Материалдар / ашық сабақ Анасын сағынған бала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ Анасын сағынған бала

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2023
302
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Ұрпақ тәрбиесі

Мектебі: Қосақ негізгі мектебі

Күні: 07.04.2022

Мұғалімнің аты- жөні: Абылова М.С.

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Әке үкімі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.1.1.көркем шығарманың тілі (А/И3);шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3)

Сабақ мақсаты

шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

3 минут

Ширату. «Сатамын, сатып аламын» әдісі


оқушылар бойларындағы арылғысы келетін жаман қасиеттерін сатып, өзіне қажет жақсы қасиеттер сатып алады.



Өткен білімді еске түсіру

7 минут


«Сұрақтар ілмегі»

  • 1. Шығармада Махамбет бойындағы қасиеттер қалай байқалды? Қай жолдарда анық байқалды?

  • Әке мен бала диалогынан қандай қорытынды ой шығарар едіңіздер?

  • Шығармада ұлттық құндылықтар қалай сипатталды?

  • Шығарманың «Нарынқұм зауалы» деп аталу себебін қалай түсіндірер едіңіздер?

Сұрақтарға жауап береді, пікірін айтады

мадақтау

оқулық

Жаңа білім

15 минут

ТЖ

Топтарға кесте таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін түсіндіреді.

Көркемдегіш құралдар

Шығармадан мысал

Қолданылу себебі, ерекшелігі

Аллитерация




Ассонанс



Қайталау



Эпифора



Риторикалық сұрақ



Синекдоха




Бағалау критерийі

Дескриптор

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды

Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажыратады;


Символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақтардың қолданысын талдайды.


Бағалау

Топтар жұмыстарын өзара алмастырып, дұрыс орындалған ұяшықтардағы жұмыстарды бағалайды.



Кесте жазылған парақтар

Бекіту

15 минут


Ж

Тапсырма:

Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады

Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды;

Әдеби эссе жазады.



«Екі жұлдыз, бір тілек»

Жұмыс дәптері

Кері байланыс

5 минут

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Бүгінгі сабақта мен.... түсіндім,....білдім..... көзімді жеткіздім

Бүгінгі сабақта мені қуантқаны...

Мен өзімді .... үшін мақтар едім.

Маған ерекше ұнағаны...

Сабақтан соң маған...... келді

Бүгін маған ... сәтті түсті

Қызықты болғаны....

.... қиындық тудырды.

Менің түсінгенім....

Енді мен .... аламын.




стикер













































Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Отбасы құндылықтары

Мектебі: Қосақ негізгі мектебі

Күні: 07.04.2022

Мұғалімнің аты- жөні: Абылова М.С.

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Сабақ мақсаты

Көркем шығармадағы негізгі және жанама кейіпкерді портреті мен іс-әрекетін мінездеу, сыртқы келбетін сипаттау арқылы образын ашып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалау.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

3 минут

Ширату. «Сатамын, сатып аламын» әдісі


оқушылар бойларындағы арылғысы келетін жаман қасиеттерін сатып, өзіне қажет жақсы қасиеттер сатып алады.




Өткен білімді еске түсіру

7 минут

«Ой қозғау» әдісі. Білу. Түсіну Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды

1. Есмағамбет пен Сержан алғашқыда бірін-бірі танымайды – дұрыс

2. Есмағамбет атасы балмұздақ алып бермеді - бұрыс

3. Сержанның анасы қасында жоқ – дұрыс

4. Сержан қалаға аттанып кетті – бұрыс.

5. Анасы баласын атасына қалдырып кетті – дұрыс.

6. Ең бірінші жақсы көретінім – Балмағамбет атам– бұрыс.

7. Есмағанбет қалаға аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің,көздеріне де мұң ұялағандай еді...»– дұрыс.

8. Балмұздақтың қалғанын ешкімге бермей, өзім жеймін – бұрыс.

Сұрақтарға «дұрыс-бұрыс» деу арқылы жауап береді

Ұпай беру арқылы бағалау


Жаңа білім

15 минут

2-тапсырма.

«Графикалық органайзер» (Ойлар мен бейнелерді сызба арқылы жеткізу)

1. Кейіпкерлерге портреттік мінездеме беру.

2.Берілген сызба негізінде әңгімеден мысалдар жинақтай отырып, негізгі кейіпкерлердің образын сипаттау.

Shape1

Дескриптор:

-кейіпкердің сыртқы бейнесін сипаттай алады;

-іс-әрекетін анықтап, мінезі мен көңіл күйін ажырата алады;

- кейіпкер образын аша алады.

ҚБ. Топтар бір-бірінің жауабын «Сэндвич» әдісі бойынша бағалайды.

Графиктік сызба

Бекіту

15 минут


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!