Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Cабақ жоспары

    Анықталған және анықталмаған интеграл

    (сабақтың тақырыбы)



    Модуль\ пән атауы:_Математика

    Дайындаған педагог:_Құспан Айнұр Маратқызы_

    202_2__жылғы «__17__»____ақпан_________

    1.Жалпы мәліметтер:

    Курс,оқу жылы,топ:__1курс 17/21.12

    Cабақ типі:___білімді бекіту________________________________________________

    2.Мақсаты,міндеттері: анықталған интеграл ұғымын білу және оны есептеу; интегралдауды дифференциалдауға кері процесс ретінде түсіну; анықталмаған интегралдың анықтамасын білу, қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білу

    3.Сабақты жабдықтау:

    3.1.Оқу-әдістемелік құрал- жабдықтар,анықтамалық әдебиеттер

    Алгебра және анализ бастамалары А.Е.Әбілқасымова З.Ә.Жұмағұлова_11 сынып, интернет ресурстары_________________________________________________________

    3.2.Техникалық құралдар,материалдар

    интерактивті тақта, тақта,бор, слаид, үлестірмелі қағаз

    4.Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушы іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    15 минут



    І.Ұйымдастыру (2 минут)

      1. Сәлемдесу

      2. Топ білім алушылары жағымды ахуал туғызу

      3. Түгелдеу


    Студенттер өткен сабақты қайталайды.




    Ұпай







    Оқулық



    Сабақтың ортасы

    40 минут

























    Білу және түсіну

    ІІ. Алғашқы функцияны қорытындылау

    Анықтама. дифференциалданатын функциясы функциясының берілген аралықтағы алғашқы функциясы деп аталады, егер осы аралықтағы барлық - тер үшін теңдігі орындалса.

    Берілген функция үшін оның алғашқы функциясы бір мәнді анықталмайды.

    Теорема. Егер функциясы – кейбір аралықта үшін алғашқы функция болса, онда функциясы да, мұндағы C – кезкелген тұрақты, осы аралықта функциясы үшін алғашқы функция болады.

    Сонымен, берілген аралықта үшін алғашқы функция болатын әрбір функцияны келесі түрде жазуға болады: .

    Яғни, берілген функциясы үшін бір алғашқы функциясын тапсақ жеткілікті, онда барлық алғашқы функцияларды білеміз деп айтуға болады, себебі олар бір-бірінен тұрақты шамаға ғана өзгеше болады.

    Анықтама.

    функциясының берілген аралықтағы барлық алғашқы функцияларының жиынтықтарын осы аралықтағы функциясының анықталмаған интегралы деп атайды.

    Белгілеуі (символдық жазу): ,

    мұндағы – интеграл астындағы функция,

    – интеграл астындағы өрнек,

    –интегралдау айнымалысы,

    – кез келген тұрақты.

    Анықталмаған интегралды іздеу функцияны интегралдау деп аталады. Интегралдау кезінде интегралдаудың кейбір қасиеттерін, интегралдау формулаларын, сонымен бірге арнайы тәсілдерді білу көмектеседі.


    1 тапсырма Сұрақ жауап


    1) Туынды дегеніміз не? Негізгі ережелерін ата

    2) Дифференциалдау ұғымы

    3) Алғашқы функция. Интегралдау ұғымы

    4) Алғашқы функцияның негізгі ережелері

    5) Анықталмаған интеграл дегеніміз не?

    6) Анықталған интеграл . Ньютон - Лейбниц формуласы

    2 тапсырма Кестені толтырыңыз:

    Студенттермен бірге қорытынды жасаңыз

    Функция

    Туынды

    Алғашқы функция

    f (x) = х

    f`(x) =

    F(x) =

    f (x) = 5х+2

    f` (x) =

    F(x) =

    f (x) =

    f` (x) = 4х+1

    F(x) =

    f (x) = cos5x

    f`(x) =

    F(x) =

    f(x) =

    f`(x) =





    3 тапсырма Салыстыру

    4 тапсырма Сәйкестендіру

    Оқулықтағы

    № 3.3 (1,2)

    №1.9 (1,2) есептерді шығарады.

    Студенттер

    1есеп Бөліктеп интегралдауға

    2 есеп Анықталған интегралға

    3 есеп Анықталмаған интегралға

    4 есеп Анықталған интегралға

    5есеп Анықталған интегралға есептерді слаидтан қарап есептейді.






    Оқулық

    Жұмыс дәптері












    Тақта

    Сабақтың соңы

    5 минут

    5.Сабақ бойынша рефлексия:

    Кері байланыс

    Мен көп нәрсені үйрендім

    Мен аз нәрсені үйрендім

    Мен ештеңе үйренбедім





    6.Үй тапсырмасы:

    №3.14

    №1.18


    Сабақтан алған білімдерін кестеге жазады.





    Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 100 балл




    7.Бағалау:

    8.Қорытындылау:



















    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Құспан Айнұр Маратқызы
    21 Ақпан 2022
    480
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Анықталған және анықталмаған интеграл

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Анықталған және анықталмаған интеграл

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Анықталған және анықталмаған интегралға есептер шығару әдісі Алғашқы функцияны табу арқылы есептер шығаруды үйрену
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Cабақ жоспары

    Анықталған және анықталмаған интеграл

    (сабақтың тақырыбы)



    Модуль\ пән атауы:_Математика

    Дайындаған педагог:_Құспан Айнұр Маратқызы_

    202_2__жылғы «__17__»____ақпан_________

    1.Жалпы мәліметтер:

    Курс,оқу жылы,топ:__1курс 17/21.12

    Cабақ типі:___білімді бекіту________________________________________________

    2.Мақсаты,міндеттері: анықталған интеграл ұғымын білу және оны есептеу; интегралдауды дифференциалдауға кері процесс ретінде түсіну; анықталмаған интегралдың анықтамасын білу, қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білу

    3.Сабақты жабдықтау:

    3.1.Оқу-әдістемелік құрал- жабдықтар,анықтамалық әдебиеттер

    Алгебра және анализ бастамалары А.Е.Әбілқасымова З.Ә.Жұмағұлова_11 сынып, интернет ресурстары_________________________________________________________

    3.2.Техникалық құралдар,материалдар

    интерактивті тақта, тақта,бор, слаид, үлестірмелі қағаз

    4.Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушы іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    15 минут



    І.Ұйымдастыру (2 минут)

      1. Сәлемдесу

      2. Топ білім алушылары жағымды ахуал туғызу

      3. Түгелдеу


    Студенттер өткен сабақты қайталайды.




    Ұпай







    Оқулық



    Сабақтың ортасы

    40 минут

























    Білу және түсіну

    ІІ. Алғашқы функцияны қорытындылау

    Анықтама. дифференциалданатын функциясы функциясының берілген аралықтағы алғашқы функциясы деп аталады, егер осы аралықтағы барлық - тер үшін теңдігі орындалса.

    Берілген функция үшін оның алғашқы функциясы бір мәнді анықталмайды.

    Теорема. Егер функциясы – кейбір аралықта үшін алғашқы функция болса, онда функциясы да, мұндағы C – кезкелген тұрақты, осы аралықта функциясы үшін алғашқы функция болады.

    Сонымен, берілген аралықта үшін алғашқы функция болатын әрбір функцияны келесі түрде жазуға болады: .

    Яғни, берілген функциясы үшін бір алғашқы функциясын тапсақ жеткілікті, онда барлық алғашқы функцияларды білеміз деп айтуға болады, себебі олар бір-бірінен тұрақты шамаға ғана өзгеше болады.

    Анықтама.

    функциясының берілген аралықтағы барлық алғашқы функцияларының жиынтықтарын осы аралықтағы функциясының анықталмаған интегралы деп атайды.

    Белгілеуі (символдық жазу): ,

    мұндағы – интеграл астындағы функция,

    – интеграл астындағы өрнек,

    –интегралдау айнымалысы,

    – кез келген тұрақты.

    Анықталмаған интегралды іздеу функцияны интегралдау деп аталады. Интегралдау кезінде интегралдаудың кейбір қасиеттерін, интегралдау формулаларын, сонымен бірге арнайы тәсілдерді білу көмектеседі.


    1 тапсырма Сұрақ жауап


    1) Туынды дегеніміз не? Негізгі ережелерін ата

    2) Дифференциалдау ұғымы

    3) Алғашқы функция. Интегралдау ұғымы

    4) Алғашқы функцияның негізгі ережелері

    5) Анықталмаған интеграл дегеніміз не?

    6) Анықталған интеграл . Ньютон - Лейбниц формуласы

    2 тапсырма Кестені толтырыңыз:

    Студенттермен бірге қорытынды жасаңыз

    Функция

    Туынды

    Алғашқы функция

    f (x) = х

    f`(x) =

    F(x) =

    f (x) = 5х+2

    f` (x) =

    F(x) =

    f (x) =

    f` (x) = 4х+1

    F(x) =

    f (x) = cos5x

    f`(x) =

    F(x) =

    f(x) =

    f`(x) =





    3 тапсырма Салыстыру

    4 тапсырма Сәйкестендіру

    Оқулықтағы

    № 3.3 (1,2)

    №1.9 (1,2) есептерді шығарады.

    Студенттер

    1есеп Бөліктеп интегралдауға

    2 есеп Анықталған интегралға

    3 есеп Анықталмаған интегралға

    4 есеп Анықталған интегралға

    5есеп Анықталған интегралға есептерді слаидтан қарап есептейді.






    Оқулық

    Жұмыс дәптері












    Тақта

    Сабақтың соңы

    5 минут

    5.Сабақ бойынша рефлексия:

    Кері байланыс

    Мен көп нәрсені үйрендім

    Мен аз нәрсені үйрендім

    Мен ештеңе үйренбедім





    6.Үй тапсырмасы:

    №3.14

    №1.18


    Сабақтан алған білімдерін кестеге жазады.





    Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 100 балл




    7.Бағалау:

    8.Қорытындылау:



















    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?









    Нені білдім?

    Нені үйрендім?

    Нені білгім келеді?


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ Басқа
    21.02.2022
    480
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Құспан Айнұр Маратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации