Сабақтың басы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңберге тұрады
Психологиялық дайындық
Өсемiз
бiз күлiп-ойнап,
Он
саусақтың саласындай.
Өсемiз
бiз күлiп-ойнап,
Бiр
адамның баласындай.
Мұғалім: Ал балалар енді
қонақтармен,бір-бірімізбен амандасып алайық.
ІІ.Өткенді қайталау.
WORDWOLL платформасы б/ша
-Дыбыс
дегеніміз не?
-Әріп
дегеніміз не?
-Жуан
дауысты дыбыстарды ата?
-Жіңішке дауысты дыбыстарды
ата?
-Буын
дегеніміз не?
-Тасымал дегеніміз не?
-Сөйлем дегеніміз не?
-Сөйлемнің неше түрі бар?
-
Мәтін дегеніміз
-. Мәтін неше бөліктен
тұрады?
Мұғалім: Балалар
жарайсыңдар.Енді маған кері байланыс беріңдерші,біз не
істедік?
Мұғалім: балалар енді сендермен
«Пазл»
құрастырайық.
-Балалар ненің суреті шықты?
-Сайқымазақ
Сайқымазақ сендерге тапсырма алып келіпті,сол
тапсырманы орындайық.
«Сайқымазақ» ойынын
ойнайық.(дыбыстардан сөз құрап жазу,сөздерден
сөйлем құрау)
Мақсаты: дыбыстар арқылы сөздер
құрау.
Мұғалім балалармен кері байлыныс
жасайды.
Мұғалім:
|
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге
орындайды.
Амандасады
Ережелерді жатқа айт
ады.
Дескриптор:
1.Ережелержі жатқа айт
ады
2.Өткенді
қайталайды.
Кері
байланыс:
Балалардың
жауабы:
Ережелерді жатқа
айттық,мысалдар келтірдік.
|
Суреттер
АКТ жабдық
тары
Презента-ция
Wordwoll
платформасы
|
Сабақтың
ортасы
Сергіту
сәті
|
Жаңа
сабақ
-
Балалар көңіл күйлерің қалай?
-
Сабаққа ынталарың қалай?
-
Сабаққа дайындықтарың қалай?
-
Олай
болса бүгінгі жаңа сабағымыз «Мәтін. Саусақ
жаттығулары»
-
Мәтін
туралы түсінік.
Мұғалім: Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат
беріледі.
Болат Үсенбаев 1955 жылы Қытай
Халық Республикасының Құлжа қаласында туған.
«Ақжелкен», «Балдырған» журналдарында қызмет
еткен. Бірнеше жыр жинақтарының авторы.
Мұғалім: 1-жаттығу.
Алдымен өлеңді тыңдайды.

Тапсырмалар:
1)қатар. Өлеңді мәнерлеп оқы.
2)қатар.Мазмұнын қимылмен
көрсетеді.
3)қатар.Өлеңнің
бөліктерін түсіндіреді
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
ЫЫЫЫ
ыыыыы
Мұнда
мұғалім ы дыбысының сөздің басында, ортасында және соңында
келетінін айтады.
-
жаттығу. Берілген
санамақты жатқа жазады. (2 мин уақыт беріледі)

Сергіту сәті:
видео
3-жаттығу. WORDWOLL
платформасы б/ша
қуану,ренжу,жылаған суреттер болады.
Топтық жұмыс: (таяқшалармен
жұмыс)
Мұғалім: адамның қуанып,
көңілді жүруі оның өмірін ұзартады. Сондықтан көңілсіздікке,
ренішке, өкпелеуге жол бермегендерің
дұрыс.
Шығармашылық тапсырма :
Санамақты жалғастырып жаз. Санамақта адам
аттарына байланысты ұйқасты атаулар жазу керектігі естеріне
салынады.
|
Дескриптор: 1жаттығу.
1)Өлеңді тыңдайды.
2)Мәнерлепоқиды.
3)Мазмұнын қимылмен көрсетеді.
Кері
байланыс:
Балалардың
жауабы:
Өлеңді тыңдадық,мәнерлеп оқыдық,қимылмен
көрсеттік
Дескриптор:2жаттығу
1)Берілген санамақты оқып, жаттайды. 2)Дәптерге
жатқа жазады.
Кері
байланыс:
Балалардың
жауабы:
Санамақты жаттадық, дәптерге
жатқа жаздық
Саусақ жаттығуларын
орындайды
Дескриптор: 3жаттығу
1)Адамның көңіл күйін байқайды
үйренеді.
2)Суреттегі
балалардың көңіл күйін ым- ишарамен көрсетеді.
Кері
байланыс:
Балалардың
жауабы:
Көңіл күйлерді көрсеттік
Шығармашылық тапсырма.
Балалар санамақтың басын оқиды. Бұрынғы
білімдерін пайдалана отырып, бірнеше нұсқада санамақтар айтады.
Өздеріне ұнаған нұсқаны немесе берілген адам аттарын пайдалана
отырып жазады.
Мысалы:
Бір
дегенім – Біржан,
Екі
дегенім – Елжан.
Үш
дегенім – Үміт,
Төрт
дегенім – Телжан,
Бес
дегенім –Бекжан.
|
оқулық
Жұмыс
дәптері
музыка
|