Материалдар / Ашық сабақ .Ана тілі .1-сынып Мұғалім

Ашық сабақ .Ана тілі .1-сынып Мұғалім

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып ана тілі пәні бойынша Мұғалім тақырыбына ашық сабақ жоспары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

Сөз және оның мағынасы

Педагогтың аты-жөні


Күні:


Сыныбы: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;

1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есту, есте сақтау арқылы жазу





Сабақтың мақсаты:

Сөйлемнен заттың сынын білдіретін сөздерді тауып, сұрақ қояды.


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт:

Педагогтің әрекеті:

Оқушының әрекеті:

Бағалау:

Ресурстар:

Ұйымдастыру кезеңі

3 минут



















Топтық жұмыс

6 мин




























Жаңа тақырыпты меңгеру

5 мин


5 мин







10 мин






















Сергіту сәті

3мин

Нейрожаттығулар түрлерін орындау











































































Қорытындылау



Жаңа сабақты бекіту


5 мин






Психологиялық ахуал


Бұл не? Ойыны

Домалақ,жұмсақ,үрленген бұл не?-шар

Өзі күшті,мықты аң патшасы -бұл не?-арыстан

Домалақ,дәмді,қызыл,жасыл,

сары –бұл не?-алма

адамның досы –бұл не?-ит




Топтық жұмыс.

1-топ Кім ? сқрағына жауап беретін сөздерді табады

2-Кімдер ? Сұрағын жауап беретін сөздерді тап.

3-не? Сұрағына жауап беретін сөздерді табады.

4-топ нелер ? сұрағына жауап беретін сөздерді табады.

5- Не істеді ? сұрағына жауап беретін суреттерді табады.




«Миға шабуыл»

Фотоаппарат ойыны

Оқушылар зейінін аударту мақсатында фотоаппарттағы суреттерді мұқият қарап сипаттау.

-Балалар бірінші суретте не көріп тұрсыңдар?-ащщы бұрыш

-Ол қанщдай?ащы,қызыл

-екінші суретте не?

-түлкі,сары-қызыл,өте қу .

Баллара біз заттардың несін анықтадық? Түрін –түсін. Сапасын анықтадық қандай денеген сұраққа жауап бердік.




ФС

Ойлан,тап.



Объект 1

-фигупра қандай? Жасыл,төртбұрыш,үлкен т,б


Кіріспе әңгіме жүргізу.

SWOT –талдауы әдісі

-Суретте кімдерді көріп тұрмыз?

-Қандай мамандық иелері?

-Қандай жұмыс атқарады?

-Олардың барлығына ортақ нәрсе бар ма?

-Әрине мектеп барлығы да білім алады.

-Білімді мектептен алады.Мектепте кім білім береді.

Ал мұғалім қандай болуы керек?

Мамандықтар мықты жағы қандай?

Әлсіз жағы қандай?

Қауіпті жағы қандай?

Қандай адамға мүмкіндік береді?

Талдау жасау.


«Ассоциативті қатар»

Мұғалім

1Заттың сынын білдіретін сөздермен жұмыс жасаймыз. Әріптер элементтерін сақтай

2.Өлеңді түсініп оқып талдаймыз

3.Сөйлемдерді көркем жазамыз



ФС

Оқулықпен жұмыс

«Түртіп алу» әдісі

Өлеңді мәнерлеп оқиды.

Тірек сөздер құрасытармыз

ЕҚБ
Мәтін бойынша тірек сөздер құрастыру

1.Мұғалім

2.Мейірімді

3.Білімді

Тірек сөздер бойынша мазмұндау.

ҚЖ

Ебқ тапсырмасы

Суреттен мұғалімді тауып белгілейді.


Дәптермен жұмыс

  • 2-жаттығу

Қандай? сұрағына жауап беретін сөздердің астын сызады.


ҚЖ

Өзіндік жұмыс

Суреттегі заттарды сипатына қарай сәйкестендіреді.


Қорытынды

«Сиқырлы банка»


-Заттың сынын білдіретін сөздермен таныстым



Бұл не? Ойыны арқылы заттарды сипатына қарай табады.

Суреттен тауып отырады.










Топтық жұмыс- 5 мин


1-топ

Кім?сұрағына жауап беретін сөздерді табады.



2- не? Сұрағына жаауап беретін сөздерді жинақтайды.

























Жаңа тақырыпқа байланысты сөздерді жинақтайды.





Ақпараттар бойынша сұрақтарға жаауп іздейді :Дұрыс жауаптарын айтады.

















Мамандықтар

Болуы мүмкін жауаптар

1.Мамандық адамды атақ даңққа ие болады

2.Адам көп жұмыс жасап шаршауы мүмкін

3.Денсаулығына зиян келтіруі мүмкін.аяғы сынуы,

4.Адам ақша табады.Өзіне қажетті заттарын сатып алады.












Сабаққа мақсат қояды.

Ереже құрастырады






























































Қорытынды ретінде оқушы өзінің атқарған жұмыстары арқылы банкаға жазады,өзіне кері байланыс береді

.






Рисунок 1



Оқушы орындаған әр тапсырмасына баскетбол добын салып отырады.





Дескриптор:

- Кім?кімдер? не? Нелер?не істеді? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді дұрыс тадабы.Өз ойларын дқрыс қорғайды,талдайды





















Дескриптор;

Сурет бойынша сұрақ қояды.сипаттайды


















Дескриптор: Бүгінгі тақырыпқа байланысты сөздерді тауып айтады.Мақсат құрады.









































Дескриптор:

Өлеңді мәнерлеп оқиды.Тірек сөздер құрастырады.

Талдайды





ЕБҚ

Дескриптор:сурет мұғалімді тауып белгілейді.




ЕҚБ

Дескриптор.Өлең мазмұны бойынша тірек сөздер құрайды.Мазмұнын талдайды.








Дескриптор: Кім неше доп жинады? Сол бойынша өзіне кері байланыс жасайды










1.Презентация


https://www.youtube.com/watch?v=lIqmJ5blHj8






































































Рефлексия

5 мин




















Рефлексия

«..............» әдісі






ЖИ арқылы жасау
02 Желтоқсан 2024
381
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі