Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Ұрпақ тәрбиесі

    Мектебі: Қосақ негізгі мектебі

    Күні: 07.04.2022

    Мұғалімнің аты- жөні: Абылова М.С.

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әке үкімі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    7.2.1.1.көркем шығарманың тілі (А/И3);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3)

    Сабақ мақсаты

    шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    3 минут

    Ширату. «Сатамын, сатып аламын» әдісі


    оқушылар бойларындағы арылғысы келетін жаман қасиеттерін сатып, өзіне қажет жақсы қасиеттер сатып алады.



    Өткен білімді еске түсіру

    7 минут


    «Сұрақтар ілмегі»

    • 1. Шығармада Махамбет бойындағы қасиеттер қалай байқалды? Қай жолдарда анық байқалды?

    • Әке мен бала диалогынан қандай қорытынды ой шығарар едіңіздер?

    • Шығармада ұлттық құндылықтар қалай сипатталды?

    • Шығарманың «Нарынқұм зауалы» деп аталу себебін қалай түсіндірер едіңіздер?

    Сұрақтарға жауап береді, пікірін айтады

    мадақтау

    оқулық

    Жаңа білім

    15 минут

    ТЖ

    Топтарға кесте таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін түсіндіреді.

    Көркемдегіш құралдар

    Шығармадан мысал

    Қолданылу себебі, ерекшелігі

    Аллитерация




    Ассонанс



    Қайталау



    Эпифора



    Риторикалық сұрақ



    Синекдоха




    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажыратады;


    Символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақтардың қолданысын талдайды.


    Бағалау

    Топтар жұмыстарын өзара алмастырып, дұрыс орындалған ұяшықтардағы жұмыстарды бағалайды.



    Кесте жазылған парақтар

    Бекіту

    15 минут


    Ж

    Тапсырма:

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды;

    Әдеби эссе жазады.



    «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Жұмыс дәптері

    Кері байланыс

    5 минут

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    Бүгінгі сабақта мен.... түсіндім,....білдім..... көзімді жеткіздім

    Бүгінгі сабақта мені қуантқаны...

    Мен өзімді .... үшін мақтар едім.

    Маған ерекше ұнағаны...

    Сабақтан соң маған...... келді

    Бүгін маған ... сәтті түсті

    Қызықты болғаны....

    .... қиындық тудырды.

    Менің түсінгенім....

    Енді мен .... аламын.




    стикер













































    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Отбасы құндылықтары

    Мектебі: Қосақ негізгі мектебі

    Күні: 07.04.2022

    Мұғалімнің аты- жөні: Абылова М.С.

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

    Сабақ мақсаты

    Көркем шығармадағы негізгі және жанама кейіпкерді портреті мен іс-әрекетін мінездеу, сыртқы келбетін сипаттау арқылы образын ашып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    3 минут

    Ширату. «Сатамын, сатып аламын» әдісі


    оқушылар бойларындағы арылғысы келетін жаман қасиеттерін сатып, өзіне қажет жақсы қасиеттер сатып алады.




    Өткен білімді еске түсіру

    7 минут

    «Ой қозғау» әдісі. Білу. Түсіну Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды

    1. Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін-бірі танымайды – дұрыс

    2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді - бұрыс

    3. Сержанның анасы қасында жоқ – дұрыс

    4. Сержан қалаға аттанып кетті – бұрыс.

    5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті – дұрыс.

    6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам– бұрыс.

    7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің,көздеріне де мұң ұялағандай еді...»– дұрыс.

    8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін – бұрыс.

    Сұрақтарға «дұрыс-бұрыс» деу арқылы жауап береді

    Ұпай беру арқылы бағалау


    Жаңа білім

    15 минут

    2-тапсырма.

    «Графикалық органайзер» (Ойлар мен бейнелерді сызба арқылы жеткізу)

    1. Кейіпкерлерге портреттік мінездеме беру.

    2.Берілген сызба негізінде әңгімеден мысалдар жинақтай отырып, негізгі кейіпкерлердің образын сипаттау.

    Shape1

    Дескриптор:

    -кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттай алады;

    -іс-әрекетін анықтап, мінезі мен көңіл күйін ажырата алады;

    - кейіпкер образын аша алады.

    ҚБ. Топтар бір-бірінің жауабын «Сэндвич» әдісі бойынша бағалайды.

    Графиктік сызба

    Бекіту

    15 минут


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абылова Меруерт
    23 Қаңтар 2023
    419
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ Анасын сағынған бала

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ Анасын сағынған бала

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Ұрпақ тәрбиесі

    Мектебі: Қосақ негізгі мектебі

    Күні: 07.04.2022

    Мұғалімнің аты- жөні: Абылова М.С.

