|
САБАҚ: Әнуарбек Дүйсенбиев. Ақылшым-мұғалім. |
Мектеп: №262мектеп-гимназия |
|||||||||||||||||||||
|
Күні:15.11.2018 |
Мұғалімнің есімі:Бижанова Т |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: - |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі сабақ барысы, Біз үлкен отбасы. Үй тапсырмасы: «Кофе таяқшалары» |
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) (Мұғалім кофе таяқшасының біреуін таңдап аты аталған оқушы айтады.) |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Бейнежазба» -Мұғалім туралы. Өмірде мамандықтың түрі көп. Әр мамандықтың өзіндік ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емдесе, әнші ән айтады,құрылысшы үй салса, тігінші киім тігеді. Тағы басқа да мамандықтар туралы айта беруге болады. Өз ісін жақсы көріп, үлкен жауапкершілікпен атқарғанда ғана адам өзін бақытты сезінеді екен. Сондай мамандықтың бірі-ұстаз болу. Әнуарбек Дүйсенбиев (слайдпен) «Ақылшым-ұстазым» Әнуарбек Дүйсенбиев - 1931 жылы 25 қазанда Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылында туған. Қазақ мемлекеттік университетін және Орталық комсомол мектебін бітірген. Балалар ақыны.Аудармашы болып қызмет атқарған. -Автор туралы дерек беру.
-Өлеңді мәнерлеп тізбектеп
оқу. 1.Сурет бойынша әңгіме құрау. 2.Ұстаздар туралы мақал-мәтелдер жазу. 3. «Рөлдік ойын»(сабақ беретін ұстаздарыңның қылығын немесе күнделікті қайталанатын сөздерін айтып ойнап беру) 4.Ұстаз туралы өлең шығару. |
|
||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 3 минут |
«Ұстазым» |
Ән айтылады |
||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 15 минут |
«Тұлғаны таны?»ойыны Мақсаты:Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру. Мұғалімдердің бейнесі жасырылады. «Сыр сұхбат» Оқушылар өздерінің дайындап келген сұрақтарын бір ұстазға бағыттап қояды. Қалыптастырушы бағалау. Мақсаты: Мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметін анықтау
Мектептегі басты тұлға кім? Ол қандай қызмет атқарады?
Кестені толтыр.
Дескриптор: -Мектеп қауымдастығының құрылымын анықтайды? -Олар қандай қызмет атқарады? -Олар немен айналысатынын жазу.
|
|
||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: жаттау.
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Кері байланыс. 2 минут «Басбармақ» әдісі
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Әнуарбек Дүйсенбиев "Ақылшым Мұғалім!"
Ашық сабақ. Әнуарбек Дүйсенбиев "Ақылшым Мұғалім!"
|
САБАҚ: Әнуарбек Дүйсенбиев. Ақылшым-мұғалім. |
Мектеп: №262мектеп-гимназия |
|||||||||||||||||||||
|
Күні:15.11.2018 |
Мұғалімнің есімі:Бижанова Т |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: - |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі сабақ барысы, Біз үлкен отбасы. Үй тапсырмасы: «Кофе таяқшалары» |
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) (Мұғалім кофе таяқшасының біреуін таңдап аты аталған оқушы айтады.) |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Бейнежазба» -Мұғалім туралы. Өмірде мамандықтың түрі көп. Әр мамандықтың өзіндік ерекшелігі бар. Дәрігер адамдарды емдесе, әнші ән айтады,құрылысшы үй салса, тігінші киім тігеді. Тағы басқа да мамандықтар туралы айта беруге болады. Өз ісін жақсы көріп, үлкен жауапкершілікпен атқарғанда ғана адам өзін бақытты сезінеді екен. Сондай мамандықтың бірі-ұстаз болу. Әнуарбек Дүйсенбиев (слайдпен) «Ақылшым-ұстазым» Әнуарбек Дүйсенбиев - 1931 жылы 25 қазанда Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылында туған. Қазақ мемлекеттік университетін және Орталық комсомол мектебін бітірген. Балалар ақыны.Аудармашы болып қызмет атқарған. -Автор туралы дерек беру.
-Өлеңді мәнерлеп тізбектеп
оқу. 1.Сурет бойынша әңгіме құрау. 2.Ұстаздар туралы мақал-мәтелдер жазу. 3. «Рөлдік ойын»(сабақ беретін ұстаздарыңның қылығын немесе күнделікті қайталанатын сөздерін айтып ойнап беру) 4.Ұстаз туралы өлең шығару. |
|
||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 3 минут |
«Ұстазым» |
Ән айтылады |
||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 15 минут |
«Тұлғаны таны?»ойыны Мақсаты:Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру. Мұғалімдердің бейнесі жасырылады. «Сыр сұхбат» Оқушылар өздерінің дайындап келген сұрақтарын бір ұстазға бағыттап қояды. Қалыптастырушы бағалау. Мақсаты: Мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметін анықтау
Мектептегі басты тұлға кім? Ол қандай қызмет атқарады?
Кестені толтыр.
Дескриптор: -Мектеп қауымдастығының құрылымын анықтайды? -Олар қандай қызмет атқарады? -Олар немен айналысатынын жазу.
|
|
||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: жаттау.
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Кері байланыс. 2 минут «Басбармақ» әдісі
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















