалай ойлайсыңдар, біздің өтіп жатырған тарауымыз қалай аталады? Неліктен бұл тақырыпты өту барысында біз «Ана –жер ана»повесімен таныстық? Жер туралы нені ойлап түйіндеуге болады? Үйге тапсырма: 54б, 9 тапсырма Жер анаға хат жазып келіңдер(өз аттарыңнан,7-8 сөйлемнен тұратын) РЕФЛЕКСИЯ
|
Өз мүмкіндіктерінше сұрақтар таңдап(жуан, жіңішке сұрақтар) ,жауап береді.
Әр топ өз кейіпкерлері бойынша кесте алады, оқушылар жеке жеке кестені толтырады. Тапсырма орындалып болған соң әр топтан 1 өкіл оқып шығады, топ Басшылары баға береді.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Орынбаева Айгуль АбдоловнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Ана Жер-Ана 6кл
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Ана Жер-Ана 6клМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ оқыту орыс мектебінде жүргізілетін қазақ тілі мен әдебиеті сабақ пәні мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