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Әке үкімі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    7.2.1.1.көркем шығарманың тілі (А/И3);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3)

    Сабақ мақсаты

    шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    3 минут

    Ширату. «Сатамын, сатып аламын» әдісі


    оқушылар бойларындағы арылғысы келетін жаман қасиеттерін сатып, өзіне қажет жақсы қасиеттер сатып алады.



    Өткен білімді еске түсіру

    7 минут


    «Сұрақтар ілмегі»

    • 1. Шығармада Махамбет бойындағы қасиеттер қалай байқалды? Қай жолдарда анық байқалды?

    • Әке мен бала диалогынан қандай қорытынды ой шығарар едіңіздер?

    • Шығармада ұлттық құндылықтар қалай сипатталды?

    • Шығарманың «Нарынқұм зауалы» деп аталу себебін қалай түсіндірер едіңіздер?

    Сұрақтарға жауап береді, пікірін айтады

    мадақтау

    оқулық

    Жаңа білім

    15 минут

    ТЖ

    Топтарға кесте таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін түсіндіреді.

    Көркемдегіш құралдар

    Шығармадан мысал

    Қолданылу себебі, ерекшелігі

    Аллитерация




    Ассонанс



    Қайталау



    Эпифора



    Риторикалық сұрақ



    Синекдоха




    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажыратады;


    Символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақтардың қолданысын талдайды.


    Бағалау

    Топтар жұмыстарын өзара алмастырып, дұрыс орындалған ұяшықтардағы жұмыстарды бағалайды.



    Кесте жазылған парақтар

    Бекіту

    15 минут


    Ж

    Тапсырма:

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады

    Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды;

    Әдеби эссе жазады.



    «Екі жұлдыз, бір тілек»

    Жұмыс дәптері

    Кері байланыс

    5 минут

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    Бүгінгі сабақта мен.... түсіндім,....білдім..... көзімді жеткіздім

    Бүгінгі сабақта мені қуантқаны...

    Мен өзімді .... үшін мақтар едім.

    Маған ерекше ұнағаны...

    Сабақтан соң маған...... келді

    Бүгін маған ... сәтті түсті

    Қызықты болғаны....

    .... қиындық тудырды.

    Менің түсінгенім....

    Енді мен .... аламын.




    стикер













































    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Отбасы құндылықтары

    Мектебі: Қосақ негізгі мектебі

    Күні: 07.04.2022

    Мұғалімнің аты- жөні: Абылова М.С.

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

    Сабақ мақсаты

    Көркем шығармадағы негізгі және жанама кейіпкерді портреті мен іс-әрекетін мінездеу, сыртқы келбетін сипаттау арқылы образын ашып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру

    3 минут

    Ширату. «Сатамын, сатып аламын» әдісі


    оқушылар бойларындағы арылғысы келетін жаман қасиеттерін сатып, өзіне қажет жақсы қасиеттер сатып алады.




    Өткен білімді еске түсіру

    7 минут

    «Ой қозғау» әдісі. Білу. Түсіну Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды

    1. Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін-бірі танымайды – дұрыс

    2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді - бұрыс

    3. Сержанның анасы қасында жоқ – дұрыс

    4. Сержан қалаға аттанып кетті – бұрыс.

    5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті – дұрыс.

    6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам– бұрыс.

    7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің,көздеріне де мұң ұялағандай еді...»– дұрыс.

    8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін – бұрыс.

    Сұрақтарға «дұрыс-бұрыс» деу арқылы жауап береді

    Ұпай беру арқылы бағалау


    Жаңа білім

    15 минут

    2-тапсырма.

    «Графикалық органайзер» (Ойлар мен бейнелерді сызба арқылы жеткізу)

    1. Кейіпкерлерге портреттік мінездеме беру.

    2.Берілген сызба негізінде әңгімеден мысалдар жинақтай отырып, негізгі кейіпкерлердің образын сипаттау.

    Shape1

    Дескриптор:

    -кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттай алады;

    -іс-әрекетін анықтап, мінезі мен көңіл күйін ажырата алады;

    - кейіпкер образын аша алады.

    ҚБ. Топтар бір-бірінің жауабын «Сэндвич» әдісі бойынша бағалайды.

    Графиктік сызба

    Бекіту

    15 минут


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 6 сынып
    23.01.2023
    419
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абылова Меруерт
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации