|
сонша жұлдызша алыңдар. Шеңбер құрып,
отбасымыздың, еліміздің амандығын тілеп, тілектеріміз орындалсын
деген ниетпен қолдарымыздағы жұлдыздарды ортаға
шашайық.
«Пазл ойыны» Оқушыларды топқа
бөлу.
Бөлінген топтарға қиылған пазл салып топтарға
тарату.Бөліктерді топтар жылдамдықпен құрастыру керек, сөйтіп жаңа
сабақтың тақырыбын ашады.
|
Топқа
бөлініп, берілген конверттердегі пазлдарды, уақытқа /құмсағат/қарап
отырып құрастырады.Жаңа тақырыпты ашады.
|

|


|
Ортасы
|
Оқулықпенжұмыс
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын хабарлау. 1-жаттығу. Мәтіннің авторы
жайлы қысқаша мағлұматберіледі.
Міржақып
Дулатов – аса көрнекті ағартушы,
қоғам қайраткері,
ақын, жазушы. Ол 1885 жылы Қостанай облысы Жанкелді ауданында дүниеге
келген. Әкесі
Дулат аймағына аты шыққан
шебер
кісі болған,
ер-тұрман жасаған. Шешесі Дәмеш әнші
болған. Әкесі балаларын жастайынан
оқуға береді. Алғашқыда бала
Міржақып ауыл молдасынан
оқып, хат
таныған.
Мұғалім мәтінді дауыстап оқып береді. Оқушылар
тарапынан мағынасы түсініксіз сөздер болса, сөздік жұмысын
жүргізеді.
-
Мәтін нетуралы?
-
Қыста өзен, көлде
суқайтеді?
-
Қыста орманда қандай
өзгерісболады?
-
Басқа аңдар туралы
небілесіңдер?
Дәптермен жұмыс
Мұнда мұғалім д дыбысының сөздің
басында, ортасында кездесетінін, сөз соңында келмей- тінін
айтады.

|
1-жаттығу ауызша орындалады.
Мәтінді барлық оқушы тізбектей, дауыстап мәнерлеп оқып
шығады.
Мәтін мазмұнын өз сөздерімен
әңгімелейді.
Бапсыз – жайсыз,
қолайсыз деген мағынада екенін біледі. Мәтін
соңындағы сұрақтарға жауапбереді.
Көркемжазу
Д Д Д Д Д Д
д д д д д д
Тіл дыбыстары екіге
бөлінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дауысты дыбыстар созылып
айтылады. Олар буын құрай алады.
Дауыссыз дыбыстар созылып айтылмайды, өздігінен
буын құрай алмайды.
|
ҚБ.
«Отшашу»
арқылы бағалау.
|

https://adebiportal.kz/kz/authors/view/705
Суреттер
|