Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тарау немесе бөлім
атауы:
10-бөлім:Жер байлығына аяулы
көзқарас
Педагогтың
Т.А.Ә.
Орынбаева Айгуль
Абдоловна
Күні
4.03.2022
Сабақтың
тақырыбы:
Ш. Айтматов «Ана-Жер-Ана» повесі
(үзінді)2сабақ
Оқу
мақсаттары:
6.3.6.1 Тақырып бойынша
үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені
шынайы өмірмен байланыстыру
6.5.6.1Сын-қимыл
үстеулерін жазбаша жұмыстарда орынды
қолдану
Сабақ
мақсаты:
Тақырып бойынша үйренген
сөздерін қолданып ой толғайды, мәтінде көтерілген мәселені өмірмен
байланыстырып талқылайды.
Сын- қимыл үстеулерін жазбаша
жұмыстарды қолданады.
Критерийлері
Оқушылардыңбарлығытақырып бойынша үйренген
сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,сын
–қимыл үстеулерін қолданады
Оқушылардыңбасым
бөлігітақырып бойынша үйренген
сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой
толғайды, сын –қимыл үстеулерін ауызша жұмыстарда
қолданады.
Оқушылардыңкейбірітақырып бойынша үйренген
сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой
толғайды,кейіпкер істеріне баға беріп, өмірмен байланыстырады, сын
–қимыл үстеулерін жазба жұмыстарда орынды
қолданады.
Уақыты
Кезеңдері
Ұйымдастыру
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу.
Сабақтың
басы
4-5мин
3-4мин
Сабақтың
ортасы
орындау
8-10мин
Бағалау
6мин
орындау
5мин
тексеру
4мин
Сабақтың
соңы
Мұғалім жаңа сабақтың
мақсатымен таныстырады.
Сөздерді
бекіту
Зұлымдық
–жауыздық
Ерлік көрсету- батылдық,
батырлық
Талқандаймын
-жоямын
Жоқ боламын – өмірімді
құрбан етемін
Қайғы қасірет – адамның
азалы жан сезімі
Соғыс
–майдан
Құдіретті
,қасиетті-киелі
Өткен сабақта біз қандай
шығарманың үзіндісімен
таныстық?
«Майсалбектің хаты» - М.Әуезов
атындағы мемлекеттік қазақ
драма театрының қойылымынан
үзінді қарау
Миға шабуыл «Зерделі ой,
ұтымды жауап»(алдыңғы білімді
пысықтау)
Шығарманың авторы
кім?
Ш.Айтматов «Ана –жер Ана
повесінде не туралы
баяндайды?
Шығарманың кейіпкерлері кімдер
?
Неге соғыс зұлымдыққа
жатады?
Толғанай бейнесі арқылы жазушы
адамзатқа не айтқысы
келді?
1 Тапсырма «5W»- 5 сұрақ
әдісі арқылы топтарда Толғанай, Жер Ана,
Майсалбекобраздарына шағын талдау
жасау(кесте бойынша сұрақтарға жауап беру
арқылы)
1
Шығарма
2
Кейіпкер
3
Толғанай қандай қиындық
көреді?
4
Толғанай қандай
бейне?
5
Толғанай бейнесі
арқылы жазушы адамзатқа не айтқысы
келді?
1
Шығарма
2
Кейіпкер
3
Толғанай не себепті қуанышы
мен қайғысын Жер анаға
айтады?
4
Жер Ана бейнесі
қандай?
5
«Жер- барлық адамзаттың
анасы»
дегенді қалай
түсінесің?
1
Шығарма
2
Кейіпкер
3
Майсалбек қандай
бейне?
4
Неге ол хатында бір сағаттан
кейін жоқ боламын
дейді?
1.Берілген сөздерден
орын тәртібін сақтап сөйлем
құрайды
2.Сөйлемдерден
сын-қимыл үстеулерін тауып
белгілейді.
Сонымен балалар
сабағымызды қорытындылай келе қалай ойлайсыңдар, біздің өтіп
жатырған тарауымыз қалай аталады? Неліктен бұл тақырыпты өту
барысында біз «Ана –жер ана»повесімен таныстық? Жер туралы нені
ойлап түйіндеуге болады?
Үйге тапсырма: 54б,
9 тапсырма
Жер анаға хат жазып
келіңдер(өз аттарыңнан,7-8 сөйлемнен
тұратын)
РЕФЛЕКСИЯ
Қызықты да түсінікті
36,6
қызықты да күрделі
38
пайдасыз , құнды емес
34
Өз мүмкіндіктерінше
сұрақтар таңдап(жуан, жіңішке сұрақтар) ,жауап
береді.
Әр топ өз
кейіпкерлері бойынша кесте алады, оқушылар жеке жеке кестені
толтырады.
Тапсырма орындалып
болған соң әр топтан 1 өкіл оқып шығады,
топ
Басшылары баға
береді.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз