Ұзақ мерзімді сабақ жоспары бөлімі:1Бөлім Визуалды өнерСынып 6 «Б»Күні 11.Х.2018ж | Мектеп: Ж. Жабаев №234Мұғалімнің аты-жөні : Қуанышқызы АйгүлҚатысқандар саны -11Қатыспағандар саны-0 |
Сабақтың тақырыбы: | Анимация .Қозғалатын элементтер |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.2.1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету. |
Сабақ мақсаттары | Визуалды бейнелерді қимыл-қозғалысқа келтірудің әдістерін зерттейдіФлипбук жасаудың әдісімен таныстыру; Анимация өнерімен танысадыҚазақ мультипликация өнерінің қалыптасу тарихын қарастырады |
Жетістік критерийлері | Қозғалмалы бейнелердің жасалу әдісін зерделеді; Флипбукті жасаудың тәсілімен танысты;Ғылыми өнертабыстардың мультипликация өнерінің пайда болуы мен дамуына тигізген әсерін зерделеді; Отандық мультипликация өнерінің туындыларын қарастырады. Мультипликацияның түрлерімен танысады. |
Тілдік мақсаттарв | Материалды ұсыну барысында сабақта қозғалған жаңа терминологияларды қолдану. Сұрақтарды қою және мысалдарды келтіре отырып, оларға аргументті жауап беру. Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері:анимация, мультипликация, мультфильм, мультипликатор, аниматор, «сиқырлы фонарь», «Фенакистископ», «Тауматроп», «Зоотроп». Менің ойымша, анимациялық өнерде қозғалатын ..... тақырыптар, балалардың тәрбиесіне тигізер әсері мол. Себебі,..... |
Құндылықтарды дарыту | Мультфильмдерде қозғалатын адамгершілік қасиеттердің маңыздылығын қарастыру. |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиет. |
АКТ қолдану дағдылары | Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды |
Бастапқы білім
| Анимация, мультфильм түсініктерімен таныс. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| ресурстары |
Сабақтың басы5-7 минут
Сабақты ортасы20 минут | І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал орнату«Шаттық шеңбері» әдісі Мейірімді жүрекпен,Ақ пейілді тілекпен. Амандасып алайық,Бір жадырап қалайықҚ.Б . МадақтауТопқа бөлу : Қағаз қиындылары арқылы . Әр қиындыда суреттер І топ-Щеберлер тобыІІ топ-Тапқыштар тобы.Үй тапсырмасымен жұмыс.»Көшпелі микрафон» әдісі.1.Портрет дегініміз не?2. Портреттің қандай түрлері бар?3. Қазақстан суретшілерінің қандай шығармалары бар?4.Графика қай елдің сөзі?5. Порттреттегі қандай түс қолданылады?6. Портрет не туралы сыр шертеді?
Қ.Б. МадақтауІ.«Мағынаны тануАнимациялық фильм «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» реж.Әмен ХайдаровОсы бейнежазбаны бойынша оқушыларға түрткі сұрақтар1.Қандай мультфильмді ұнатасыңдар2.Мульфильм қалай жасалады ?3.Мультфильм мен бейнелеу өнерінің байланысы бар деп санайсыздар ма?Неге?4.Мульфильмді түсіру үшін қанша уақыт қажет5.Әлемде пайда болған ең алғашқы мультфильмді білесіңдер ме?Қ.Б . МадақтауБүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Анимация. Қозғалатын элементтер Анимациясөзі латын тілінен шыққан «anima» - жан , демек»анимация» сөзі «жан беру» «не тірілту» дегенді білдіреді. Көбінесе анимацияны «мультипликация» деп атайдыТоптық жұмыс«Қазақ анимациясы» бейне жазбасын бойынша оқушыларғаІ топ.Анимцияның бала тәрбиесіне қандай әсері бар?ІІ топ 2 топ: Қазақстандық мультипликацияның пайда болу тарихын қарастырады(тұңғыш отандық анимациялық фильм «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» реж.Әмен ХайдаровТапсырманың дискрипторларыҚ.Б «Смайликтер»«Сергіту сәті»Оқушылар бір –бірімен амандасу түрлерін орындайды.Қазақ -қол алысадыИталяндық-құшақтасадыБразиялық- иық қағысадыЗимбаба- арқасыменМакедония- шынтақпенАвстралия- шапалақпенОқушыларға Электрондық оқулық «Көркем еңбек» 6 сынып көрсетіледіТауматроп-( грек тілінен аударғанда — ғажайып және — айналдыру) — ойыншық негізделген оптикалық иллюзия кезінде тез айналуы үйірме екі суреттермен жазылған түрлі тараптарФлипбук-Flipbook(Ағылшын тілінен парақтап ашу ) Суреттері бар шағын кітаптың парақшаларын тез ашу арқылы, қозғалысыеың қозғалыс илюзиясын көруге болатын кітапшаЖұптық жұмысҚозғалатын қандай элементтер түрлері бар?Қ.Б «Басбармақ»Сарамандық жұмысҚауіпсіздік ережесін еске түсіру БейнежазбаданІ топ: Ермексаздан бейнелер жасауІІ топ: Тауматроптан бейне құрастыруТапсырмаларКейіпкеріңмен кішігірім оқиға құрастыр. Қимыл-қозғалыстың әсерін жаса. Тауматроп қозғалыс келтіру үшін қандай материал қолдданылдыЕрмексазбен жұмыс кезінде нені ескеру керек
|
Қима қағаздар
Көркем еңбек6 сынып оқулығының авторлары:Р.Ш Алимсаева. И.А. Развенкова,О.С. Лосенко. Е.Е. Велькер
АКТ мүмкіндіктері
«Қазақ анимациясы»видео
Фламастер ,смайлик, стикерлер, түрлі -түсті қаламдар, плакаттар
Бейнебаяннан ұзінді көрсету
Ресурстер: жіп, қағаз, қарындаштар мен фломастерлер.
|
Сабақтың соңы5 минутҚорытынды сұрақтар | «Топтастыру» әдісі Анимация сөзін қалай түсінеміз?
Анимация қандай түрлері бар?Қ.Б. Мадақтау «ҚҚҚ» -кері байланысОқушылар түрлі-түсті стикерлер жапсыру арқылы материалдарды қалай игергендігін көрсетеді
Үйге тапсырма: Қарапайым оптикалық илюзия үлгілерін жасап келуРефлексия:Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:Cұрақтарға жауап бер: Бүгінгі күннің анимациясы қандай тақырыптарды қозғауы керек? |
|