|
Сабақтың
басы
|
1.
Ұйымдастыру
Оқушыларды
түгелдеу
Жағымды атмосфера
түзу
2. « Стикердегі сұрақ »
әдісі арқылы оқушылар келесі
сұрақтарға жауап береді.
Өткен сабақ
сұрақтар
ҚБ: « Бас бармақ »
әдісі арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.

Түсінбедім Сұрақтарым бар
Түсіндім
Топқа
бөлу
Сынып суреттер арқылы топқа
бөлінеді
№1 №2 №3
№4
«Бүркіттер»,
«Қарлығаштар», «Аққулар»,
«Бұлбұлдар»

|
Сыныпта қалыпты атмосфера
орнайды, сабақ мақсатына қызығушылық танытады, топқа
бөлінеді.
|
Ауызша
мадақтау

|
Сүйемелдеу ән, топқа бөлу үшін
түрлі-түсті стикерлер, Интернет, моноблок, электронды
тақта, оқулық, дәптер, қалам-қарындаштар, тақырыпқа қатысты ұлы
ғұламалардың нақыл сөздері жазылған
плакаттар
|
|
Сабақтың
ортасы
|
«Кейс – стади »
әдісі арқылы оқушылар жаңа
сабақ бойынша білген ақпараттарымен бөліседі. Постер
құрады
Көркем шығарма
ҚБ: « Бағдаршам »
әдісі арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
1-тапсырма. «Менен сұрақ ,
сенен жауап»
«Ақ көгершін» әнін үнтаспадан тыңдай отыра,
қимылдар жасап
билейді.
2-тапсырма: Жұмбақ
шешу:
«Бейбітшілік құсы»
деп,
Атайды оны барша
жұрт. Көгершін
Ән мен жүмбақ арқылы
мұғалім балаларға сұрақтар қою арқылы сабақ тақырыбын
ашады.
3-тапсырма: Топпен
жұмыс.
Ә.
Шынбатыровтың
«Ақ кептер»
әңгімесі.
Мәтінді мәнерлеп кезекпен оқып, 4 бөлімге
бөлеміз. (1 оқушы мәнерлеп
оқиды) «ЖИКСО» стратегиясы. №1, №2, №3, №4 - ке
нөмірленген бейджиктерді
киеді. 1. Әр топ өз бөлімін
оқиды. 2. Негізгі ойды табады. (жеке және жұппен
ойлайды.) 3. Топпен бөлімге ат қояды,
әңгімелейді. 4. Өз орындарына
қайтады. 5. Әр бөлімнің идеясын
ашады. 6. Әр топтан спикерлер
қорғайды.
4-тапсырма: Сұрақ-жауап:
1.Әжесі Еркінді қайда, нені алып келуге
жұмсады?
2.Еркін неге кешікті? Әжесі Еркінге неліктен риза
болды?
3.Еркін кептерді қалай
күтті?
4.Ақ кептер не істеді? Еркіннің қуану себебін
түсіндір
5-тапсырма.
Аналитикалық
әңгімелесу. Оқушыларды өз пікірін айтуға
жетелеу.. - Кептерлер туралы не
білдіңдер? - Біздің өңірінде қандай кептерлер тіршілік
етеді?
Оқу сауаттылығы тапсырмасын
орындау:
|
Топ болып жұмыс жасайды, постер
құрады
Сұрақтарға жауап береді
Жұмбақты
шешеді
Көгершін туралы
айтады
Әңгімені
оқиды
Жылдам оқуға дағдылана-ды
.
Түсініктерін
атады
Сұрақтарға жауап береді
|
«Көбелектер»
арқылы



Бағдаршам
арқылы

Шарлар
арқылы

Г үлдер
арқылы
|
Ақ кептер
суреттері
Интернет, моноблок, электронды
тақта, оқулық, дәптер, қалам-қарындаштар, тақырыпқа қатысты ұлы
ғұламалардың нақыл сөздері жазылған
плакаттар
|
|
Сабақтың
соңы
|
ҚБ: «Эмоция» әдісі арқылы
бағаланады.

Кері
байланыс
«Бүгін сабақта....»
әдісі арқылы сабақ бойынша кері
байланыс жасайды.
1.Бүгін сабақта біле
алдым...
2.Менің ойымша, біз үшін
маңызды ...
3.Өзімнің бүгінгі жұмысымды
сәтті деп есептеймін, өйткені...
4.Мен үшін қиындық тудырған
...
|
Кері
байланысжасайды
|
Ж ұлдыздар
арқылы
|
|