Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
5.Т/Ж3.Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашу
Сабақ
мақсаты
Көркем шығармадағы негізгі
және жанама кейіпкерді портреті мен іс-әрекетін мінездеу, сыртқы
келбетін сипаттау арқылы образын ашып, кейіпкерлерді шынайы өмірмен
байланыстыра салыстырып,
бағалау.
Сабақ
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
3
минут
Ширату.«Сатамын, сатып аламын»
әдісі
оқушылар бойларындағы арылғысы
келетін жаман қасиеттерін сатып, өзіне қажет жақсы қасиеттер сатып
алады.
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
«Ой қозғау» әдісі. Білу.
Түсіну Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру
мақсатында«Дұрыс-бұрыс»
ойыныойнатылады. Мұғалім сұрақтарды
рет-ретімен оқиды
1. Есмағамбет пен Сержан
алғашқыда бірін-бірі танымайды –
дұрыс
2. Есмағамбет атасы
балмұздақ алып бермеді -
бұрыс
3. Сержанның анасы қасында жоқ
– дұрыс
4. Сержан қалаға аттанып кетті
– бұрыс.
5. Анасы баласын атасына
қалдырып кетті –
дұрыс.
6. Ең бірінші жақсы көретінім
– Балмағамбет атам–
бұрыс.
7. Есмағанбет қалаға
аттанғанда баланың «өңіне бір кірбің,көздеріне де мұң ұялағандай
еді...»– дұрыс.
«Графикалық органайзер» (Ойлар мен бейнелерді
сызба арқылы жеткізу)
1.
Кейіпкерлерге портреттік мінездеме
беру.
2.Берілген сызба негізінде әңгімеден мысалдар
жинақтай отырып, негізгі кейіпкерлердің образын
сипаттау.
Дескриптор:
-кейіпкердің сыртқы бейнесін
сипаттай алады;
-іс-әрекетін анықтап, мінезі
мен көңіл күйін ажырата
алады;
- кейіпкер образын аша
алады.
ҚБ. Топтар бір-бірінің жауабын
«Сэндвич» әдісі бойынша
бағалайды.
Графиктік
сызба
Бекіту
15
минут
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз