Ашық сабақ. Аңдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Аңдар

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып. Аңдар. Орыс сыныптарындағы қазақ тілі. Сабақ барысында оқушылар жабайы аңдар туралы түсінік алып, қазақша атауларымен танысады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 4. Бізді қоршаған әлем

Күні : 01.11.2022

Педагогтің аты-жөні: Абуова Б.Е

Сынып: 1 «Б»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Аңдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


1.2.3.1 мұғалімнің не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру;

1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/санын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану.

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар аңдарды атай алады, аңдар туралы тақпақты жатқа айта алады және мұғалімнің көмегімен 20-ға дейін санай алады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

Оқушылармен амандасады, олардың сабаққа дайындығын тексереді. Қонақ аңдар арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады.

Үй жұмысын пысықтау сұрақтары арқылы тексеру


Аңдардың киімдерін киген оқушылар сыныпқа кіреді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады









Оқушылар ауызша сұрақтарға жауап береді.

Қолпаштау







Аңдардың киімдері мен маскалар

Сабақтың ортасы

(6-32 минут)


























Ал, балалар, бүгін біз ғажайып орманға саяхат жасаймыз.

«Миға шабуыл»әдісі бойынша аңдардың дыбыстарын ажырату арқылы тақырыпты ашу.

Суреттер арқылы аңдарды атау.

1.Тыңда. Қайтала.
Сөздікпен таныстыру:

Қабырғада жасырынған сөздерді ашу және аудару.

Керік-жираф

Кірпі-еж

Арыстан-лев

Аю-медведь

Қоян-заяц

Қасқыр-волк

Түлкі-лиса

Піл-слон


.

2. 1 –тапсырма. Тыңда. Қайтала. Үлгі бойынша сөйле

Суреттер бойынша аң атауларымен таныстырады. Оқушылардың сөздерді дұрыс дыбыстауына көңіл бөледі.





3. 3-тапсырма. Тыңда, қайтала. Есте сақта!

Мұғалім оқушыларға 10-ға дейінгі сандарды қайталатады және 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді. Сандар «Сиқырлы себет» ойыны арқылы сандарды қайталайды . Ол үшін оқушылар кезекпен санау арқылы заттың атын және санын пысықтайды.

Тыңдалым,айтылым.


Оқушылар дыбыстар мен суреттер арқылы тақырыпты түсінеді







Оқушылар жасырынған сөздермен танысады, оқиды және қайталайды.










1-тапсырма бойынша аң атауларымен танысады. Жаңа сөздерді тыңдайды, сурет бойынша қайталайды. Тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тыңдайды, сол үлгі бойынша мұғалімнің Бұл не? сұрағына жауап береді.




Айтылым.

3-тапсырмада 10-нан 20-ға дейінгі сандарды үйренеді.



Оқушылар кезекпен себеттегі ойыншықтарды санайды және аттарын атайды.


«Лайк » әдісі арқылы бағалау


Дескриптор

- заттарды дұрыс атайды,

.- тілдік нормаларды сақтайды





Слайд



Аудодиск 4.1.1; 4.1.2;

4.1.4





Слайд

Оқулық 50 бет












Слайд

Оқулық

51 бет


Сергіту сәті

«Санамақ» әдісімен сергіту


5. Жазылым.


1-тапсырмада оқушылар қоян, керік, аю, піл, арыстан сөздерін суреттер бойынша атайды, суретті сұлбасымен сәйкестендіру арқылы сөздер тағы бір қайталанады.

2-тапсырмада оқушылар суреттегі аңдарды атайды, санайды, санын белгіленген орынға жазады.

3-тапсырмада оқушылар аудиодискіден диалогті тыңдайды, тыңдаған ақпаратқа сәйкес суретпен аю және қоңыр сөздерін таңдайды, қасына шартты белгі () қояды











Жазу дәптері №1


Аудиодиск_

Дәптер: 4.1.3



6. 4-тапсырмада оқушыларды аңдар туралы тақпақпен таныстырады. Тақпақты тыңдату, хормен, жеке-жеке қайталату жұмыстары жүргізіледі. Тақпақтағы сұраққа жауап беру үшін оқушылардың назарын тақпақтың айналасындағы суретке аударады

Айтылым.

4-тапсырмада аңдар туралы тақпақты тыңдайды, тірек суреттер бойынша қайталайды.

Ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі).


Дескриптор: заттарды дұрыс атайды

- дұрыс санайды



Сабақтың соңы

«Дұрыс-бұрыс» ойыны



Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі

Қызыл- мүлдем түсінбедім

Сары- жартылай түсіндім

Жасыл-толық түсінікті

Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.03.2024
407
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі