Сабақтың
басы
10минут
Сабақтың
ортасы
15минут
|
1.Ұйымдастыру:
Сәлемдесу,
түгендеу.
Сыныпта көңілді ахуал
орнату
Алдыңғы сабақты платформа
қолдану арқылы сұрау.
Проблемалық жағдаят
туындату:
Вирус дегеніміз не?
Вирустардан қалай
қорғанамыз? Антивирус дегеніміз не?
Бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай болуы мүмкін деп ойлайсыңдар. Оқушылар сабақтың тақырыбын
ашып,мақсатын болжайды.
2.Жаңа
тақырып.
Мұғалім оқушыларға жаңа
тақырыпты түсіндіреді.
Антивирус (латын
тілінен анти – қарсы немесе кері,
ал вирус - у деп аударылады) --
Антивирус аты айтып тұрғандай компьютерге енген
қауіпті нұсқауларды яғни вирустардан, қауіпті
тудырғыш программалардан қорғап,
операциялық жүйе мен файлдардың ластануынан және қайсібір кедергісі
көп кодтардан қорғайды. Ол вирустардың таралуы мен көбеюін
болдырмайға арналған программа. Оның жұмыс істеу (сканирование)
принципы: Компьютерді(C;D) толық сканированиеден өткізіп,
вирустарды табу. Компьютердегі(C;D)
өзінесәйкесқимылорындамайтыннемесевирустанған файл-программаларды
табу, олардың қауіптілік дәрежесін
анықтау.
3.Ұжымдық
тапсырма
Жаңа тақырыпқа байланысты
ұжымдық тапсырма орындатады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Оқулық, дәптерлерін
алады.
Оқушылар жағымды ахуал тудыру
мақсатында бір біріне жақсы тілектер
айтады.
2.Оқушылар мұғалімді мұқият
тыңдайды.
Жаңа тақырыпты түсінеді.
Сұрақтарға белсене жауап береді.
1.Оқушылар 2 топқа
бөлінеді
2.Топ басшыларын
сайлайды
3.Тақтаға шығып тапсырма
орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Стикерлер
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай бағаланады.
Стикерлер
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай бағаланады.
Стикерлер
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай бағаланады.
Стикерлер
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай бағаланады
|
https://wordwall.net/resource/65919367
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Интербелсенді
тақта
«Qaz math»
бағдарламасы
Интербелсенді
тақта
Оқулық
слайд
Интербелсенді
тақта
Интербелсенді
тақта
3.
https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=121921
|
10
мин
5
мин
|
4.Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды «Qaz math»
бағдарламасының көмегімен 2 топқа бөледі.
Мұғалім екі топқа тапсырма
береді.
Пазл тапсырмасы.
Белсенділіктерін
қадағалайды.
Оқушыларды стикерлермен
бағалап отырады.
5 Жеке
жұмыс
Word программасын қолдана
отырып, антивирустық программаларды
салыстырып жазу тапсырмасын
береді.
|
1.Оқушылар 2 топқа
бөлінеді
2.Топ басшыларын
сайлайды
3.Оқушылар топқа бөлінгеннен
кейін мұғалімнің берген тапсырмаларын топпен бірігіп
орындайды.
2. Топтық жұмысты
қорғайды
1.Оқушылар Word программасын қолдана
отырып, антивирустық программаларды
салыстырып жазады.
|
Топта белсенді болып отырған
оқушыларға мадақтау сөздер айтылады, ұпай қосылып
отырады
Жақсы түсіндіріп шыққан топқа
стикерлер таратылады
|
Парақтар
Оқулық
дәптер
Интербелсенді
тақта
Стикерлер
Word
программасы
|
Сабақтың
соңы
5мин
|
6.Кері
байланыс:
Мұғалім оқушылардан кері
байланысты “Ай ” әдісі арқылы
ұйымдастырады.
|
Оқушылар таратылған
жұлдыздарды ай маңына орналастырады. Ойларын бір-бірімен
бөліседі.
|
Оқушылар жинаған стикерлері
бойынша бағаланады
|
Кері
байланыс
|