3минут
|
Басы
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі
Психалогиялық дайындық
Мейірімді жүрекпен,
Ақ
пейілді тілекпен,
Амандасып алайық
Бір
жадырап қалайық.
ІІ.
Өткенді пысықтау
-
Дыбыс дегеніміз не?
-
Әріп дегеніміз не?
-
Сөз неден құралады?
-
Сөйлем дегеніміз не?
|
Оқушылар сабақ тақырыбымен,
мақсатымен танысады.
|
Мадақтау
|
|
30
минут
|
Ортасы
|
ІІІ. Қызығушылығын ояту.
Бейнебаян көрсету
Оқулықпен жұмыс
-
Жаттығу
-
Мәтінді түсініп оқу
-
Өлең бе, әлде әңгіме ме?
-Мәтінде не туралы айтылған?
-Мәтіннен мағынасы қарама-қарсы сөздерді тауып
айт.
Сөздік
Нан- хлеб- bread ( бред)
Ақ-
белый- white (уайт)
Қара- черный- black ( бләк)
Кейбір оқушылар:
Нан
туралы өлең, мақал- мәтел айту.
-
жаттығу. Көркем
жаз.
Білікті диханның егіні
бітік.
Дескриптор
- Нақыл сөзді көркем
жазады.
-
жаттығу.
-Өлеңді жатқа жаз.
-
Қарама- қарсы мағыналы сөзді тап.
Сәйкестендіру. (Плакат)
Қарама- қарсы сөздерді
сәйкестендіру.
Қалыптастырушы
Сергіту сәті.
«Пазл» әдісі арқылы сурет бөліктерін
құрастыру.
- Бұлар жайлы не айта ала
аласыңдар?
- Көкеністер атауын буынға
бөлу.
- Оның қандай пайдасы
бар?
- Сипаттап
беріңдер.
4-жаттығу.
-Суреттегі көгөністердің таласын диалог арқылы
жүзеге асыр.
5-жаттығу.
-Жұмбақтың шешуін тап. Шешуімен бірге көшіріп
жаз.
-Қарамен берілген сөзге қарама-қарсы мағыналы сөз
тап.
|
Дескриптор:
- Мәтінді түсініп оқиды.
- Мәтіннің
әңгіме екенін анықтайды.
-Мәтінде не туралы айтылғанын
анықтайды.
-Мәтіннен мағынасы қарама-қарсы сөздерді тауып
айтады.
-
Диалогты жүзеге асырады.
Дескриптор:
- Сөйлемдерді көркем, қатесіз
жазады.
Дескриптор: Тапсырмаларды
орындайды.
Дескриптор: Суреттегі көгөністердің
таласын диалог арқылы жүзеге асырады.
Дескриптор: Жұмбақтың шешуін табады.
|
Үлкен - Сөйлемдерді көркем, қатесіз жаза
алса;
Орташа - Сөйлемдерді көркем
жазуда елеусіз
қателер жіберсе;
Кіші - Сөйлемдерді көркем жазуда көптеген қателер
жіберсе.
|
|
2минут
|
Рефлексия
|
Кері байланыс «Маған үш зат айт» әдісі бойынша
өтеді.
Біз
бүгін - - - - - - оқып үйрендік
Біз
- - - - - - - - - жақсы жасай алдық
Топ
- - - - - - - - - өте жақсы жасай алды.
Үй
тапсырмасы6 –
жаттығу
|
Бүгінгі сабақта не білгенін,
үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.
|
|
|