|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 4. Бізді қоршаған әлем |
|||||||
|
Күні : 01.11.2022 |
Педагогтің аты-жөні: Абуова Б.Е |
|||||||
|
Сынып: 1 «Б» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Аңдар |
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.2.3.1 мұғалімнің не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру; 1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/санын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар аңдарды атай алады, аңдар туралы тақпақты жатқа айта алады және мұғалімнің көмегімен 20-ға дейін санай алады. |
|||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Оқушылармен амандасады, олардың сабаққа дайындығын тексереді. Қонақ аңдар арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады. Үй жұмысын пысықтау сұрақтары арқылы тексеру |
Аңдардың киімдерін киген оқушылар сыныпқа кіреді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады Оқушылар ауызша сұрақтарға жауап береді. |
Қолпаштау |
Аңдардың киімдері мен маскалар |
||||
|
Сабақтың ортасы (6-32 минут) |
Ал, балалар, бүгін біз ғажайып орманға саяхат жасаймыз. «Миға шабуыл»әдісі бойынша аңдардың дыбыстарын ажырату арқылы тақырыпты ашу. Суреттер арқылы аңдарды атау.
1.Тыңда.
Қайтала. Қабырғада жасырынған сөздерді ашу және аудару. Керік-жираф Кірпі-еж Арыстан-лев Аю-медведь Қоян-заяц Қасқыр-волк Түлкі-лиса Піл-слон . 2. 1 –тапсырма. Тыңда. Қайтала. Үлгі бойынша сөйле Суреттер бойынша аң атауларымен таныстырады. Оқушылардың сөздерді дұрыс дыбыстауына көңіл бөледі. 3. 3-тапсырма. Тыңда, қайтала. Есте сақта! Мұғалім оқушыларға 10-ға дейінгі сандарды қайталатады және 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді. Сандар «Сиқырлы себет» ойыны арқылы сандарды қайталайды . Ол үшін оқушылар кезекпен санау арқылы заттың атын және санын пысықтайды. |
Тыңдалым,айтылым.
Оқушылар дыбыстар мен суреттер арқылы тақырыпты түсінеді
Оқушылар жасырынған сөздермен танысады, оқиды және қайталайды.
1-тапсырма бойынша аң атауларымен танысады. Жаңа сөздерді тыңдайды, сурет бойынша қайталайды. Тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тыңдайды, сол үлгі бойынша мұғалімнің Бұл не? сұрағына жауап береді. Айтылым. 3-тапсырмада 10-нан 20-ға дейінгі сандарды үйренеді. Оқушылар кезекпен себеттегі ойыншықтарды санайды және аттарын атайды. |
«Лайк » әдісі арқылы бағалау Дескриптор - заттарды дұрыс атайды, .- тілдік нормаларды сақтайды |
Слайд Аудодиск 4.1.1; 4.1.2; 4.1.4 Слайд Оқулық 50 бет Слайд Оқулық 51 бет |
||||
|
|
Сергіту сәті «Санамақ» әдісімен сергіту |
|||||||
|
|
5. Жазылым.
1-тапсырмада оқушылар қоян, керік, аю, піл, арыстан сөздерін суреттер бойынша атайды, суретті сұлбасымен сәйкестендіру арқылы сөздер тағы бір қайталанады. 2-тапсырмада оқушылар суреттегі аңдарды атайды, санайды, санын белгіленген орынға жазады. 3-тапсырмада оқушылар аудиодискіден диалогті тыңдайды, тыңдаған ақпаратқа сәйкес суретпен аю және қоңыр сөздерін таңдайды, қасына шартты белгі () қояды |
Жазу дәптері №1 Аудиодиск_ Дәптер: 4.1.3 |
||||||
|
|
6. 4-тапсырмада оқушыларды аңдар туралы тақпақпен таныстырады. Тақпақты тыңдату, хормен, жеке-жеке қайталату жұмыстары жүргізіледі. Тақпақтағы сұраққа жауап беру үшін оқушылардың назарын тақпақтың айналасындағы суретке аударады |
Айтылым. 4-тапсырмада аңдар туралы тақпақты тыңдайды, тірек суреттер бойынша қайталайды. Ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі). |
Дескриптор: − заттарды дұрыс атайды - дұрыс санайды |
|
||||
|
Сабақтың соңы |
«Дұрыс-бұрыс» ойыны |
|
||||||
|
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Аңдар
Ашық сабақ. Аңдар
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 4. Бізді қоршаған әлем |
|||||||
|
Күні : 01.11.2022 |
Педагогтің аты-жөні: Абуова Б.Е |
|||||||
|
Сынып: 1 «Б» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Аңдар |
||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.2.3.1 мұғалімнің не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру; 1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/санын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану. |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар аңдарды атай алады, аңдар туралы тақпақты жатқа айта алады және мұғалімнің көмегімен 20-ға дейін санай алады. |
|||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Оқушылармен амандасады, олардың сабаққа дайындығын тексереді. Қонақ аңдар арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады. Үй жұмысын пысықтау сұрақтары арқылы тексеру |
Аңдардың киімдерін киген оқушылар сыныпқа кіреді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады Оқушылар ауызша сұрақтарға жауап береді. |
Қолпаштау |
Аңдардың киімдері мен маскалар |
||||
|
Сабақтың ортасы (6-32 минут) |
Ал, балалар, бүгін біз ғажайып орманға саяхат жасаймыз. «Миға шабуыл»әдісі бойынша аңдардың дыбыстарын ажырату арқылы тақырыпты ашу. Суреттер арқылы аңдарды атау.
1.Тыңда.
Қайтала. Қабырғада жасырынған сөздерді ашу және аудару. Керік-жираф Кірпі-еж Арыстан-лев Аю-медведь Қоян-заяц Қасқыр-волк Түлкі-лиса Піл-слон . 2. 1 –тапсырма. Тыңда. Қайтала. Үлгі бойынша сөйле Суреттер бойынша аң атауларымен таныстырады. Оқушылардың сөздерді дұрыс дыбыстауына көңіл бөледі. 3. 3-тапсырма. Тыңда, қайтала. Есте сақта! Мұғалім оқушыларға 10-ға дейінгі сандарды қайталатады және 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді. Сандар «Сиқырлы себет» ойыны арқылы сандарды қайталайды . Ол үшін оқушылар кезекпен санау арқылы заттың атын және санын пысықтайды. |
Тыңдалым,айтылым.
Оқушылар дыбыстар мен суреттер арқылы тақырыпты түсінеді
Оқушылар жасырынған сөздермен танысады, оқиды және қайталайды.
1-тапсырма бойынша аң атауларымен танысады. Жаңа сөздерді тыңдайды, сурет бойынша қайталайды. Тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тыңдайды, сол үлгі бойынша мұғалімнің Бұл не? сұрағына жауап береді. Айтылым. 3-тапсырмада 10-нан 20-ға дейінгі сандарды үйренеді. Оқушылар кезекпен себеттегі ойыншықтарды санайды және аттарын атайды. |
«Лайк » әдісі арқылы бағалау Дескриптор - заттарды дұрыс атайды, .- тілдік нормаларды сақтайды |
Слайд Аудодиск 4.1.1; 4.1.2; 4.1.4 Слайд Оқулық 50 бет Слайд Оқулық 51 бет |
||||
|
|
Сергіту сәті «Санамақ» әдісімен сергіту |
|||||||
|
|
5. Жазылым.
1-тапсырмада оқушылар қоян, керік, аю, піл, арыстан сөздерін суреттер бойынша атайды, суретті сұлбасымен сәйкестендіру арқылы сөздер тағы бір қайталанады. 2-тапсырмада оқушылар суреттегі аңдарды атайды, санайды, санын белгіленген орынға жазады. 3-тапсырмада оқушылар аудиодискіден диалогті тыңдайды, тыңдаған ақпаратқа сәйкес суретпен аю және қоңыр сөздерін таңдайды, қасына шартты белгі () қояды |
Жазу дәптері №1 Аудиодиск_ Дәптер: 4.1.3 |
||||||
|
|
6. 4-тапсырмада оқушыларды аңдар туралы тақпақпен таныстырады. Тақпақты тыңдату, хормен, жеке-жеке қайталату жұмыстары жүргізіледі. Тақпақтағы сұраққа жауап беру үшін оқушылардың назарын тақпақтың айналасындағы суретке аударады |
Айтылым. 4-тапсырмада аңдар туралы тақпақты тыңдайды, тірек суреттер бойынша қайталайды. Ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі). |
Дескриптор: − заттарды дұрыс атайды - дұрыс санайды |
|
||||
|
Сабақтың соңы |
«Дұрыс-бұрыс» ойыны |
|
||||||
|
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз
















