Сабақтың басы
(5 минут)
|
Оқушылармен амандасады,
олардың сабаққа дайындығын тексереді. Қонақ аңдар
арқылы сабақтың басталуына
жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады.
Үй жұмысын пысықтау
сұрақтары арқылы тексеру
|
Аңдардың киімдерін киген оқушылар сыныпқа
кіреді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады
Оқушылар ауызша
сұрақтарға жауап береді.
|
Қолпаштау
|
Аңдардың киімдері мен
маскалар
|
Сабақтың ортасы
(6-32 минут)
|
Ал, балалар, бүгін біз
ғажайып орманға саяхат жасаймыз.
«Миға
шабуыл»әдісі бойынша аңдардың дыбыстарын ажырату арқылы тақырыпты
ашу.
Суреттер арқылы аңдарды
атау.
1.Тыңда.
Қайтала. Сөздікпен таныстыру:
Қабырғада жасырынған сөздерді ашу және аудару.
Керік-жираф
Кірпі-еж
Арыстан-лев
Аю-медведь
Қоян-заяц
Қасқыр-волк
Түлкі-лиса
Піл-слон
.
2.
1
–тапсырма. Тыңда. Қайтала. Үлгі бойынша
сөйле
Суреттер бойынша аң
атауларымен таныстырады. Оқушылардың сөздерді дұрыс дыбыстауына
көңіл бөледі.
3. 3-тапсырма.
Тыңда, қайтала. Есте сақта!
Мұғалім оқушыларға 10-ға дейінгі сандарды
қайталатады және 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді.
Сандар «Сиқырлы себет» ойыны
арқылы сандарды қайталайды
. Ол үшін оқушылар кезекпен санау арқылы заттың атын және санын
пысықтайды.
|
Тыңдалым,айтылым.
Оқушылар дыбыстар мен суреттер арқылы тақырыпты түсінеді
Оқушылар жасырынған сөздермен танысады, оқиды және қайталайды.
1-тапсырма бойынша аң
атауларымен танысады. Жаңа сөздерді тыңдайды, сурет бойынша
қайталайды. Тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тыңдайды, сол үлгі
бойынша мұғалімнің Бұл не? сұрағына жауап
береді.
Айтылым.
3-тапсырмада 10-нан 20-ға дейінгі сандарды
үйренеді.
Оқушылар кезекпен себеттегі
ойыншықтарды санайды және аттарын атайды.
|
«Лайк » әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор
- заттарды дұрыс атайды,
.- тілдік нормаларды
сақтайды
|
Слайд
Аудодиск
4.1.1;
4.1.2;
4.1.4
Слайд
Оқулық
50
бет
Слайд
Оқулық
51 бет
|
|
5.
Жазылым.
1-тапсырмада оқушылар қоян, керік, аю, піл,
арыстан сөздерін суреттер бойынша
атайды, суретті сұлбасымен сәйкестендіру арқылы сөздер тағы бір
қайталанады.
2-тапсырмада оқушылар суреттегі аңдарды атайды, санайды,
санын белгіленген орынға жазады.
3-тапсырмада оқушылар
аудиодискіден диалогті тыңдайды, тыңдаған ақпаратқа сәйкес
суретпен аю және қоңыр сөздерін таңдайды, қасына шартты белгі
() қояды
|
Жазу дәптері №1
Аудиодиск_
Дәптер:
4.1.3
|
|
6. 4-тапсырмада оқушыларды аңдар туралы тақпақпен
таныстырады. Тақпақты тыңдату, хормен, жеке-жеке қайталату
жұмыстары жүргізіледі. Тақпақтағы сұраққа жауап беру үшін
оқушылардың назарын тақпақтың айналасындағы суретке
аударады
|
Айтылым.
4-тапсырмада аңдар туралы тақпақты тыңдайды, тірек суреттер
бойынша қайталайды.
Ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік,
піл, түлкі, кірпі).
|
Дескриптор: − заттарды дұрыс
атайды
- дұрыс санайды
|
|